tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca

Abyś mógł obejrzeć ten film, musimy zweryfikować twój wiek.

Wprowadź swoją datę urodzenia:

Standard
Premium HD

Posiadając Abonament Premium wyłączysz reklamy i pomożesz nam tworzyć nowe filmy.

Gramy w Call of Duty: Black Ops

46 530 wyświetleń 25 listopada 2010

Strzelamy na Kubie.

Pokazujemy pierwszą misję z kampanii dla pojedynczego gracza z Call of Duty: Black Ops.

Komentarze Czytelników (184)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
11.11.2010 17:08
odpowiedz
kopenth
1
Junior

Właśnie ukończyłem single player Black Ops na PC, może zaczne od tego że w przeciwieństwie do moich 2ch znajomych którym nawet single się przycina mimo iż mają lepszy sprzęt niż ja, to ja powiem że mi na lapku Black Ops chodzi wręcz świetnie prawie na full, multi rzecz jasna tnie.. to to juz tak ma każdy póki co, dobra ale wracając do singla to powiem szczerze ze Ja jako fan CoD jestem szczerze w szoku bo nie spodziewałem się tak dobrej gry... jak dla mnie Single player jest wręcz rewelacyjny, tak jak mowa w recenzji każda misja oferuje coś nowego ale zarazem nie ma nic przesadzone, wszystko jest w odpowiednich ilościach za co wielki plus. Wielkim plusem gry jest fabuła która jest wręcz GENIALNA, pomysł z ów przenoszeniem się w myślach do misji przez przesłuchiwanego Masona jest naprawdę niezły, w ostatnich 2 misjach wszystko staje się jasne i wyjawiona zostaje szokująca prawda rodem z filmu Wyspa Tajemnic, rzecz jasna nie będę wam nic zdradzał. Podsumowując.. Black Ops kupiłem tylko i wyłącznie dla multi który z gameplay'ów świetnie się prezentował, to jak wypadnie single szczerze powiem że było mi to bez różnicy, lecz po jego ukończeniu wiem że chłopaki z treyarch się naprawdę postarali. Fajne jest to że gra nie jest jakaś mega krótka jak nowy medal np... wg Steama grałem w nią 11h na doświadczonym, poziom jest całkiem ok, było kilka trudniejszych momentów. No cóż... teraz pozostaje mi tylko czekać na łatke do multi bo nie widzi mi się grać na 10fps.. a póki co chyba przejde sobie raz jeszcze Black Ops tyle że na weteranie! Karabin w dłoń żołnierzu! i na wojne! hej, pozdro dla wszystkich!

11.11.2010 17:23
odpowiedz
lukidwadwa
25
Legionista

pokażcie tryb multiplayer

11.11.2010 17:31
odpowiedz
bazul40
27
Chorąży

Taiczo84 w skrócie Ci odpisze na Twojego posta, gówno wiesz, siedź cicho. Lagi i spadki fps występują nie ze względu na słaby sprzet, ale sa błędem w optymalizacji gry. Nie jest istotne czy masz sprzęt za 5 tyś. czy 2 tyś. Małej liczbie ludzi nie ścina gry ze względu na specyfikę konfiguracji a jakość sprzętu. Zwiechy występują przy najniższych i najwyższych ustawieniach graficznych i zupełnie uniemożliwiają grę. Taki funboy xbox'a (zgaduje po wypowiedzi) pewnie nawet o tym nie wie, a skoro nie wiesz to się nie wypowiadaj. A podejście treyarch do tego masowo występującego problemu jest po prostu żałosne, patch wydadzą, tylko nie wiadomo kiedy. Jak można wydać tak wadliwy produkt i mówić, że jest to najlepsza gra roku. Brak słów.

11.11.2010 18:47
odpowiedz
Micio05
34
Chorąży

Gra genialna. Dobra fabuła, masa różnorodnych lokacji. W multi tylko jeszcze nie grałem bo ja z cod'ami już tak mam że jak kupię to się od razu na singla rzucam. Ocena to kurde 10/10 nic dodać nic ująć.

11.11.2010 20:26
InF'ernaL
odpowiedz
InF'ernaL
46
Konsul

Trzeba przyznać że Panowie którzy dostali taki tytuł jak Call of Duty, który musieli kontynuować, którzy musieli zrobić jeszcze lepszą część od MW2 czy jeszcze większe wyzwanie od MW1. Naprawdę brawa dla Treyarch.

11.11.2010 20:57
odpowiedz
^kerm1t
44
Pretorianin

Jeśli ktoś chce zagrać multi na PS3 to mój nick z psn: BIGvodka

11.11.2010 21:31
Vasto_Lorde
odpowiedz
Vasto_Lorde
35
Centurion

jakoś Balack Ops nie może mnie do siebie przekonać. Tak oglądam i jakoś mnie to nie jara a może za mało widziałem. Pewnie wtedy mi to poryje banie XD jak będę mógł już sobie w to pograć ...

11.11.2010 21:55
MichałPolak
odpowiedz
MichałPolak
87
Generał

SUPER! Podoba mi się ta gra!

11.11.2010 22:56
Seba393
odpowiedz
Seba393
23
PRO

Nice

12.11.2010 10:15
odpowiedz
XoskarsomX
35
Pretorianin

A według mnie wszystkiego jest za dużo. Call Of Duty Black może nie jest odgrzewanym kotletem, ale za to za dużo jest napchane! Jak spada helikopter twoich kompanów, to nie jest to jakieś wielkie przeżycie bo one spadają co chwila! MW2 było 10x lepsze!

12.11.2010 10:41
berial6
odpowiedz
berial6
111
Donut Hole

aką grę na PC'ta byście polecili?(wymagania - GeForce 7600 256 mb, 1 gb RAM i procesor dual core 2,6 Mgh)?

