tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
Standard
Brak Premium HD

Gramy w The Walking Dead

15 683 wyświetlenia 4 maja 2012

Żywe trupy nie tylko dla fanów komiksu i serialu!

Gra na bazie hitowego komiksu The Walking Dead to nowe dzieło znanego z przygodówe studia Telltale Games. Świetna robota!

Komentarze Czytelników (22)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
04.05.2012 14:43
Phenomen - HOUGH
7
Chorąży

Ja pierwszy i basta

04.05.2012 14:43
odpowiedz
Out5id3r
51
Pretorianin

lepiej sie zapowiadalo z trailerow

04.05.2012 15:06
przemas478
odpowiedz
przemas478
102
Senator

No gra wygląda świetnie. Przedstawienie fabuły prezentuje się świetnie.

04.05.2012 15:09
odpowiedz
Siupson
44
Pretorianin

Na Xboxie też jest możliwość kupienia całej serii taniej ? Jeśli tak to gdzie konkretnie ? Pytam ponieważ widzę tylko opcję zakupienia odcinka pierwszego.

04.05.2012 15:12
victripius
odpowiedz
victripius
89
Joker

Wygląda bardzo fajnie :) Na pewno odpuszczę sobie kupowanie pojedynczych odcinków, bo jest to po prostu nieopłacalne, za to zastanowię się nad całym pakietem.

04.05.2012 15:25
odpowiedz
kubala125
31
Centurion

grałem na ps3 i bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła

04.05.2012 15:37
odpowiedz
Grundzio
13
Legionista

Widzę, że warto się tą gierką zainteresować. Ludzie z grajpopolsku.pl tworzą spolszczenie do 1 odcinka, więc kiedyś pewnie stworzą do reszty odcinków.

04.05.2012 15:56
odpowiedz
Disciples'owiec
43
Centurion

2:00 Delto jest rowniez moim znajomym :D

04.05.2012 16:11
odpowiedz
komenty
66
Senator

Tez kupilem cala serie na Steamie. Bardzo mi sie podoba mimo bardzo ograniczonej interaktywnosci (gra przechodzi sie troche sama). Czekam z niecierpliwoscia na kolejna czesc.

04.05.2012 16:18
kęsik
👍
odpowiedz
kęsik
102
Legend

Epizod 1 już przeszedłem i bardzo mi się spodobał, czekam na kolejne.

04.05.2012 17:11
Harry M
odpowiedz
Harry M
142
Master czaszka

Szczerze myślałem, ze będzie to nudna gra i pozytywnie się zaskoczyłem. Poczekam aż stanieje i kupie cały sezon.

04.05.2012 18:40
Inius
odpowiedz
Inius
16
Legionista

Krzych znowu popsul troche grywalnosc ale coz :/

04.05.2012 20:32
odpowiedz
hazi91
24
Chorąży

Ale z tego murzyna sierota. Jak jeb... głową o blat to zacząłem się po prostu śmiać. Nie oglądałem serialu ani nie czytałem komiksu wiec mam pytanie czy to horror czy komedia bo po tym materiale bardziej wygląda mi to na komedie

05.05.2012 01:28
kamczak1987
odpowiedz
kamczak1987
72
Pozdro i Poćwicz

Bardzo fajny gameplay, profesjonalny komentarz, fajnie przedstawione główne aspekty gry, tyle ode mnie.

05.05.2012 01:51
odpowiedz
zanonimizowany837901
20
Centurion

Pewnie gra jako minusa dostanie, że rasizm bo czarny bohater miał jechać do więzienia :D.

05.05.2012 08:27
odpowiedz
lupusalpus
23
Centurion

COOOOOOOOO????????? Widzę reklamę jakieś gry i słyszę piękną 'Lacrymosę' Wolfganga Amaduesza Mozarta??? Co to jest????????? Żeby najpiękniejszy utwór świata ('Requiem') do jakieś głupiej reklamy gry podkładać?? Taki utwór zasługuje na szacunek...

05.05.2012 14:45
Mepha
odpowiedz
Mepha
71
Mhroczny Pogromca

Na pewno się nią zainteresują ale poczekam, na dalsze epizody.

05.05.2012 22:25
beowulf117
odpowiedz
beowulf117
62
Dragonslayer

o jestem pozytywnie zaskoczony , fajnie to wygląda

05.05.2012 23:10
SlyCooper
odpowiedz
SlyCooper
58
Kurszok

Przeszedłem pierwszy epizod i muszę powiedzieć że świetnie się prezentuje. Orientuje się ktoś kiedy będą następne epizody?

06.05.2012 19:24
odpowiedz
Miszczogrzmot
46
Pretorianin

Slycooper - kolejne odcinki mają wychodzić co miesiąc, ma byc ich piec (w pierwszym sezonie).

Btw. szkoda, że gra nie wygląda bardziej jak komiks, czarno-biały filtr i kreskowane cienie w stylu valkyria chronicles by wyglądały super. Ja chyba poczekam az bedzie dostepne wiecej niz jeden odcinek, bo 2h grania to troche malo i pewnie jeszcze cliffhanger będzie na koncu.

A co do serialu, to pilot byl genialny, ale potem bylo tylko coraz gorzej. Pierwszy sezon mial tylko 6 odcinkow, wiec byl znośny, ale 2gi ciągnął się jak ser na pizzy. Na szczescie ostatnie pare odcinkow nabralo troche tempa, ale i tak skopali niektore postacie (np. Lori, Dale). Oby dotarcie do wiezienia i pojawienie się Michone wróżyły lepiej 3ciemu sezonowi.

06.05.2012 23:04
odpowiedz
zanonimizowany740676
69
Legend

ja pierdziu... musze w to zagrac :D

11.05.2012 01:19
Nolifer
odpowiedz
Nolifer
126
The Highest

Bardzo mi się podoba oprawa artystyczna :)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze

więcej

Popularne na tvgry.pl

Survival, w którym musisz przejechać 5000 kilometrów
14:15
29129304

Survival, w którym musisz przejechać 5000 kilometrów

8 396 wyświetleń 29 czerwca 2020

Dziwne zachowania graczy, na które twórcy BYLI GOTOWI
13:02
21643302

Dziwne zachowania graczy, na które twórcy BYLI GOTOWI

413 253 wyświetlenia 22 czerwca 2020

Najbardziej absurdalne błędy z patch notes
10:10
19153144

Najbardziej absurdalne błędy z patch notes

266 061 wyświetleń 22 czerwca 2020

Dlaczego EA tak szybko zabija swoje gry
12:27
19138298

Dlaczego EA tak szybko zabija swoje gry

396 528 wyświetleń 22 czerwca 2020