tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
Standard
Premium HD

Posiadając Abonament Premium wyłączysz reklamy i pomożesz nam tworzyć nowe filmy.

Zapowiedź Battlefield 3

23 421 wyświetleń 18 sierpnia 2011

To już nie satyra.

Battlefield 3 zapowiada się wprost rewelacyjnie. Klimatyczna kampania dla pojedynczego gracza, świetna oprawa graficzna i nowości w trybie multiplayer. Wszystko to w październiku.

Komentarze Czytelników (176)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
12.08.2011 15:17
Krotock
odpowiedz
Krotock
21
Centurion

Najlepszy "Przed seansem" szczególnie zięki temu kolesiowi co "jechał na koniu"...

12.08.2011 17:19
odpowiedz
srg.ToMeKs
18
Legionista

[148] nie to okno

12.08.2011 20:13
S/-\M
😃
odpowiedz
S/-\M
8
Centurion

Po 1:03 widać jakby gwiazdę szatana na ziemi!!!!!!!!!

12.08.2011 21:41
odpowiedz
milker998
18
Chorąży

FunkyKoval ---> aby odpalić Battlefield`a 3 w maksymalnych detalach, oraz w pełnej płynności potrzeba solidnego komputera. Nie martw się, ponieważ sam zarabiam. A co do Battlefield`a to nic nie mam ponieważ nie grałem, a denerwuję mnie tylko to ciągłe podniecanie się i tyle.

12.08.2011 23:33
odpowiedz
flype
10
Centurion

[76] - Sam sobie odpowiedziałeś, trzeba mieć umiejętności w graniu, aby Ci dobrze szło, dlatego BF3 nie jest dla Ciebie ani dla takich ludzi jak igloopol, bo w Battlefieldach bardziej się przydaje inteligencja, której zapewne nie posiadacie dlatego tak wam by się ciężko w to grało.
A co do poruwnywania gier, proste .
BC2 - Dosyć ciasne mapki ( Jak na serie battlefield ) pojazdów też dużo nie ma, SILNIK GRY - to nie tylko grafika i animacje, to m.in nawet to jak broń zachowuje się na polu walki, destrukcje udźwiękowienie, dużo by jeszcze wymieniać, ale zapewne rewolucja w tej dziedzinie będzie.Battlefield będzie miał kilka razy większe mapy niż BC2 ( Albo i z 10 razy większe ) a od MW z dobre kilkanaście, od BC2 będzie miał dużo dużo więcej broni, na samych gameplayach z Alphy już to widac, lepszy silnik gry, więcej dodatków do broni, a nawet ostatnio pjawił się artykuł w internecie, ze zachowywanie się broni w BF3 będzie tak jak jest w realu, wszystkie dodatki takie jak rączka czy dwójnug, a nawet przedłużenie lufy będzie miało takie same znaczenie jak w prawdziwej broni. A teraz prosze powiedzcie mi fani CoD, co będzie nowego w MW3 ? Chyba niz, po za kilkoma nowymi mapami, brońmi i nową 4 godzinną kampanią...

13.08.2011 02:16
przemas478
odpowiedz
przemas478
102
Senator

Zapowiada się super nic dodać nic ująć. Może kupię na PS3 bo niestety mój PC już się do tego nie nadaję ;p

13.08.2011 10:27
odpowiedz
zanonimizowany577687
27
Generał

Wg mnie grafikę ma lepszą Dirt 3 silnik Ego od codmasters jest o wiele lepszy ale frosbite 2 też daje rade BF3 ma lepszą grafe niż BC i BC2 tam była słaba dirt 2 miał o wiele lepszą

