tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
Standard
Brak Premium HD

Oceniamy nowe zakończenie Mass Effect 3!

22 990 wyświetleń 26 czerwca 2012

Darmowe DLC już dzisiaj do pobrania.

UWAGA: SPOILERY! Materiał zawiera kolosalne spoilery na temat przebiegu i zakończenia gry Mass Effect 3 - zaleca się ostrożność i oglądanie wyłącznie na własną odpowiedzialność!

Komentarze Czytelników (93)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
28.06.2012 14:17
Deell
odpowiedz
Deell
65
Centurion

keeveek --> Nigdzie nie twierdzilem, ze Ty nie masz racji wiec nie odwracaj kota ogonem. Jesli masz 50% i masz 4 zakonczenia, to OK. Ja mam prawie 100% i nie mam. Piszac, ze "mamy uszkodzonego save'a" wysunales wreszcie pierwszy, w miare racjonalny argument w naszej dyskusji. Reszta to jest bezpodstawne awanturnictwo.

28.06.2012 14:32
odpowiedz
keeveek
75
Konsul
Image

Heh, mi na PC zdarzało się, że gra źle zczytywała liczbę zasobów wojennych po załadowaniu i musialem robić load jeszcze raz, ale nigdy nie zdarzyło mi się to na samym końcu gry.

Te procenty (czyli gotowość galaktyczna) nie mają znaczenia, liczy się tylko efektywna siła zbrojna, i chyba nawet w Extended Cut zmniejszyli liczbę punktów koniecznych do osiągnięcia wszystkich zakończeń (w tym tego, w którym Shepard przeżywa destrukcję)

Po prostu nie podoba mi się, że tak bardzo się upieracie, że macie wszystko wymaksowane, w sytuacji kiedy nawet nie odróżniacie Galactive Readiness od War Assets i Effective Military Force. W tym widzę cały problem w tej dyskusji.

Bo nie, nie trzeba odpalać multi, żeby mieć wszystkie zakończenia, było to powiedziane nawet przed samą premierą Mass Effecta 3.

Może po prostu przez ten czas o tym zapomnieliście, wszak gracie w mnóstwo gier. Ale jest też mnóstwo ludzi, dla których ME to coś więcej niż zwykła gra, i którzy pamiętają takie szczegóły.

EDIT: żeby nie było, dołączam mojego screena (tuż przed Cerberusem) niestety nie dysponuję innym sejwem, a jak się już jest na Ziemi to nie można siły zbrojej sprawdzić.

28.06.2012 14:38
kęsik
😱
odpowiedz
kęsik
100
Legend

Reszta to jest bezpodstawne awanturnictwo.

Nie jest wcale takie bezpodstawne. Jeżeli odrzucimy to, że masz zepsutego save'a, to jedynym wyjaśnieniem tego zjawiska jest to, że masz za mało zasobów wojennych. Możesz mieć nawet gotowość 100%, jak masz za mało zasobów to nic nie ugrasz.

No i dlaczego, żaden z Was nie chce się perfidnie ustosunkować do faktu zupełnego pominięcia przez Was nowego, czwartego zakończenia? Trochę to dziwne, robicie film pod tytułem Oceniamy nowe zakończenie Mass Effect 3!, tyle że nie jesteście nawet świadomi istnienia tego nowego zakończenia, pokazując stare zakończenie, tylko rozwinięte.

28.06.2012 15:05
odpowiedz
MisiekRNG
10
Legionista

Keeveek weź się odpierdziel bo nikt nie chce słuchać Twojego bezsensownego paplania. Nawet nie wiesz jak się ludzie z Ciebie leją za tę sprzeczkę. Nawet jeśli chłopaki się pomyliły, to nic im i tak nie zrobisz. Oni nie mają całego tygodnia żeby napierdzielać w jeden extended cut do Mass Effecta.
Także spokój ma być.

28.06.2012 15:07
odpowiedz
keeveek
75
Konsul

A mama ci nie dała szlabanu na wakacje na internet za oceny?

