Filmowość w grach wideo - jak kino przeniknęło do interaktywnej rozrywki? (17:43)
Ujęcia kamery i filmowa jakość.
Co to znaczy, że gra jest "filmowa"? Czasami mówimy w tym wypadku o cutscenach, które są po prostu małymi filmami. Innym razem mamy na myśli podniosły nastrój gry, efektowne wydarzenia i inne tego typu rzeczy. W jaki sposób gry czerpią i czerpały z filmów na przestrzeni lat? Czy robią to dobrze? Co nam to właściwie daje? Mateusz Araszkiewicz bierze pod lupę takie tytuły jak Mass Effect czy The Order i analizuje techniki w nich wykorzystane.

Nagie mody, rozbierające cheaty - wolność czy patologia?
944 095 wyświetleń 28 marca 2016

Piersi w grach wideo - tani chwyt czy coś więcej?
7 603 wyświetlenia 13 lipca 2016

Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
65 678 wyświetleń 11 lipca 2015

Komentarz: New Vegas > Fallout 3
42 536 wyświetleń 28 października 2010

Drugie życie Diablo III - jak Blizzard uratował swojego hack'n'slasha?
67 837 wyświetleń 6 marca 2014

Najwięksi hardkorowcy gier wideo - ile godzin można spędzić przy jednej grze?
25 666 wyświetleń 1 lipca 2015
Popularne na tvgry.pl

Najgorsze błędy w filmach wojennych
352 668 wyświetleń 25 listopada 2019

Dlaczego Kompania braci to nadal najlepszy serial wojenny
159 246 wyświetleń 8 lipca 2019

10 filmów, które na zawsze zmieniły kino
136 873 wyświetlenia 15 czerwca 2020

Dlaczego nie śmiejemy się ze Stalina?
414 244 wyświetlenia 30 marca 2020