13.08.2011 22:53
odpowiedz
LesioJunior
15
Chorąży

TWO FINGERS - FOOLS RHYTHM <--- MUZYKA Z POCZĄTKU

13.08.2011 23:12
😁
odpowiedz
igloopol
64
Generał

flype---->miałem już nie pisać tutaj ale te głupoty co piszesz to aż sie nie da słuchać jakiej ty inteligencj potrzebujesz do gry w BF chyba takiej żeby pamiętać o naciskaniu na myszke jak ci przeciwnik wyleci ,MW ma małe mapy bo nie ma pojazdów i nie jest grą dla camperów i snajperów tylko stawia na akcje ,co widać na tym gameplay z alfy m16,rpg,dragunov a i jeszcze AK46-U wszystkie te bronie są już w BC2, tu sie z tobą zgodze będzie miał NOWY SILNIK i co będziesz sie przez rok gapił na tekstury ,co bronie jak w realu może i te dodatki będzie miała ale bronie nie będą strzelać jak w realu bo to nie OF tylko gra dla mas tak samo jak MW3 co będzie miał MW3 po pierwsze brak dzieciaków takich jak ty VanHelsingPL i muody to jest ogromny plus kampanie na 8 godzin grałes wogule cz tylko przeczytałeś że COD ma kampanie na 4 godziny tryb coop z własnym systemem levelowania i świetne multi przy którym BF sie chowa

13.08.2011 23:43
😁
odpowiedz
flype
10
Centurion

igloopol - Człowieku Ty chyba nie wiesz co piszesz. Piszesz do mnie, że ja m.in jestem dzieciakiem, po twoim byku jakim strzeliłeś ( chodzi o wyraz "wogule " ) to już nie ma wątpliwości co do tego.
M16, RPG-7, SWD było w BC2 masz rację, ale AK46-U nie, bron w BC2 to AK74-S. Po za tym, jest jeszcze RPK-7, G36C, MP7, inna wyrzutnia rakiet ( Nie znam nazwy, ale z pewnością to nie gustaw z BC2 ) M4A1, której w BC2 nie było, było tam M416, jest jeszcze kilka broni, m.in dragonów SVD ( Dragonów to nie jest to co w BC2, tamto to bron SWD, dragonów to półałtomat jaki jest w wersji Alpha ) Jest jeszcze kilka broni, ale nie będe tracił całego postu do tego. Będą też samoloty czego nie było w BC2, będą większe mapy, te w BC2 to były miniaturki, wcześniej wspomniany silnik gry ( TO NIE TYLKO GRAFIKA ), bronie, więcej pojazdów w tym transporter LAV-25 bedzie dodany team deatchmach, kampania rozwinięta na 12 h, kooperacja, battlelog, i jeszcze można by wymieniać, a w MW3 ?
Kampania ma trwać w podobnym czasie co w MW2, Black Klops, jeżeli chodzi o silnik to wygląda jeszcze gorzej niż MW2, mapy dalej malutkie, brak pojazdów ( jak zawsze ) jedyne co to dodatkowe bronie ( To, że inna kampania i mapy na MP to wiadome nie wliczajmy tego ani do BF ani do MW3 ) i ten cały CoD Elite, KTÓRY BĘDZIE PŁATNY, a nie jak battlelog w BF'ie za free.
Jeżeli chodzi o udźwiękowienie broni i otoczenia, to mylisz się, będą brzmieć tak jak w realu ( Oczywiście to jest jasne, ze nie DOKŁADNIE TAK SAMO, bo to jest raczej nie możliwe ) DICE nagrywało dźwięki broni na poligonie w szwecji, z różnych odległości, po za tym pomagają im żołnierze w robieniu gry, którzy im tłumaczą jak sprawuje się broń na polu walki, jaki jest odrzut, dymek z lufy itd.
Sam widzisz w CoD nowe będą tylko bronie, a w BF3, bronie, pojazdy WIĘKSZE MAPY, bo w MW3 rozmiar będzie taki sam, silnik gry, kampania, kooperacja, battlelog i jeszcze by wymieniać, przykro mi takie są fakty.