12.11.2010 11:05
odpowiedz
komar3k
4
Legionista

Nie mam zamiaru fanbojowac czy tez kogokolwiek obrazac ale dla mnie single w tej gierce jest biedniutki. Duzo wiecej frajdy dalo mi bad company 2 czy tez nowy medal. Nie mowiac o grafice ktora na maksymalnych detalach prezentuje sie wedlug mnie duzo gorzej niz w MW2. Tekstury sa bardzo slabe dlatego kazde zblizenie do scian i innych obiektow mnie odrzuca od tej gry. Jedynie modele postaci sie jakos prezentuja, choc i w tym przypadku sa ograniczenia na odgrywana postac i co wazniejszych npc. Mam nadzieje ze to wina jakis bledow w grze lub samego singla i ze multi bedzie sie lepiej prezentowal. Nieety nie mialem jeszcze czasu przetestowac.

12.11.2010 12:19
odpowiedz
Razot
4
Legionista

CoD rządzi

12.11.2010 16:53
odpowiedz
Hrabia9933
22
Pretorianin

najladniejsza jest mapa z multi JUNGLE ;)

12.11.2010 19:59
odpowiedz
Pele25
2
Junior

Hehe Kastro sie oburzyl ze w call of duty black ops jest misja ze trzeba go zabic teraz cala kuba bedzie sie plula o call of duty black ops a ja popieram to ze kastro powinien juz dawno zginac

12.11.2010 20:52
👍
odpowiedz
007 ctu
1
Junior

Dajcie 2 misje

12.11.2010 22:52
odpowiedz
pro4game
13
Legionista

Zróbcie żeby można było zacząć ładować filmik od np. połowy, a nie zawsze od początku co jest tragiczne jeśli film ma ze 20 minut, a np. zerwało nam połączenie!!!!!!!!!!!!!

12.11.2010 23:28
oOShinOo
odpowiedz
oOShinOo
15
Pretorianin

Przeszedłem singla, bawię się w multi, ale bad company 2 bardziej mi się podoba, ale trza przyznać, że fabuła rzeczywiście jest niezła.

13.11.2010 19:36
odpowiedz
emil666
1
Junior

Hej szukam pomocy kupilem wczoraje COD i niby wszystko ok ale jak chce zacząc Kampanie to sie gra wylacza...wiem moze ktos co jest ???PROSZE O POMOC!

14.11.2010 07:08
odpowiedz
kakarotto3696
38
Generał

można żec call of duty morder wafare 3

14.11.2010 09:02
odpowiedz
alibo
27
Centurion

Co jest lepsze COD BO czy Battlefield Bad Company 2 ponieważ zastanawiam się nad kupnem

14.11.2010 20:43
odpowiedz
GrubyPerez
3
Junior

Miałem okazję przejść całego bad company 2 i moim zdaniem call of duty jest o wiele lepsze niż battlefield gratuluję dobrej roboty fajny gameplay

15.11.2010 16:38
👍
odpowiedz
Vegeta77
1
Junior

Bardzo fajne zamierzam kupić a o co chodzi z tom śmiercią fidela???

18.11.2010 17:51
👎
odpowiedz
snajperzks
9
Chorąży

ta gra jest tak słaba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Bardzo naciągana fabuła okropna.Najgorsza gra na całym świecie.To jusz wole grać w kwadraciki.Żenada

21.11.2010 11:10
😜
odpowiedz
pawciosides
18
Pretorianin

Twórcy Cod to potęga ludzi z charakterem:) Gra wymiata pod każdym względem

21.11.2010 19:00
odpowiedz
Andżejewicz
1
Junior

Zarąbista gra super grafika i grywalność moja ocena tej gry to 10/10

18.12.2010 15:53
Laki96
odpowiedz
Laki96
35
Pretorianin

Jakiś problem z filmikiem, bo w ogóle nie działa.

EDIT: A nie, to jakieś chyba problemy z początkiem filmu, bo dalej działa.

30.03.2011 19:44
😊
odpowiedz
andrzej1
30
Senator

Wspaniała gra! Lepsza od CoD MW2 i BBC2!!!!

30.03.2011 19:52
👍
odpowiedz
wiciu boys
1
Junior

andzrej1 masz całkowitą rację

16.05.2011 20:28
odpowiedz
zanonimizowany577687
27
Generał

ahhh nie zapomnę tego pierwszego dnia co gra do mnie dotarła i jak ją od paliłem na kompie to po pierwszej misji szczena mi opadła i powiedziałem "JA GRAM W CALL OF DUTY CZY MI SIĘ TO ŚNI" I nie było misji która mi się nie spodobała. że chyba w jeden miesiąc przeszedłem grę 5 razy bo tak mi się ta gra spodobała. Idę zagrać w Black Opsa i andrzej1 racja BC2 leży i kwiczy oczywiście mówię o single.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze

więcej

Popularne na tvgry.pl

Symulator telewizji, w którym to ty jesteś cenzurą
14:19
29998277

Symulator telewizji, w którym to ty jesteś cenzurą

70 wyświetleń 23 lutego 2020

Kierowca ciężarówki kontra Euro Truck Simulator
25:07
28901582

Kierowca ciężarówki kontra Euro Truck Simulator

69 wyświetleń 23 lutego 2020

Teksty rodziców, które zna każdy gracz
14:10
26599318

Teksty rodziców, które zna każdy gracz

406 372 wyświetlenia 21 lutego 2020

Gra, która przeraża poziomem realizmu
12:08
21993316

Gra, która przeraża poziomem realizmu

1 661 wyświetleń 23 lutego 2020