tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
Standard
Premium HD

Posiadając Abonament Premium wyłączysz reklamy i pomożesz nam tworzyć nowe filmy.

Shift 2 Unleashed - NfS daje radę!

27 092 wyświetlenia 4 kwietnia 2011

Jazda nocą, kamera z kokpitu, drift i system zniszczeń!

Zaczynamy przygodę z Shift 2 - prezentujemy jazdę nocą, nową kamerę z kokpitu, drift i system zniszczeń!

Komentarze Czytelników (142)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
30.03.2011 18:22
odpowiedz
DarkEndriu
7
Legionista

bardzo fajny filmik ale najbardziej mnie interesuje tuning to mnie kręci w tej serii

30.03.2011 18:46
odpowiedz
snajperzks
9
Chorąży

Pokarzcie tuning

30.03.2011 19:31
Michał Raven
odpowiedz
Michał Raven
83
Jeremy Clarkson
Wideo

Ktoś chciał zobaczyć tuning? To proszę: http://www.youtube.com/watch?v=Ww3rkf65ivI

30.03.2011 20:40
👍
odpowiedz
ARX97
31
Chorąży

Pokażcie tuning

30.03.2011 21:43
BFHDVBfd
odpowiedz
BFHDVBfd
106
KAPITAN

Kolega Michał ma głos jak nanokombinezon z Crysisa 2 :)

31.03.2011 10:23
Nolifer
odpowiedz
Nolifer
122
The Highest

Bardzo fajna gra jak widać , mnie ciekawi co to ta funkcja diller w menu jest , fajnie jakbyście pokazali .

31.03.2011 14:31
odpowiedz
zanonimizowany577687
27
Generał

powiedźcie czy jest duży wybór aut czy mały? bo w jedynce był dość duży wybór aut i nie można było się zdecydować jaki kupić.

31.03.2011 14:40
victripius
odpowiedz
victripius
89
Joker

Fajne gramy. Gra wygląda zarąbiście i na pewno w najbliższym czasie zagram :)

31.03.2011 14:47
odpowiedz
MrDraiger
72
Konsul

Obydwaj tak pomrukujecie, że nie wiadomo o czym biadolicie -.-

31.03.2011 14:59
odpowiedz
freezy89
1
Junior

Giera kozak , ale mam 2 sztuki i jedna szuka nowego właściciela :D , jak ktoś by sie chcial zamienić na jakas inna gre ( tylko bez przesady niechce staroci ) niech pisze na gg 8710521 , pozdro ; )

31.03.2011 15:00
odpowiedz
freezy89
1
Junior

Na ps3 oczywiscie :p

31.03.2011 15:04
odpowiedz
gladius reloaded
0
Generał

Jak się ma do Dirt i Grid? Podobny model jazdy?

31.03.2011 15:25
👍
odpowiedz
mateo99
3
Junior

pokażcie a raczej zobaczcie czy da się tak jak w forza 3 jezdzić bez żadnych kontroli trakcij i czy da isie driftować normalnie nie w trybie driftu jak e forzie

31.03.2011 15:25
Calarvero
odpowiedz
Calarvero
17
Pretorianin

fajne gramy

31.03.2011 16:12
odpowiedz
WKSwksWKS
3
Legionista

Siema pokażcie multi i proszę o wyjaśnienie o co chodzi z trybem diler była w kole wokół samochodu nazwa diler proszę o wyjaśnienie

31.03.2011 17:01
odpowiedz
Rico1985
44
Centurion

Kolega michał chyba znosił jajko podczas kręcenia materiału, pozatym może zaczniecie robić jakieś normalne gramy a nie takie spontaniczne , bo widać że przed nagrywaniem odpaliliście grę na 5 minut

31.03.2011 17:22
odpowiedz
Perchie
1
Junior

Prosiłbym o lepsze przygotowanie tekstu pod następny filmik. Wszystkie "yyy" "no" i jakiekolwiek inne zająknięcia są trochę irytujące.

I prosiłbym o pokazane przynajmniej części samochodów dostępnej w tej grze i informacje ile konkretnie ich jest oraz o kilka słów na temat oprawy dźwiękowej.

31.03.2011 17:27
odpowiedz
Kelmix312
22
Chorąży

Gra dla prawdziwych Hardcorowców, zapomnijcie o grze na klawiaturze i zakupcie jakąś porządną kierownicę bądź pada. O ile na dobrej kierownicy szybko opanowałem sztukę pokonywania zakrętów, otyle przez dwie godziny prób nie nauczyłem się ani trochę driftingu, gra jest cholernie trudna. Dodam tylko że gram na poziomie normal czyli dość słabym i mam włączoną asystę hamowania i pełny ABS...