Jak nie masz nic do powiedzenia w temacie, to zamilcz synku.

28.06.2012 15:09
odpowiedz
MisiekRNG
10
Legionista

Twoja mama mi dała, ale nie szlaban.

28.06.2012 15:50
Mepha
odpowiedz
Mepha
71
Mhroczny Pogromca

Właśnie przeszedłem, za darmo, więc można zagrać, ale tylko kilka nowych scen.

28.06.2012 16:12
odpowiedz
LetoNaWsi
5
Legionista

Utrudniliście sobie robotę chłopaki, bo zamiast nagrywać wybiórczo to co i tak jest na YT, mogliście po prostu siąść przed kamerą i dyskutować między sobą. BioWare też zamiast robić EC powinni po prostu powiedzieć które zakończenie jest kanoniczne, bo logiki dalej nie ma. Dalej jest to jedno z najgorszych zakończeń. Poszli po najmniejszej linii oporu i skopiowali StarCrafta tylko, że Mroczny Głos jest lepiej zrobiony niż Gwiezdny dzieciak. Mogli nic nie ruszać i w następnej części, jeśli byłaby sequelem a nie prequelem wykorzystać teorie indoktrynacji, byłoby bardziej oryginalnie i mieli by więcej czasu na dopracowanie tego. Szkoda bo dobrze zaczęli tą trylogię, ale zakończyli w fatalnym stylu. Może następna wyjdzie im lepiej, teraz aż strach pomyśleć co zrobią z Dragon Age 3.

28.06.2012 18:30
odpowiedz
pg2
46
Chorąży

Powiem jedno: odkąd bioware wpadło pod skrzydła EA to poziom gier drastycznie spadł ja mam 1 cześć DA z wszystkimi dlc i dodatkiem a po demie 2 nawet na nią nie spojrzałem. Nie lubie jak ktoś mi wciska gre akcji jaki RPG

28.06.2012 21:35
kaszanka9
odpowiedz
kaszanka9
108
Bulbulator

keeveek

No widzisz, a zamiast genialnej teorii indoktrynacji masz zakończenia, które są happy endem tak czy siak i rzyganie tęczą, zniszczenie, synteza, kontrola, możesz odmówić, ale wtedy twój cykl przegrywa by potem pokazali ci, że w następnym został przerwany, dzięki tobie... po prostu DNO

To po co była w ogóle cała ta walka, po co wybory, skoro i tak ZAWSZE WYGRYWASZ, o tak to jest oto oblicze twojego super logicznego i różnorodnego zakończenia z EC...

I nie chcę mówić, ale w zakończeniu gdzie się odmawia, zamiast dziadka na końcu jest babka co wygląda jak asari, a czy czasem żniwarzy nie mieli wyczyścić wszystkich inteligentnych ras...

Teoria indoktrynacja daje o wiele więcej, daję możliwość podjęcia złego wyboru i po prostu przegrania, daje to, że można czuć się zindoktrynowanym, być zaskoczonym, tylko jeden właściwy wybór - zniszczenie, dawał ci przepustkę do odkrycia prawdy...

To był ogromny potencjał do wykorzystania, ale bioware po prostu go zmarnował, fani to zauważali, a bioware nie, bo gdyby zauważyli to musieliby być ułomni, żeby tego nie wykorzystać, co jest kolejnym dowodem, że ta historia żyje już własnym życiem, a teoria indoktrynacji zawsze pozostanie najlogiczniejszym rozwiązaniem.

A to co piszesz o iluzji to jakieś bzdury, ewidentnie po prostu masz braki w wiedzy, będąc obserwatorem zewnętrznym nie można po iluzji poznać nic, on był już zindoktrynowany, więc nie walczył z tym tak jak shepard, który nie od 10 minut był indoktrynowany, a od ME1 miał styczność ze żniwiarzami, gdzie właściwe przygotowania do indoktrynacji zaczęły się od spotkania z obiektem RHO, w ME3 miał koszmary z oleistymi cieniami, które to nadmienia rakni, a która była zindoktrynowana, bo została zmuszona do ataku, słyszała głosy, to wynika z jej słów i to JEST FAKT.

Po trafieniu promieniem, nie ma żadnych przeciwwskazań aby nie próbowano go indoktrynować, czemu próbował się oprzeć, stąd te bóle głowy, zresztą z EC czy bez podczas rozmowy z iluzją i andersonem shepard walczy z indoktrynacją, chyba, że uważasz iż dodali bóle głowy, oleiste cienie i cudowne moce człowieka iluzji DLA ZABAWY, to wtedy gratuluję intelektu tobie, iluzja nie miał żadnych mocy, więc poprzez niego żniwiarze unieruchomili sheparda, a czym to jest jak nie próba indoktrynacji...

Ktoś mi napisał, że nie mam wyłączności na prawdę, ty też nie masz, a twoje tłumaczenia są tak żałosne, że nawet nie skomentuję reszty, coś co nie miało szans na bycie prawdą jest najlepszą prawda jaką można wywnioskować po tym co jest w grze, a nie twoje bezsensowne wykończenie z EC...

I skoro byłes tak miły, idź i zdychaj na raka...

strelnikov
No i? Nie tyle przeciwnikiem co w to nie wierzyłem, i to właśnie było najlepsze, to było zakończenie na miarę tego uniwersum, gdzie ludzi można było wyprowadzić na manowce, zaskoczyć, powiedzieć źle wybrałeś, więc teraz zginiesz i wszyscy w galaktyce, nie rozkminiłeś tego, dałeś się oszukać, genialny zwrot akcji, ale bw nie podołało.

29.06.2012 01:10
CyberTron
odpowiedz
CyberTron
93
Imperator Wersalka

A dla mnie to dalej badziew. Przez 3 części miałem jedno pytanie do Ripperów. "Po co?" I nadal takie samo pierdylenie o Szopenie. "My syntetyki niszczymy organików, bo Ci stworzą syntetyków, którzy ich zniszczą" GÓWNO.

Bioware się zeszmaciło i tyle.

29.06.2012 01:22
odpowiedz
strelnikov
80
Senator

Kaszanka -->

spoko - tylko zdziwilem sie ze teraz tak bardzo popierasz teorie indoktrynacji wczesniej bedac jej przeciwnikiem, pamietam to dlatego ze dwa dni przed ta cala zadyma i filmami na YT o indoktrynacji zakonczylem ME3 i poza rozczarowaniem jedyne co mi do glowy przychodzilo to pomysl, ze Shepard wlasnie w ostatnich momentach ulega probie poddania go finalnej indoktrynacji - ocenialem to glownie ze wzgledu na mechanike finalnej rozgrywki jakze rozniaca sie od normalnie znanej z gry. Gdy to powiedzialem to mnie wysmiales nieco -) W sumie nie bronilem tej teorii gdyz dalszy rozwoj wypadkow na cytadeli byl dla mnie - jak napisalem - "zawodem fabularnym".

coz - zgodze sie z Toba w 100% - to byloby naprawde niezle zakonczenie - tym bardziej ze gracz (prowadzacy charakter Shepard) bylby naprawde poddany indoktrynacji i musialby ten manewr "uchwycic" w odpowiednim momencie aby nie zniweczyc walki prowadzonej w poprzednich 3 czesciach - jak sie jednak okazala zakonczenie jest banalne a tak naprawde go nie ma - w ogole nie wiem o co tyle dymu ze to koniec serii - powinni robic ME4 5 6 itd ... w sumie fajna gra .. gdyby nie to zakonczenie -)

29.06.2012 12:56
👍
odpowiedz
Zynd
23
Centurion
29.06.2012 14:34
kaszanka9
odpowiedz
kaszanka9
108
Bulbulator

strelnikov

No i właśnie o to mi chodzi, to co teraz zaprezentowano w EC jest jeszcze gorsze niż sprzed tego dodatku.

Zynd

No jak zauważyłeś na pewno, było to jedno z planowanych rozwiązań, tak więc było ich wiele, zakończenia byłyby dwa, na moje oko, żadne nie byłoby ostateczne i żadne to nie typowe wygraliśmy czy przegraliśmy, tak naprawdę nie wiadomo czy to byłoby lepsze, jakby się sprawdziło i wyszło bioware, bo to TYLKO ZARYS, równie dobrze mógłby z tego wyjść taki bezsens jak wybory z EC.

29.06.2012 16:41
mateo91g
odpowiedz
mateo91g
93
Generał

Mnie nowe zakończenie w pełni satysfakcjonuje, macie tutaj pełne nowe zakończenie z wariantem zniszczenia żniwiarzy i przeżyciem Sheparda: www.youtube.com/watch?v=yBm8911RSpE

29.06.2012 17:00
mateo91g
odpowiedz
mateo91g
93
Generał

Macie tutaj wszystkie, pełne, optymalne, nowe zakończenia:
"czerwone" - www.youtube.com/watch?v=yBm8911RSpE
"zielone" - www.youtube.com/watch?v=a1CvjFS3bqk
"niebieskie" - www.youtube.com/watch?v=jKKfxIQ1Ugk
negatywne - www.youtube.com/watch?v=TCO3UsKs55E

29.06.2012 18:07
odpowiedz
Zynd
23
Centurion

kaszanka9
Zakonczenie z ciemna energia byłoby by idealne, dlatego ze stworzyl by je sam Karpyshyn. Naprawde ubolewam nad tym ze odszedl od ME podczas tworzenia "dwójki". Naprawde wielka szkoda, bo jezeli zakonczenie z ciemna energia bylo by faktycznie zawarte w grze, mysle ze byłooby najlepszym w cyfrowej rozrywce i mozliwe ze najlepszy twist fabularny w grach.

Co do EC to mi się podoba, nawet dobre zakonczenie, nic wiecej pewnie nie dostaniemy od ea, lecz po tej serii spodziewałem sie naprawde czegos naprawde wielkiego (czytaj akapit wyzej).

Bede wracal do calej serii ME, nie dlatego ze prawdopodobnie nowe dlc o nazwie Leviatan bedzie ciekawek, lecz dlatego ze znow bede chcial odwiedzic Ilos, usłyszeć proteańska WI ktora mi powie ze jest jeszcze nadziieja, uwolnić Sarena od indoktrynacji oraz protean od ich zguby. Zobaczyc jeszcze raz jak Shepard łaczy wszystkie nacje w galaktyce przeciw wrogowi, jak traci nadzieje wraz z postepem fabuły...

29.06.2012 18:32
Harry M
odpowiedz
Harry M
139
Master czaszka

Ech ten Mass Effect 3

29.06.2012 20:37
odpowiedz
Whydakk
2
Junior

Brawo Kasznka9, w pełni popieram!
Czyli teraz mamy od kopa odrzucić to, że Sheppard był poddawany indoktrynacji - sny z cieniami i dzieciakiem, albo scena, gdzie Sheppard podchodzi do dziecka i próbuje go wyciągnąć z szybu wentylacji po czym Anderson go woła, Sheppard słyszy ryk a dzieciak znika. Już nie będę wymieniał wszystkich bo szkoda mi znaków.
Jest naprawde dużo takich smaczków, które aż prosiły by je połączyć z tą teorią.

