Flesze przy ściance - celebryci promujący gry (14:43)
Bo trailer to za mało.
Świat wirtualnej rozrywki to ogromny biznes. Wraz z rozwojem gier wydawcy stwierdzili, że konieczne jest znalezienie nowych form dotarcia do klienta. I nie chodzi tu o ludzi, którzy interesują się grami i śledzą wydarzenia z branży. W tym miejscu pojawiają się celebryci. Swoją obecnością promują przeróżne marki oraz produkty, a gry to przecież też jest produkt. Czy jest w ogóle sens zatrudniania celebrytów do promowania gier? Zastanowimy się nad tym w tym materiale.

Nagie mody, rozbierające cheaty - wolność czy patologia?
944 322 wyświetlenia 28 marca 2016

Drugie życie Diablo III - jak Blizzard uratował swojego hack'n'slasha?
68 324 wyświetlenia 6 marca 2014

Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
66 131 wyświetleń 11 lipca 2015

Dlaczego Polakom nie podoba się Cyberpunk 2077?
240 575 wyświetleń 11 czerwca 2018

Komentarz: New Vegas > Fallout 3
42 966 wyświetleń 28 października 2010

Czy wysoka popularność szkodzi Dark Souls?
52 022 wyświetlenia 19 maja 2016
Popularne na tvgry.pl

Niepozorni NPC, którzy byli groźniejsi od bossów
1 034 751 wyświetleń 27 października 2019

5 buildów postaci, którymi nie przejdziesz gry
677 419 wyświetleń 25 listopada 2019

5 zagadek, których gracze nigdy nie rozwiążą
670 213 wyświetleń 10 grudnia 2019

Absurdalne błędy, do których przyznali się twórcy gier
1 344 839 wyświetleń 25 listopada 2019