tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
Standard
Brak Premium HD

Dead Island FAQ [2/2] - Móózg!

17 189 wyświetleń 6 września 2011

Nowe tereny, nowe rodzaje broni, nowe pomysły.

Zadaliście nam mnóstwo pytań na temat Dead Island - postaramy się rozwiać wszystkie Wasze wątpliwości na temat nowej gry Techlandu!

Komentarze Czytelników (37)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
06.09.2011 15:28
odpowiedz
Andre25
81
Konsul

Oprócz grafy gra niestety jak dla mnie nie prezentuje się wybitnie.

06.09.2011 15:36
odpowiedz
Kot_Rysiek
38
Garrus Vakarian

jest nudna i monotonna .. czyli taka sobie

06.09.2011 15:50
odpowiedz
S.T.R.I.E.L.O.I.K
25
Chorąży

Gra jest dobra ;] Trzeba przetestowac ;)

06.09.2011 16:48
👍
odpowiedz
versus13
14
Konsul

Gierka wymiata jutro już kurier mi przywiezie edycje kolekcjonerską

06.09.2011 16:49
👍
odpowiedz
versus13
14
Konsul

Techland zasługuje na wielki plus

06.09.2011 17:08
odpowiedz
gajdek9
26
Chorąży

Lubię zOmbi. Gra bardzo fajna.

06.09.2011 17:17
👎
odpowiedz
Murabura
104
Generał

ja np pytalem o roznice miedzy klasami i pokazanie ich w praktyce ale wyglada na to ze np pytanie o mozliwosc dual wield broni, czego od poczatku wiadomo bylo ze robic nie mozna okazalo sie ciekawszym zagadnieniem :|

06.09.2011 17:19
odpowiedz
Zarek00
86
Dziad Borowy

Filmik promujący grę podobał mi się. I wygląda na to , że na filmiku się skończy. Średnio się to Dead Island zapowiada. No ale może ja się nie znam.W końcu Deusa Ex:HR odinstalowałem po jednym dniu.

06.09.2011 17:20
👍
odpowiedz
Elder Wraith
47
Chorąży

Super gierka. Techland się tym razem bardziej postarał i mam tylko nadzieję, że Brytyjska wersja gry nie będzie okrojona... tzn oni mają tendencje do kasowania języków obcych. Poza tym super FAQ ^^ Wielkie dzięki za rozwianie wszelkich wątpliwości.

06.09.2011 17:41
odpowiedz
mikel21
19
Konsul

super dowiedzialem sie wiecej niz sam chcialem i sie ciesze ;D dzieki

06.09.2011 17:57
odpowiedz
komarek
34
Konsul

Koleś - 23 pytania xd

06.09.2011 18:00
odpowiedz
jaxon
85
Infidel

Lordareon, no właśnie pytałem o questy.

06.09.2011 18:15
odpowiedz
Nolifer
115
The Highest

Bardzo fajna gra , na pewno kupie ją .

06.09.2011 18:24
😊
odpowiedz
chrzanekTNT
36
Generał

OK ale nic niepowiedzieliście ile sie Dead Island przechodzi czasu ? najlepiej w godzinach i chodzi mi tu o questy głowne + te poboczne jeśli występuą .

06.09.2011 18:28
odpowiedz
dr szu
7
Legionista

Masa osób pisze w komentarzach "Super gra, jutro przychodzi do mnie kurierem", z tego co ja widze to premiera w Polsce jest 9 wrzesnia (piątek) wiec kurier zapuka do Was najwczesniej w przyszłym tygodniu, premiera światowa jest 6 września (dzisiaj). Chyba ze ja o czyms nie wiem?

06.09.2011 18:30
odpowiedz
DSLMarv
34
Centurion

4:37 - 4:39, przeładowanie broni bez zdejmowania starego magazynka mnie rozwaliło. Gra ogólnie jest strasznie średnia, nie ma co się zachwycać specjalnie dlatego ,że jest to produkt z Polski. Fizyka ociera o tragizm, a ChromeEnigine 5 jest chyba wyciśnięty do granic możliwości.
5/10, przy czym trzeba przyznać ,że jest to gra lepsza od L4D i Dead Rising.