29.06.2012 21:38
odpowiedz
[email protected]
5
Junior

.. uzupełnienie sa teraz cztery zakończania:
1. destrukcja
2. synteza
3. połączenia
4. kontynuacja cyklu (następuje jeśli odmówimy katalizatorowi wybrania jednej z trzech dróg lub strzelimy do niego)

Pozdrawiam
TowMartinez

29.06.2012 21:41
kaszanka9
odpowiedz
kaszanka9
108
Bulbulator

Zynd

A czemu by było idealne? Bo Karpyshyn by je robił? Bzdura, po za tym ten link co podałeś przeczytaj jeszcze raz, to była jedna z propozycji, a w domyśle mieli ich kilka, to że mieli taki pomysł nie oznacza, że tak by było i to tylko pomysł, jeszcze trzeba to wykonać, dopracować szczegóły itp.

Dla mnie teoria indoktrynacji jest genialna, ogromny twist, możliwość przegrania - tym samym jest sens itp. Na sucho porównując, gdyby zrobili tak jak fani to widzą (w grze jest dowodów aż nadto) to było by po prostu epickie, ale bw wywaliło wszystko do kosza, mimo, że w grze jest tyle ewenementów o tym, że ho ho, a nagle stały się nic nie warte (oleiste cienie Kur***!!! bw)

Ale zgodzę się, że jakby poszli w pomysł z ciemną energią i tym konkretnym pomysłem do którego podałeś link to byłoby to o wiele lepsze zakończenie niż to co mamy po EC...

29.06.2012 21:42
kaszanka9
odpowiedz
kaszanka9
108
Bulbulator

[email protected]

Nie jest jedno - HAPPY END...

30.06.2012 03:57
Robak07
😁
odpowiedz
Robak07
58
Wujek Dobry Wariat

kaszanka9 -> Witaj bojowniku prawdy :)
Osobiście po przejściu trylogii ME, a przy okazji przeczytaniu setek komentarzy i opinii nt. zakończenia i ostatecznie przejście wersji EC, NIE ZMIENIŁO mojego stanowiska wobec teorii indoktrynacji, a nawet utwierdziło mnie w przekonaniu, iż jest to jedyne logiczne i słuszne rozwiązanie dla BW, które to przyczyniłoby się do sukcesu tejże marki.

Sceptycy, zwróćcie uwagę, że BW nie zamknęło furtki dla teorii indoktrynacji. Przecież nic nie stało na przeszkodzie, aby po prostu udowodnić tysiącom graczy, że są w błędzie i poprzez skrupulatną edycję zakończenia, ostatecznie zamknąć spekulacje.

Oczywiście można z góry przyjąć, iż to wszystko to zwyczajny zabieg artystyczny, a zakończenie poprzez dziesiątki niedomówień zmusza nas do własnej interpretacji. A cała gra jest trochę jak Koran - nie wolno porównywać wątków, bo okazuje się, że same sobie zaprzeczają.

Jednak wstrzymałbym się z oceną zakończenia trylogii ME dopóki nie zostaną wydane wszystkie DLC. Niewykluczone, że wpłyną na zakończenie. Jeśli nie dodaniem nowych wątków bądź dialogów, to nawet samym odbiorem całości.

Pozdrawiam i liczę, że Bioware nie powiedziało ostatniego słowa w tej kwestii.


PS: Krzychu, dlaczego nie wspomniałeś o nowym zakończeniu? :D

30.06.2012 13:28
victripius
odpowiedz
victripius
89
Joker

Gdybyśmy dostali takie zakończenie od początku to prawdopodobnie nie byłoby problemu. Dla mnie pierwsze zakończenie jest trochę odstające od reszty gry, ale przyjąłem je spokojnie (w końcu taki był zamysł twórców). Teraz trzeba czekać na kolejną grę w uniwersum ME.

01.07.2012 12:01
puci3104
😜
odpowiedz
puci3104
127
Generał

Domyślam się co by się działo z nami po przejściu tej gry, jeśli BW od początku samo wymyśliło indoktrynację i umieściło ją w grze. Byłoby to najlepsze zakończenie i twist wszechczasów.
Można by wtedy po scenie finałowej z gry dodać jeszcze po 2-3 godziny gry różniącej się dla każdego wyboru, czyli:

Przy kontroli Shepard jest zindoktrynowany i walczy po stronie żniwiarzy. Otrzymujemy tu 2 ścieżki: Shepard ginie w finałowej walce (przeciwko postaciom z jego drużyny) jeśli uzbieraliśmy dużą flotę, a wygrywa jeśli było jej mało. Moim zdaniem byłoby to świetne, bo nikt by się nie spodziewał, że flota, którą zbierał obróci się przeciw niemu.