14.08.2011 00:10
odpowiedz
igloopol
64
Generał

flype--->człowieku nie oczekuj że w MW3 dadzą i ogromne mapki jak w BF bo to nie jest ten styl rozgrywki i nie uznał bym pojazdów i większych map za plus BF bo jak napisałem już to wylęgarnia camperów i snajperów którzy campią z respa .kampania będzie na 8 godzin tak jak BO i MW2 i to świetna kampania a to co pokazali w kampani w BC2 to kpina i nudy ,coop też będzie ale o tym sie nie wypowiadam bo coop w BF3 nie widziałem ,battlelog wygląd jak zwykły serwis który zbiera info o grze i wyglą beznadziejnie a co do COD:elite to wszystkie te opcje co w battlelogu są darmowe i COD:elite wygląda dużo lepiej a IW nie pomagali żołnierze??? powaga dodali TDM super tylko ja już mam TDM od dawna w COD i dużo więcej trybów ciekawe czy wszytkie mapy będą dostosowane do wszystkich trybów czy EA będzie jej dostosowywać w łatkach które nazywają DLC pewnie teraz każa sobie za nie płacić.

14.08.2011 01:00
odpowiedz
flype
10
Centurion

Nie gadaj, ze w BF są kamperzy, nawet jak będzie kilku snajperów to i tak nic nie zdziałają, snajperzy sa tylko praktycznie na hard, bo żeby jednym strzałem na normalu zdjać kogoś w BC2 trzeba trafić prosto w głowe. Poza tym wole żeby na serwerze było kilka kamperów niż pół zespołu wroga biegało ze snajperkami i strzelało do ciebie na "pałe" nie celując z bliskiej odległości, w BC2 gram 900h i tylko raz zdarzył mi się taki serwer, szlag mnie trafia jak widze tych snajperów bo w CoD'zie roi się od takich.
Jeżeli chodzi o elite i battleloga to już bardziej rzecz gustu, mi się podoba bardziej battlelog, wydaje się wygodniejszy ze screenów, prosty w obsłudze.
A co do DLC to ja wole zapłacić np. 30 zł czy nawet te 50 za kilka dużych i bardzo dobrych map, nowych pojazdów i broni na nowym silniku niż mieć te mini mapki co są w CoD'zie.
Jeżeli chodzi o silnik gry to nie piszcie, ze to nie ma wpływu na grę, gra FPS jest jak kobieta, dużo ludzi gada, ze najważniejszy jest charakter ( rodzaj rozgrywki ) niż wygląd ( Grafika ), a tak naprawdę gówno prawda, nikt nie był by z cholernie brzydką kobietą z dobrym charakterem ( CoD ) niż z piękną z równie dobrym charakterem ( BF). Im grafika ładniejsza w grze tym przyjemniej się w nią gra.
Podsumowanie.
MW3 będzie dla ludzi chcących się wyżyć emocjonalnie, chodzić i bez sensu strzelać, tzw. szybkie tempo.
BF3 będzie dla ludzi ceniących realizm wojenny, poczucie prawdziwej zmechanizowanej współczesnej wojny, planując krok po kroku swój ruch, aby zaskoczyć przeciwnika.
Battlefield przypomina mi wojne, a CoD paintball.

EDIT : Możliwe literówki, jestem zmęczony.

14.08.2011 08:45
😁
odpowiedz
igloopol
64
Generał

jaką taktyk ,opisze ci te taktyke na przykładzie mapy ARICA HARBOR po stronie atakującej wsiadasz do czołgu rozwalasz pierwszy budynek i jeden cel zniszczony a ty nawet z respa nie wyszedłeś wysiadasz z czołgu biegniesz do drugiego celu podkładasz wcześniej C4 i uzbrajasz bombe jak ktoś przyjdzie wywalasz C4 i kolejny punkt wybucha no to do następnej bazy jedziesz czołgiem rozwalasz pierwszy punkt ale do drugiego trzeba dwóch osób bo jeden musi strzelać do tego garażu z czołgu bo jest tam zawsze pełno medków a drugi wchodzi podkłada chwile kampi i zrobione jupi ale ile trzeba inteligencj użyc jedziesz do następnego punktu tu też trzeba dwóch jeden podchodzi do autobusu i plantuje a drugi z snajperką osłania bombe i kolejne buum dobra z paczką na wagonie jest trudniej ale połowa graczy w BC2 to idioci wiec problemu takiego nie ma no i przed ostatnie to żaden problem wypuszczasz do wagou kilka granatów wchodzisz plantujesz i praktycznie BUUM z drugą to samo a ostatnia to już jest śmiech na sali duże trzeba tej taktyki zastosować a wojne to naprawde przypomina nie ma co.ja ci powiem tak setki godzin przegrałem w BC1 bo ta gra była naprawde świetna kampanie miała na 15 godzin multi też niezłe a BC2 to już kalka MW twórcy wzieli MW skopiowali i dodali do swojej gry wszystkie najgorsze pomysły tym samym będzie BF3 zero własnych pomysłów

14.08.2011 10:56
Nikuu
odpowiedz
Nikuu
59
Generał

Dobra dobra mądralo, zacznijmy od tego, że wyżej opisany przez Ciebie sposób to również taktyka. BC2 ma już prawie dwa lata, gra w nią tysiące graczy i stworzenie takiego "speedruna" było tylko kwestią czasu. Nawet na największych symulatorach wojny takie sytuacje miały, mają i będą mieć miejsce. Gdyby weteran II WŚ mógł na nowo przeżyć operację Overlord, to w którymś momencie też by coś takiego wymyślił...

Po drugie - gdyby Battlefield całkowicie odzwierciedlał wojnę, to byłby po prostu nudny, a gracze padaliby po pierwszym strzale.

Po trzecie - BC1 i BC2 to w sumie TAKIE same gry z kilkoma różnicami, ale skoro grałeś w tą drugą 5 sekund... Więc przestań wymyślać pierdoły, że jaki to BC1 super, a druga część ble.

Po czwarte - samo tworzenie MW3 to najgorszy pomysł, a po gameplayach z multiplayera miałem wrażenie, jakbym w MW2 na map packu jechał.

14.08.2011 10:58
odpowiedz
Archanioł
4
Legionista

Więc uważasz, że bf3 skopiował z MW samoloty, pojazdy, łodzie, tryb rush, podbój, wielkie mapy, serwery na 64 osoby, fajną grafikę, klasy, leczenie, dostarczanie amunicji, balistykę pocisku, niszczenie otoczenia, realistyczne dźwięki i np. czteroosobowe drużyny w multi ??? To wszystko miało MW, taaaak?

14.08.2011 13:40
odpowiedz
flype
10
Centurion

igloopol - Tylko szkoda, ze BF3 będzie oparty na BF2, a skoro nie grałeś w klasycznego Battlefield'a 2 to się nie wypowiadaj, bo same mapy tam są kilka lub kilkanaście razy większe niż w BC2.
Aha i tam jest tryb Conqest.
BC2 to z regóły nie battlefield, inny rodzaj gry, wszystkie Battlefieldy miały ogromne mapy, a seria BC jest bardziej pod konsole.

14.08.2011 22:47
odpowiedz
gajdek9
26
Chorąży

OMG grafika coś pięknego!!!

15.08.2011 08:19
👍
odpowiedz
JÓZEK2
119
Generał

,,Nadejszła wiekopomna chwiła" czyli powoli żegnamy poczciwego XP, a szkoda. Jak podał
Steam ,to, że Battlefield 3 odpali TYLKO na 64. bitowych V i W7, około 30 % graczy /wg. cdaction/
może się pocałować w d... No ale widać, że grafa wymiata. Oby i reszta nie była tylko powtórką z rozrywki.