06.09.2011 18:40
odpowiedz
krzysiek11311
14
Chorąży

Co za pacan pytał się o sceny erotyczne w grze? Haha
Boisz się że mamusia do pokoju wpadnie? Poza tym gra i tak jet 18+

Jak już wspomniałem przy 1-szej części gra niczym nie zachwyca, i ciekawi mnie czy również będziecie robić FAQ do gier wartych uwagi które wychodzą pod koniec roku np. Batman, Skyrim itd.

06.09.2011 18:47
odpowiedz
marcex1
74
Pretorianin

najgorsze jest to ludzie którzy w europie zakupili gre i zmienili ip na usa sa chyba piratami
http://i.imgur.com/j7tL6.png

06.09.2011 19:23
😍
odpowiedz
MultiSamuelson
26
Anachronizator

@DSLMarv, nie ma to jak się czepiać jednego graficznego buga... W Deus Ex miałem to samo, znaczy, że gra też jest do bani?

06.09.2011 19:36
😁
odpowiedz
Vidg3t
10
Legionista

Polską wersję a co za tym idzie także i opisane przez Was wpadki robił mój dobry kumpel. Będę musiał kupić tę grę by przekonać się czy dobrze pracował:)
Pozdrawiam

06.09.2011 21:28
odpowiedz
Mitvoh
19
Pretorianin

... więcej przemawia na plus dla nowego dzieła Techlandu ... szkoda, że nie wyjawiliście wszystkich sekretów o które pytaliśmy ...

06.09.2011 21:35
odpowiedz
jaro1986
124
Generał

"Nie wiem czy mówiłem, ale ja ten karabin mam zmodyfikowany" "Aaaa, pewnie dodałeś to mydło!" Haha to było mocne, uśmiałem się :) Mam mieszane odczucia co do tej gry ale nic, pre-ordera nie anuluje, i tak nie mam w co grać do czasu premiery Rage'a :P

06.09.2011 22:02
👎
odpowiedz
stefanel
72
Centurion

co to jest????!!!
to ma być ta super produkcja???
i te wyskakujące cyferki ale lipa, spodziewałem się czegoś naprawdę dobrego.

06.09.2011 22:10
👍
odpowiedz
serek25
97
Pretorianin

To co zobaczyłem potwierdziło tylko wczorajsze obserwacje. Gra prezentuje się świetnie.

07.09.2011 04:50
😊
odpowiedz
chrzanekTNT
36
Generał

Model jazdy ala Alan Wake . pozdrawiam

07.09.2011 17:14
odpowiedz
Mepha
71
Mhroczny Pogromca

stefanel
z tego co wiem, to można cyferki wyłączyć

07.09.2011 19:36
odpowiedz
Harry M
128
Master czaszka

Super FAQ

07.09.2011 20:20
odpowiedz
przemas478
102
Senator

Bardzo ładna miejscówka, szkoda że wakacje się skończyły :(

08.09.2011 13:56
odpowiedz
SSman92
26
Generał

jak dla mnie trochę srednia gra

09.09.2011 21:37
odpowiedz
victripius
89
Joker

Gra jest naprawdę spoko i na pewno pogram, jak tylko znajdę trochę czasu. Fajny FAQ :D

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
więcej

Popularne na tvgry.pl

Najgorsza podróbka Cyberpunk 2077 – Gry z Kosza
15:35
12334238

Najgorsza podróbka Cyberpunk 2077 – Gry z Kosza

233 422 wyświetlenia 15 kwietnia 2019

10 gier, które dostały bana na Steamie
10:13
11936238

10 gier, które dostały bana na Steamie

332 886 wyświetleń 16 kwietnia 2019

Czy trudne gry powinny mieć tryb łatwy?
14:15
8955110

Czy trudne gry powinny mieć tryb łatwy?

153 770 wyświetleń 15 kwietnia 2019

Historia serii WarCraft
18:01
5808123

Historia serii WarCraft

146 087 wyświetleń 16 kwietnia 2019