tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca

Abyś mógł obejrzeć ten film, musimy zweryfikować twój wiek.

Wprowadź swoją datę urodzenia:

Standard
Brak Premium HD

Gramy! Extra - Mortal Kombat [2/2]

19 437 wyświetleń 4 maja 2012

Ręka, noga razy dwa.

Zapraszamy na specjalną edycję filmiku z cyklu Gramy o Mortal Kombat. Opowiadamy o wszystkich elementach tej świetnej gry. Część druga.

Komentarze Czytelników (68)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
22.04.2011 11:37
😃
odpowiedz
szympek1818
49
Generał

SUPER:]:]

22.04.2011 12:25
odpowiedz
Marecki_KG
86
Konsul

co za giera.... mmm :D

22.04.2011 13:55
odpowiedz
przemas478
102
Senator

Do niedawna moją ulubioną bijatyką był Tekken 5 ale Mortal to Mortal po prostu cudo.

22.04.2011 13:56
😉
odpowiedz
Loki136
10
Konsul

Tylko w Mortal Kombat na PS 3 jest dodatkowa postać (Kratos) ?

22.04.2011 15:02
odpowiedz
Darth_Rafik
17
Legionista

Nie ma MK na PC?... to jest ku***a skandal!!!

22.04.2011 15:06
odpowiedz
CthulhuPL
14
Wielki Przedwieczny

Loki --> Niestety tak. :(

Ja na pewno kupię tę grę, ale tylko z drugim padem. Ciężko byłoby mieć jakiekolwiek mordobicie bez 2 kontrolera. ;)

22.04.2011 15:38
odpowiedz
Nolifer
115
The Highest

Też bym sobie pograł w Mortala , ale cóż , obejdę się smakiem bo nie mam konsoli i 1 raz żałuje tego ;C

22.04.2011 15:51
odpowiedz
victripius
89
Joker

Gramy faktycznie extra :) Mnie zabrakło pokazania walki jakąś inną postacią, np. Scorpionem, ale to już musi poczekać aż sam zagram. Nowy MK rządzi !

22.04.2011 16:12
odpowiedz
Mepha
71
Mhroczny Pogromca

Fajne Gramy. Gra naprawdę fajna, ale mi i tak by się szybko znudziła ;]

22.04.2011 16:36
odpowiedz
kubando
4
Junior

"bo tutaj nie jest jeszcze krwią obryzgana" - muszę to zapamiętać xD

22.04.2011 16:48
odpowiedz
Harry M
128
Master czaszka

Minigierki :). Hhah magiczny- zielony tomahawk. Heh jednoręki bandyta. Fajan ta wieża wyzwań. Fajny pomysł z tą kryptą. Hehehe samo kupowanie w krypcie jest fajne. Zmasakruj ją- ale to wygląda. Uuu nie ma chustki. Heh nie patrzył na twarz xD. Szkoda, że taka fajna gra nie wychodzi na PC. Widać, ze Deell lubi SMOKE. Jaa ale miałeś szczęście w walce.

22.04.2011 17:56
👍
odpowiedz
chrzanekTNT
36
Generał

Pewnie już wiecie że są dostępne podstawowe Fatality na 5-cio minutowym filmie i jeśli są podstawowe to pewnie i są te drugie czyli ukryte .
Widziałem cząstke Fatala Kung Lao i jest zupełnie inne niż te podstawowe , warto osobiście sprawdzić jak sie prezentują zanim ktoś wrzuci wszystkie kompilacje Fatali 'tych drugich' na YouTouba :]

22.04.2011 21:45
odpowiedz
JaRuTo
44
Konsul

Mam nadzieję, że za rok pojawi się na PC... w końcu mortal zobowiązuje do grania na klawie.

22.04.2011 22:18
odpowiedz
Makatito
2
Legionista

Już mnie palce świerzbią.

22.04.2011 22:52
odpowiedz
szokul22
8
Junior

pokażcie Kratosa poproszę

22.04.2011 23:07
odpowiedz
Mrgreen
15
Centurion

wygląda świetnie nie jestem fanem bijatyk ale ta gierka jak najbardziej mnie przekonuje. Świetne gramy

23.04.2011 01:49
😐
odpowiedz
KMyL
84
BetterWeebThanRed

O matko - po co ten Koniu tutaj ?

