Filmowość w grach wideo - jak kino przeniknęło do interaktywnej rozrywki? (17:43)
Ujęcia kamery i filmowa jakość.
Co to znaczy, że gra jest "filmowa"? Czasami mówimy w tym wypadku o cutscenach, które są po prostu małymi filmami. Innym razem mamy na myśli podniosły nastrój gry, efektowne wydarzenia i inne tego typu rzeczy. W jaki sposób gry czerpią i czerpały z filmów na przestrzeni lat? Czy robią to dobrze? Co nam to właściwie daje? Mateusz Araszkiewicz bierze pod lupę takie tytuły jak Mass Effect czy The Order i analizuje techniki w nich wykorzystane.

Nagie mody, rozbierające cheaty - wolność czy patologia?
944 303 wyświetlenia 28 marca 2016

Drugie życie Diablo III - jak Blizzard uratował swojego hack'n'slasha?
68 311 wyświetleń 6 marca 2014

Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
66 123 wyświetlenia 11 lipca 2015

Komentarz: New Vegas > Fallout 3
42 956 wyświetleń 28 października 2010

Czy wysoka popularność szkodzi Dark Souls?
52 015 wyświetleń 19 maja 2016

FIFA 15 - czy Reprezentacja Polski jest zbyt silna?
31 306 wyświetleń 30 września 2014
Popularne na tvgry.pl

Niepozorni NPC, którzy byli groźniejsi od bossów
1 031 403 wyświetlenia 27 października 2019

5 zagadek, których gracze nigdy nie rozwiążą
669 492 wyświetlenia 10 grudnia 2019

10 buildów postaci, które zniszczyły balans
1 009 433 wyświetlenia 28 marca 2019

10 największych bossów z gier
960 308 wyświetleń 26 lutego 2019