Przy syntezie nie został w 100% zindoktrynowany i po walce takiej jak w kontroli udaje się osobie, z którą miało się romans wyzwolić Sheparda od żniwiarzy i ich pokonać z jego pomocą.

Przy zniszczeniu Shepard nie zostaje zindoktrynowany i rusza do prawdziwej cytadeli, aby dokończyć dzieła, ale nie przez takie korytarze z trupami, tylko przez miejsca Cytadeli znane z całej trylogii. Na końcu jakaś walka. Może być z Człowiekiem Iluzją (ale nie przemienionym jak był pomysł scenarzystów, tylko w swoim ciele). I w końcu dochodzimy do konsoli (ale innej niż we śnie), otwieramy cytadelę i odpalamy go z tejże konsoli (nie wychodząc w kosmos). Podczas wystrzału Tygla, Cytadela wybucha i Shepard ginie, ale jako bohater.

No i 4 zakończenie, czyli zabicie Starchilda oznaczałoby śmierć Sheparda i pogrom żniwiarzy lub oparcie się indoktrynacji również. Można dać zależność od punktów renegata (śmierć i pogrom) i prawości (oparcie się indoktrynacji).

To jest moja wizja idealnego zakończenia. Oczywiście wszędzie dodać trzeba co się stało z wszystkimi bohaterami i rasami. Każdy wybór może się kończyć szczęśliwie lub nie i tak powinno być

01.07.2012 12:27
odpowiedz
Zynd
23
Centurion

kaszanka9
Ja Cię idealnie rozumię z teoria indoktrynacji i sam się zastanawiam czy to nie było by lepsze niż ciemna energia :) Teoria ta miała... hmm... ma ogromne i silne zakorzenienie w całym uniwersum ME.

Co do Kapryshyna i ciemnej energii to on ta wizje zaczał w ME1 i ciagna w ME2, co mu sie w koncu nie udało. Gdyby pozwolili by mu skonczyc to w ME3 nie wiadomo co by stqworzyl. Jest to pod wielkim zaniekiem zapytania, ale sadzac po jego publikacjach mozna wnioskowac ze było by to cos duzego. I przede wszystkim dla mnie ciekawe było by to, że zniwiarze nie sa tymi złymi tak naprawde, tzw prawie :)

Co do EC, ludzie znalezli w plikach dane na temat Leviathana, wiec nowe DLC, moze rzuci cos nowego do tego zakonczenia i wracaja do tego co powiedziałem ze podoba mi sie pomysl z tym, ze zniwiarze nie sa "zli", to z EC najbardziej mi sie podoba niebieskie zakonczenie, kontrola.

Z tego co mamy do tej pory, najlepszym rozwiazaniem była by teoria indoktrynacji. Szkoda ze BW, najprawdopodobniej przez ea, nie moglo sie rozwinac z pelnym zakonczeniem historii Sheparda, ja ubolewam nad strata Karpyshyna.

Pozdrawiam.