23.04.2011 12:06
odpowiedz
Pigar2
33
Centurion

Koniu robił jako pomocnik trzymacza pada bo krzysiek trzymał mikrofon:D:D

A tak wgl to świetna gra, żałuje niemiłosiernie że nie ma jej na PC tak bym sobie w nią zagrał... a funduszy nie ma żeby X-a lub PS-a kupić;/ Mogę z tym tylko do znajomych iść i im zazdrościć.

23.04.2011 19:28
odpowiedz
TheSeba912
17
Chorąży

Kurde jak można było nie pokazać walki Scorpiona z Sub-Zero ?!?!?!?!?!?!

23.04.2011 19:29
👍
odpowiedz
Stalkerek94
18
Legionista

Super Gramy!

23.04.2011 22:52
👍
odpowiedz
chrzanekTNT
36
Generał

Mam Mortala i mam fatale Kung Lao nr. 2 , krwiste i zajebiste :)

25.04.2011 04:19
👍
odpowiedz
chrzanekTNT
36
Generał

Mortal Kombat to dobra i mocna gra [ fighting game ] już sama przyjemność przechodzenia zadań specjalnych pokolei w wierzy , choć niektóre są naprawde przesadzone jak choćby gra Reptilem przeciwko Jaxowi i Soni - już niepamiętam ile potu na tą walke wytróciłem :) pomijając fakt że dodatkowo zmagamy sie z czasem to Reptile jako zawodnik jest beznadziejny ,wedłóg mnie i nigdy nielubiłem nim grać a Sonia potrafi takie tempo narzucić że szkoda pada .
Takich kompilacji jak ta jest wiele ,są i również te łatwiejsze które przechodze bez mrugnięcia okiem :)

25.04.2011 04:29
😜
odpowiedz
chrzanekTNT
36
Generał

Troche mnie to dziwi ponieważ w Challenge Tower Del jest na 35 miejscu ,a jak wchodzi do Krypty to wyświetla mu bagatela 2385 złota !!! Ja jestem w Wierzy Wyzwań na przeszło 73 miejscu i napewno sie nie dorobiłem aż tyle złota ] Skąd sie aż tyle wzieło?

25.04.2011 07:07
odpowiedz
Kredi
5
Junior

No fajna rozgrywka:)Ale co z Kratos'em, czy jest jednak w tej części Mortal Kombat!

25.04.2011 12:12
odpowiedz
_Gonzo23_
16
Legionista

pokazcie walke 3vs3 i Kratosa ;)

25.04.2011 18:15
odpowiedz
flex003
4
Junior

Do osób, które ubolewają, że nie ma Mk na PC. Po Deadly Alliance, Deception, Armageddon, Shaolin Monks i vs DC Universe, powinniście się przyzwyczaić. Choć jestem fanem "trylogii" z PS2 to nowy Mortal kusi niemiłosiernie i staje na wysokości zadania. Rozczarowuje tylko system obrażeń ciał. Mogli to bardziej dopracować i zrobić konkretną miazgę wizualną.

25.04.2011 21:42
odpowiedz
chewbacca1923
1
Junior

Spoko gierka Jak zakupie ps3 napewno znajdzie sie w mojej kolekcji :)

26.04.2011 20:01
😡
odpowiedz
zanonimizowany577687
27
Generał

właśnie kurde skandal że by nie zrobić na PC . PC to podstawa to musi wyjść na pc a konsole nie w żadną bijatykę nie mogę sobie zagrać bo wszystkie wychodzą na konsole ani MT ani Figcht Night

30.04.2011 16:16
odpowiedz
Dex162
4
Chorąży

Gra zajebista.Musze to kupić na xksa;>

30.04.2011 23:47
odpowiedz
Gofr2
1
Junior

Jak Krzysiek powiedział "Test your might" to myślałem że to w grze, szacun ;]

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
więcej

Popularne na tvgry.pl

Najgorsza podróbka Cyberpunk 2077 – Gry z Kosza
15:35
12334238

Najgorsza podróbka Cyberpunk 2077 – Gry z Kosza

233 422 wyświetlenia 15 kwietnia 2019

10 gier, które dostały bana na Steamie
10:13
11936238

10 gier, które dostały bana na Steamie

332 886 wyświetleń 16 kwietnia 2019

Czy trudne gry powinny mieć tryb łatwy?
14:15
8955110

Czy trudne gry powinny mieć tryb łatwy?

153 770 wyświetleń 15 kwietnia 2019

Historia serii WarCraft
18:01
5808123

Historia serii WarCraft

146 087 wyświetleń 16 kwietnia 2019