tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
Standard
Premium HD

Posiadając Abonament Premium wyłączysz reklamy i pomożesz nam tworzyć nowe filmy.

Shift 2 Unleashed w szczegółach

31 020 wyświetleń 7 kwietnia 2011

Tuning, kariera, atrakcje i cukmańce.

Dziś zaprezentujemy najbardziej ciekawiące Was elementy Shift 2 Unleashed: omówimy tuning techniczny i wizualny, pokażemy tryb kariery i omówimy różne dodatkowe mechanizmy wspomagające rozgrywkę.

Komentarze Czytelników (48)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
01.04.2011 20:55
odpowiedz
sprint1425
27
Pretorianin

Fajna gra może kupie

01.04.2011 21:21
Lothers
odpowiedz
Lothers
151
Senator

Model jazdy jak w Hi-Octane ;) Czyli pełen, nieskrępowany arcade w świecie nie istnienia praw fizyki.

01.04.2011 22:24
odpowiedz
Duki
8
Legionista

Gra spoko, a ten koleś 7:23 to gwiazda "Formuła Drift" na kanale extreme sports. Jeździ Fordem Mustangiem i reklamuje go Monster Energy:D

01.04.2011 23:01
Mepha
odpowiedz
Mepha
71
Mhroczny Pogromca

Fajne Gramy, ciekawa i dobra gra jak widzę.

02.04.2011 01:46
😁
odpowiedz
pat167
34
Centurion

K: jest ze mną ponownie Michał.
M: cieść! (teść?)

lubię to!

btw... z filmików waszej produkcji nic się nie dowiedziałem nt gry, wszystko ogólnikowo powiedziane. Wow, też umiem czytać, no helołłł?

no to cieść!

02.04.2011 03:19
odpowiedz
TobiAlex
149
Legend

chrzanekTNT weź lepiej zostaw komputer i fora i idź lepiej poucz się ortografii. Może przydać się w przyszłości.

02.04.2011 04:27
odpowiedz
chrzanekTNT
38
Generał

TobiAlex co sie czepiasz gościu , masz problem to zapraszam w Kilzona 3 partyzanta [cwaniak] .
Fora są dla wszystkich którzy mają ochote wypowiadać sie na temat gier , to ja o czym nawijam ?
Niestety musze cie zasmucić że wszystko co nawijam wiąże sie z grami - niestety ,lub tak czy inaczej powiąże sie z nimi ... [ a ortografia to małe piwsko ]

02.04.2011 04:34
📄
odpowiedz
chrzanekTNT
38
Generał

Będzie sie trzeba zastanowić nad zakupem , wyczerpujący komentarz chyba znam podstawowe zalety Shifta 2

02.04.2011 04:47
😈
odpowiedz
chrzanekTNT
38
Generał

Hey TobiAlex lepiej naucz sie jak dobierać odpowiednio ALUNY bo to zaważy nietylko o stylistyce wozu ale to tym jakim człooowiekiem jesteś :P

02.04.2011 04:50
👍
odpowiedz
chrzanekTNT
38
Generał

Dobre laki lecą na dobre ALUNY :D

02.04.2011 12:16
Rogal45_PL
😊
odpowiedz
Rogal45_PL
19
Konsul

Bardzo fajne gramy ;)

02.04.2011 15:02
Nolifer
odpowiedz
Nolifer
127
The Highest

Jak dla mnie Shift lepszy jest od Gran Turismo. Wiem że nie powinno się porównywać tych gier , ale czas w jaki została ta gra zrobiona w proporcji do zawartości , to bardzo fajnie jest.

02.04.2011 21:03
odpowiedz
zanonimizowany661344
39
Konsul

Ja chciałbym jeszcze zobaczyć tryb multi

02.04.2011 21:57
😡
odpowiedz
dudzius
5
Legionista

dlaczego nie pokazaliście trybu online :(

02.04.2011 23:09
👎
odpowiedz
magikgt1980
4
Junior

"no" "generalnie" załatwiliście tego Shifta który jest "ok" Ludzie zastanowiliście sie ile razy w każdym materiale jest Waszych "no,okejów i generalnie" ? Biorąc sie za "dziennikarstwo" proponuję zwiększyć zasób słów i umiejętność przekazania informacji w taki sposób żeby zaciekawić odbiorce a nie żeby w połowie mu podskakiwało ciśnienie na kolejne "no" a po 3/4 materiału zaypiał bo usłyszał kolejne "ok,generalnie" Porażka dziennikarska...

02.04.2011 23:45
odpowiedz
rpbk
19
Legionista

"filtr hue saturation w photoshopie"? laboga. HSV to jest model przestrzeni barw, tak jak np. RGB czy CMYK.

proponuję p. Michałowi wyeliminować wszędobylskie "tak", bo jest conajmniej denerwujące. podobnie jak "generalnie".