15.08.2011 16:55
odpowiedz
Volt95
3
Junior

Ciągle patrze na komentarze fanboyów MW3 i BF3 "BF3 zmiażdzy ten syf MW3" "MW3 to odgrzewany kotlet hahaha" . A tak naprawdę to te gry wiele się różnią . MW3 to szybki liniowy shooter nastawiony na jak najlepszą i bardzo efektowną akcje . a BF3 to bardzo solidny multiplayer z pojazdami , akcją , świetną grafiką i niszczeniem się budynków (Według mnie w BF nie powinno być singleplayer) . Zamiast cieszyć się nadchodzącymi świetnymi grami to was obchodzi tylko to która gra będzie lepsza. Dziękuje mam nadzieje że chociaż części przemówi to do rozsądku. Przepraszam za błędy i kompozycje kometarza ale spieszyłem się .

15.08.2011 21:36
muchi
😊
odpowiedz
muchi
4
Junior
15.08.2011 21:40
odpowiedz
maragaht
6
Legionista

WIĘCEJ DOROSŁYCH MNIEJ DZIECIAKÓW ŻAŁOSNE KOMENTARZE NIE PSUJCIE OPINII TEJ STRONY. Po za tym ktoś rozkimał co to za muza z początku

15.08.2011 22:33
odpowiedz
FIFMEN243
1
Junior

kur... jak tak dalej pójdzie to ostatni komentarz pojawi się na gwiazdke. Ludzie (głównie fani BF3) OgARNIJCIE SIĘ bo połowa komentarzy to fanboje battleshita i igloopol.flype----> ha w bfbc2 nie ma kamperów a w codzie są. W MW2 pewien człowiek ( cudne stworzenie) wynalazł quick scoping i 50% graczy to byli kamperzy w BO ja gram snajpą tylko na jungle bo duża mapa a na reszcie map wszyscy grają bez snajp. Ja grałem w BF2 i Bad Company 2. W tym drugim kamperów było ogromnie dużo.

16.08.2011 07:21
odpowiedz
zanonimizowany577687
27
Generał

o co chodzi z tym trzęsieniem ziemi?

16.08.2011 19:05
👎
odpowiedz
paprys
38
Pretorianin

@FIFMEN243 - idiotio jak myslisz dlaczego z CoDa przesiadlem sie na Battlefielda? bo po czesci "World at War" reszta codow to zwykle badziewie. Zero improvementow, ta sama grafa, ta sama nudna rozgrywka, te same rozwiazania, na sile wprowadzane jakies nowe tryby gdzie biegasz z pukawka i jednym nabojem. Ludzie to ma byc postep? Tak wykrzykujesz tutaj ze wszyscy to fanboje bo ciezko ci sie przyznac ze twoja niegdys cudowna seria to zwykly odgrzewany chlam ktory trzyma sie na rynku tylko dzieki historii serii i dobrej reklamie. Powodzenia z tym twoim CoD'em!

17.08.2011 10:43
Nikuu
odpowiedz
Nikuu
59
Generał

Strzelili sobie w tył głowy po tym, jak zwolnili najważniejszych członków Infinity Ward. Gratuluję Activision, teraz to padniecie tak jak JoWooD.

17.08.2011 13:39
odpowiedz
Kamil950
74
Konsul

@matikiller Windows 7 400 zł?! Przecież można już kupić nowego Windows 7 Home Premium 64-bit za ok. 260 zł (na allegro i ceneo), a Windows Vista na którym także pójdzie ta gra za jakieś 150 zł.

@ludik Uważasz, że MW3 od BF3 lepiej się sprzeda, bo działa na Xp-eku oraz korzysta z Steam? To akurat raczej się mylisz, bo MW3 i tak w większości sprzedaje się na konsolach i myślę, że z BF3 może być podobnie.

@Emisariusz napisał: "Ciekaw jestem co za idiota wrzuca reklame seru mozarella na serwisie o grach ?"

Nie wiedziałem, że gracze nie jadają serów. ;)

17.08.2011 14:57
odpowiedz
zanonimizowany804504
27
Chorąży

To co oferuje MW3, czyli :
nowe bronie, nowe mapy, nowy tryb singleplayer,
normalnie zostałoby nazwane ''Samodzielnym dodatkiem do Call of Duty 4''
więc nie wiem czemu Activi$ion próbuje na siłę zrobić z tego grę.
Tak samo nie rozumiem waszej wojny BF3 vs MW3 jak nowy CoD to tylko dodatek do poprzedniczek.