02.07.2012 00:06
odpowiedz
BŁOND_07
99
Konsul

Szczerze mówiąc to zakończenie "ciemnej energii" w porównaniu do tego jest wg. mnie dosyć słabe. Fakt, na początku to zakończenie z "pudełkowej" wersji gry było strasznie dziurawe, a cel Żniwiarzy (czyli najważniejsza niewiadoma w całej serii) był nielogiczny i sprzeczny, kiedy pogodziło się Quarian i Gethów. Teraz, dzięki możliwości dokładnego wypytania Starchild'a cel Żniwiarzy ma sens, nie jest sprzeczny, w dodatku dowiadujemy się nieco o stwórcach Żniwiarzy (i o tym, co się z nimi stało), super!
Aha, a dla tych, którzy nie zrozumieli zakończenia i piszą, że "My syntetyki niszczymy organików, bo Ci stworzą syntetyków, którzy ich zniszczą" małe sprostowanie:
Żniwiarze zauważyli, że wysoko zaawansowane cywilizacje po stworzeniu syntetyków doprowadzają do wojny, która w rezultacie mogłaby spowodować spustoszenie dla WSZYSTKICH istot organicznych. Krótko mówiąc, po jakimś czasie w galaktyce pozostałyby tylko zaawansowane maszyny, które dzięki swojej władzy i zaawansowanej technologii nie dopuściłyby żadnemu gatunkowi się rozwinąć. W efekcie powstałby CHAOS. Żniwiarze stworzyli więc cykl, dzięki czemu każda rasa ma swoją "szansę" w galaktyce, ale po pewnym czasie (co 50 000 lat) konieczne jest przeprowadzenie "żniw", czyli zniszczenie wysoko zaawansowanych cywilizacji, aby dać "szansę" tym młodszym, prymitywnym jeszcze rasom się rozwinąć (dlatego też kosiarki np. zniszczyli Protean, ale ludzi i inne wówczas prymitywne rasy zostawili w spokoju).

02.07.2012 12:23
odpowiedz
Zynd
23
Centurion

Powiedziane zostało ze nie zniwiarze to zauwazyli, tylko te istoty ktore wtedy istniały. Stworzyli katalizator, aby pomagal im w kontaktach z syntetykami. Katalizator doszedl w koncu do wniosku ze to sie nie uda i stworzyl nowe rozwiazanie jakim sa zniwiarze. Ci co stworzyli katalizatorka zostali przemieleni na pierwszego zniwiarza, co sam katalizator powiedzial, ze sie im to nie podobało, czy nie byli z tego faktu zadowoleni, nie pamietam dokladnych slow.

Wracając do tworcow zniwiarzy, moim zdaniem nie wiemy nic o nich, oprocz tego ze byli i ze stworzyli katalizatora i byc moze syntetyki. Wiemy co ostatecznie im sie stalo, ale nie wiemy w jaki sposob. Wtedy nie istnieli zniwiarze, wiec nie ma mowy i zniwach. Moze jakas globalna indoktrynacja, mozliwe tez ze katalizator w jakis sposob potrafil czytac w myslach organikow, w kocu dziecko jakie sie ukazało Shepardowi, bylo w jego glowie, jako wspomnienie z ziemi i jego koszmarow.

05.07.2012 15:53
elSzogun.
odpowiedz
elSzogun.
19
Centurion

Dalej mam mętlik w głowie. Moim zdaniem zepsuli tą wspaniałą grę takim pogmatwanym zakończeniem.

12.07.2012 02:35
Nolifer
odpowiedz
Nolifer
124
The Highest

Obejrzałem sobie teraz zakończenia na youtube i jak dla mnie teraz już nie ma znaczenia co się stało , gdyby od początku tak byłoby , nie byłoby czego się czepiać .

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze

więcej

Popularne na tvgry.pl

Najgorsze Gry z kosza, na które cię nie stać
21:00
36873462

Najgorsze Gry z kosza, na które cię nie stać

593 266 wyświetleń 23 marca 2020

Najlepsza gra, którą zobaczy tylko 1% graczy
11:48
27904249

Najlepsza gra, którą zobaczy tylko 1% graczy

3 605 wyświetleń 30 marca 2020

Najprostszy przeciwnik, który zabije cię tysiące razy
10:10
24357242

Najprostszy przeciwnik, który zabije cię tysiące razy

356 346 wyświetleń 23 marca 2020

Kiedy twórcy crapów robią dobrą grę
10:01
20351197

Kiedy twórcy crapów robią dobrą grę

396 102 wyświetlenia 23 marca 2020