Filmowość w grach wideo - jak kino przeniknęło do interaktywnej rozrywki? (17:43)
Ujęcia kamery i filmowa jakość.
Co to znaczy, że gra jest "filmowa"? Czasami mówimy w tym wypadku o cutscenach, które są po prostu małymi filmami. Innym razem mamy na myśli podniosły nastrój gry, efektowne wydarzenia i inne tego typu rzeczy. W jaki sposób gry czerpią i czerpały z filmów na przestrzeni lat? Czy robią to dobrze? Co nam to właściwie daje? Mateusz Araszkiewicz bierze pod lupę takie tytuły jak Mass Effect czy The Order i analizuje techniki w nich wykorzystane.
Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
64 751 wyświetleń 11 lipca 2015
Nagie mody, rozbierające cheaty - wolność czy patologia?
943 420 wyświetleń 28 marca 2016
Piersi w grach wideo - tani chwyt czy coś więcej?
6 414 wyświetleń 13 lipca 2016
Najwięksi hardkorowcy gier wideo - ile godzin można spędzić przy jednej grze?
24 751 wyświetleń 1 lipca 2015
Jak cenzuruje i okraja się gry w Niemczech?
13 603 wyświetlenia 31 stycznia 2017
Drugie życie Diablo III - jak Blizzard uratował swojego hack'n'slasha?
67 046 wyświetleń 6 marca 2014
Popularne na tvgry.pl
Gra z Kosza, która przesadziła z realizmem
617 454 wyświetlenia 12 kwietnia 2021
Ten hit sprzed 20 lat do dziś ROZWALA system
130 wyświetleń 20 listopada 2024
Zapomniany rywal Heroesów wciąż wymiata!
212 wyświetleń 20 listopada 2024
Czy warto było czekać na Red Deada na PC?
53 980 wyświetleń 15 listopada 2024