18.08.2011 18:21
Nolifer
odpowiedz
Nolifer
118
The Highest

Nawet nie trzeba czekać na odpowiedź , bo to wiadomo że BF3 będzie 100 razy lepszy.

21.08.2011 23:13
Loki136
odpowiedz
Loki136
10
Konsul

I znowu BF 3 vs. MW3 tak jak w poprzednich częściach. Dobijają mnie osoby co piszą komentarz o danej grze bez żadnych argumentów albo że Cod będzie lepszy bo będzie działał na XP i będzie miał słabsze wymagania ludzie co wy za brednie piszecie to że będzie bardziej wymagający nie oznacza że gorszy porostu CoD będzie bardziej przystępny a nie lepszy bo co niby MW3 ma lepszą grafikę i model zniszczeń niż BF3 nie więc nie pisać takich głupot i nie róbcie sobie nadziej że będzie inaczej. Nie jestem antyfanem CoDa ale według mnie najlepsza była 1 i 2. Jeżeli ktoś ma XP to przecież jest jeszcze konsola. @igloopol a CoD oferuje gorszą grafikę, brak pojazdów, modelu zniszczeń, brak realnego odwzorowania wojny, oskrytpowane zdarzenia do bulu i gorsze multi pod względem rozgrywki i ilości osób na mapie 64 osoby to jest coś . @HardKoks ładna grafika to tylko jeden z atutów d****u jeden. Po***y piszą że ci co kupią Battlefielda sugerują się grafiką co oni myślą że tam nie będzie fabuły nie właśnie będzie i to na pewno nie taka że atomówka wybuchnie ci w kosmosie. @igloopol a co dodadzą w MW3 oprócz nowej fabuły no nic więc poco wogóle je kupować pomyśl co ty piszesz. Nowa zawartość śmieszny jesteś ciekawe jaka . Nudna kampania HAHAHA.@milker998 przypuśćmy że Battlefield oferuje nowy silnik więc Cod nie oferuje niczego więc i tak lepiej. @FIFMEN243 zje**e kto mówił że patrzy na grafe c**u ty rozgrywka w Battlefieldzie jest bardziej rozbudowana niż w Call of Duty świetlane czasy tej seri jak dla mnie skończyły się po 2 części. To jak BF3 by miał brzydką grafikę to i tak oferował by więcej. Oceny mówią same za siebie CoD MW2 : 5.0 BF:BC2: 7.5 wg ekspertów więc nie pierd****e że Cod jest lepszy. CoDowi można zazdrościć tylko fanów no-lifów co robią filmy z Nazi zombies. A tak cała wypowiedź w skrócie wkurwiają mnie ci którzy piszą że BF jest słaby choć ich po*****olony CoD jest gorszy. Dziękuje

10.09.2011 10:06
odpowiedz
zanonimizowany577687
27
Generał

a tak na poważnie to nic ciekawego nie będzie BF3 tylko grafikę i destrukcja otoczenie ale ja sram na to.Bf3 będzie standardowym FPSem żadna rewolucja może w grafice.Ale zagram z przyjemnością w BF3

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
więcej

Popularne na tvgry.pl

Najlepsza gra, w której budujesz Polskę
12:35
18680189

Najlepsza gra, w której budujesz Polskę

301 465 wyświetleń 12 lipca 2019

Sekrety gier, których nikt nie miał odkryć
9:27
13147227

Sekrety gier, których nikt nie miał odkryć

4 833 wyświetlenia 15 lipca 2019

Psychologiczne pułapki, w które wpada każdy gracz
14:25
12535170

Psychologiczne pułapki, w które wpada każdy gracz

202 763 wyświetlenia 12 lipca 2019

Jak cheaterzy hakują ściany w grach
8:18
12226255

Jak cheaterzy hakują ściany w grach

241 389 wyświetleń 9 lipca 2019