Jednak dużo lepiej prezentuje się gramy robione przez jednego człowieka. Wtedy przynajmniej widać/słychać jakiś zamysł w całości, a nie takie gadanie pitu pitu.

03.04.2011 12:52
odpowiedz
mat165
5
Junior

słabe ''gramy'' ,odnosi się wrażenie że ten gostek sam nie wie za bardzo o co tam chodzi.

03.04.2011 17:33
odpowiedz
RedTiger
12
Legionista

nie lubie realistycznych sciganek

03.04.2011 18:48
dolek_17
odpowiedz
dolek_17
99
pawian_akrobata

ujdzie filmik lepszy niz poprzedni

04.04.2011 13:35
combater
👍
odpowiedz
combater
21
THE-EPIC-KILLER

no fajna gierka i fajne że spełniacie nasze życzenia

04.04.2011 17:04
Radanos
odpowiedz
Radanos
90
Tytanowy Janusz

chrzanekTNT --> Jak widzę twoje posty to tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że w dalszym ciągu nie warto czytać takich masowych wątków na tvgry. Kolega wyżej ma rację - Weź się, człowieku za język polski i obsługę [czegoś tak prostego jak] forum. Wszędzie spamujesz, piszesz post pod postem z nikogo nie obchodzącymi bzdurami. W dodatku źle napisanymi. Zresztą o czym ja gadam - zawartość twoich postów świadczy o twoim [niskim] ilorazie inteligencji. Ciekaw jestem czy chociaż zrozumiesz to, co napisałem.

05.04.2011 12:47
Harry M
odpowiedz
Harry M
143
Master czaszka

Fajna graa.

05.04.2011 18:22
odpowiedz
mati1491
12
Legionista

4:52
Najpierw musimy nasycić "nase" auto.

05.04.2011 19:32
Petron900
odpowiedz
Petron900
27
Keelah se lai

Fajne Gramy. Gra jest bardzo fajna i muszę sobie ją kupić.

06.04.2011 14:03
gameboywik
😉
odpowiedz
gameboywik
100
Generał

Ja czekam na kontynuacje NFS MW lub Underground... NFS zawsze mi się kojarzył z nielegalnymi wyścigami i tuningiem,a w tych nowy wersjach tego nie ma... Pozostaje mi dalej grać w świetne Midnight Club LA lub starsze,ale najlepsze według mnie NFS MW ;]

06.04.2011 19:28
victripius
odpowiedz
victripius
90
Joker

No nie wiem... pierwszy filmik nawet ok, ale ten całkiem nieudany.. Jakoś straciłem ochotę na zakup tej gry.

07.04.2011 17:11
odpowiedz
popo601
18
Legionista

A czy ktoś mi powie jak odebrać zaproszenie od gracza do wyścigu ? nigdzie nie mogę znaleźć w tym Autologu gdzie odebrać zaproszenie od przyjaciela

08.04.2011 11:18
Punisher1777
odpowiedz
Punisher1777
49
Pretorianin

narzekacie w tym filmiku że wizualizacji nie ma .. żal mi was w tej grze nie chodzi o wygląd tylko o osiągi ;/ to nie jest gra w stylu most wanted. Tu nie liczy się wygląd. Ale wy ciągle musicie ponarzekać. A tak apropo to nie polecam tego Forda. Strasznie podsterowny jest .

10.04.2011 12:01
przemas478
odpowiedz
przemas478
102
Senator

Fajna gra, jak stanieje to kupię

18.04.2011 14:19
odpowiedz
popo601
18
Legionista

I co nikt z Was nie wie jak odebrać zaproszenie do wyścigu ? nikt nie gra on-line z przyjaciółmi

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze

więcej

Popularne na tvgry.pl

Czy Simy przeżyją, gdy zostawisz je bez kontroli
29:16
32671544

Czy Simy przeżyją, gdy zostawisz je bez kontroli

517 874 wyświetlenia 6 lipca 2020

4 godziny z Cyberpunkiem 2077! Pierwsze wrażenia
22:22
296761206

4 godziny z Cyberpunkiem 2077! Pierwsze wrażenia

691 930 wyświetleń 6 lipca 2020

Rzecz, której nie udźwignie najlepszy komputer
10:59
22029397

Rzecz, której nie udźwignie najlepszy komputer

405 805 wyświetleń 6 lipca 2020

Jak Riot poszedł na wojnę z cheaterami
13:44
20705413

Jak Riot poszedł na wojnę z cheaterami

402 739 wyświetleń 6 lipca 2020