31.03.2011 19:09
Kowal172
odpowiedz
Kowal172
54
Szpec od BHP

Liczę na mały pokaz fajerwerków w trybie multiplayer, bo w poprzedniej części niestety tego nie uświadczyliśmy a chciałbym zobaczyć jak to tutaj wypadło

31.03.2011 20:57
odpowiedz
DejvG
8
Legionista

połkął ten Michałem coś bo gada jakby miał kut.... w gardle

31.03.2011 22:21
👎
odpowiedz
tomas24
1
Junior

Gra dobra gramy słabe . Chyba najlepszy NFS !!! nie sugerujcie się tym gramy bo to chyba jacyś prostacy robią co tej gry nie skończyli nawet w połowie albo nie wiedzą co to dobra gra

spoiler start

31.03.2011 23:05
odpowiedz
ali_tek
23
Algeroth

Z tym komentarzem to - każdy ma inną barwę głosu, zatem każdemu trzeba oddzielnie ustawiać mikrofon i opcje z nim związane. Stała ekipa ma to już ustawione od dawna, ale zauważyłem że każdy nowy głos bardzo odstaje od reszty - czyli ustawiany na szybko:P Mnie to nie przeszkadza ale po komentarzach widać, że niektórym owszem. Moja propozycja - nagrać 20-30 sec dialogu z jakimś podkładem, służącym za punkt odniesienia i wtedy wyjdzie komu trzeba podkręcić a komu przykręcić :P Aha no i wiadomo, że jak na takim teście ktoś trzyma mika w ręku, a później podczepia go sobie pod szyję, to też nagranie wyjdzie kompletnie inaczej. Zresztą robicie to prawie profesjonalnie, więc wiecie ocb :)

01.04.2011 08:03
odpowiedz
PoorSunk
8
Legionista

W Gran Turismo 5 są wyścigi po 24h ;p

01.04.2011 13:01
odpowiedz
A7J0R33X
15
Legionista

Ten Michał wogóle nie nadaje sie do publicznych wypowiedzi!
Nie ma żadnej modulacji głosu i nie można większości słów poprostu zrozumieć.
Jak sie jest w czymś kiepskim to sie za to nie bierze!
Nigdy więcej tego mruka na antenie!!

01.04.2011 14:04
InF'ernaL
odpowiedz
InF'ernaL
46
Konsul

Gra nie jest zła ale momentami strasznie ciężko, sztywno się jeździ :/

01.04.2011 16:36
odpowiedz
wisniowyC&C
20
Legionista

Witam, Powiedzcie prosze czy gra współgra z TRACKIEM IR 5. Czy zakładając go na głowę można nią obracać w nfs shift 2?

02.04.2011 11:58
Lukasziom
odpowiedz
Lukasziom
6
Legionista

nie da się tego oglądać, ten koleś co jest mułem.

02.04.2011 16:59
👎
odpowiedz
ToMaN
3
Junior

BEZ-NA-DZIEJNY! komentarz - DNO - takich ludzi nic nie wciąga, nic im się nie podoba, nic nie rajcuje - Człowieku z kobietą też się tak obchodzisz? dajcie mu kroplówkę bo umiera !

03.04.2011 18:51
dolek_17
odpowiedz
dolek_17
93
pawian_akrobata

Ten Michał jest boski, uwielbiam filmiki z jego wykonaniem. Słucham ale nic kompletnie nie rozumiem. Nie wiem, wypluj to co masz w buzi albo szerzej ją otwieraj czy coś. Czekałem na te filmiki długo a tu taka kicha!! Jakoś Krzychu wyraźnie potrafi mówić.

PROSZĘ DODAWAJCIE NAPISY DO FILMÓW Z UDZIAŁEM MICHAŁA!!

kto jest za niech to wklei!

04.07.2011 14:23
👍
odpowiedz
bobass
33
Centurion

Jak i graficznie i model jazdy -najlepszy jest PGR4 ,jak dotąd nikt tej gry nie przebiję,gra ma 4 lata a grafiką przebija SHIFTA2,dodam że w PGR4 jest deszcz mgła śnieg burza i to wszystko widać na naszych samochodach -a gdzie coś takiego zobaczymy?jedynie w DIRT3 jest trochę wody na masce samochodu.Sama jazda to przyjemność .Nie marnujcie pieniędzy na nowe gry bo ta starsza jest lepsza i teraz tańsza.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze