Flesze przy ściance - celebryci promujący gry (14:43)
Bo trailer to za mało.
Świat wirtualnej rozrywki to ogromny biznes. Wraz z rozwojem gier wydawcy stwierdzili, że konieczne jest znalezienie nowych form dotarcia do klienta. I nie chodzi tu o ludzi, którzy interesują się grami i śledzą wydarzenia z branży. W tym miejscu pojawiają się celebryci. Swoją obecnością promują przeróżne marki oraz produkty, a gry to przecież też jest produkt. Czy jest w ogóle sens zatrudniania celebrytów do promowania gier? Zastanowimy się nad tym w tym materiale.
Komentarz: New Vegas > Fallout 3
40 484 wyświetlenia 28 października 2010
Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
62 920 wyświetleń 11 lipca 2015
Najwięksi hardkorowcy gier wideo - ile godzin można spędzić przy jednej grze?
23 236 wyświetleń 1 lipca 2015
Dark Souls II vs Dark Souls - dwójka lepsza i łatwiejsza? - komentarz
24 509 wyświetleń 17 marca 2014
Gdy gra kasuje nam sejwy
19 625 wyświetleń 19 kwietnia 2017
Drugie życie Diablo III - jak Blizzard uratował swojego hack'n'slasha?
65 739 wyświetleń 6 marca 2014
Popularne na tvgry.pl
Kogo wkurzy GTA 6?
5 078 wyświetleń 22 kwietnia 2024
6 złych z gier, którzy mieli rację
1 350 447 wyświetleń 3 lutego 2018
Samochodowy sandboks z promilami. Ruszamy do Finlandii w My Summer Car
201 047 wyświetleń 28 października 2016
2 aktorów, 1 Geralt (ft. Jacek Rozenek, Doug Cockle)
162 061 wyświetleń 18 kwietnia 2023