Gramy w SOCOM 4
Wojna sterowana nadgarstkiem.
Gra wojenna promująca nowy kontroler do Playstation 3. Marcin i Krzysiek eksplorują tajemnicze ruchy nadgarstków.

Retro Gnaty - fotorealistyczna brutalność Kingpina.
20 551 wyświetleń 20 marca 2015

Recenzja Bad Company 2
42 581 wyświetleń 4 kwietnia 2010

20 minut z pełnej wersji FAR CRY 5 - gramy!
208 800 wyświetleń 31 marca 2018

Graliśmy w Battlefielda 5! Pierwsze wrażenia
98 714 wyświetleń 12 czerwca 2018

Battlefront 2 mocno odleciał. Nasze wrażenia z kosmicznych bitew
69 303 wyświetlenia 24 sierpnia 2017

Far Cry 3 - Ostatni Wojownik
43 328 wyświetleń 30 listopada 2012

Ani trochę mnie to do siebie nie przekonuje, Ja jestem wyznawca myszy i klawiatury grałem kiedyś na padzie i się gra też zajebiście ale to te kontrolery ruchu jakoś mnie nie cieszą.
Socom 4?? Yym, PS move?? YYm. Zadowolenie czy raczej porażka.Moim zdaniem to drugie.

O grze nie można zbyt wiele powiedziec, bo to w sumie Move jest najważniejszy. Kontroler nawet fajny, ale rzeczywiście bardzo męczący i na dłuższą metę po prostu lepiej grac na padzie. Co do Kinecta to pewnie będzie to rozwiązane podobnie, chociaż chyba Microsoft jeszcze o tym nie wspominał. Wydaje mi się, że na prezentacji jednej z gier na Kinecta postac sama chodziła,a my tylko odpowiadaliśmy za nieznaczne ruchy. Kompletna głupota, więc warto zostac przy padzie.
E tam zawsze jak wychodzi coś nowego to ludzie zawsze mówią że będzie beee, jeszcze zobaczycie że wkrótce sami będziecie chcieli grać tylko na tych kontrolerach wszystko kwestia przyzwyczajenia

Za jakiś czas pewnie tak, ale na razie większośc pozostanie przy padach, bo są po prostu wygodniejsze. Ale kiedyś na pewno się to zmieni i każdy będzie używał do gier takiego Move ( oby w przyszłości było o lepsze).
nasuwa mi się tylko jedno pytanie, czy ten kontroler jest bardziej precyzyjny od myszki,czy jednak myszka nadal pozostaje na pierwszym miejscu?
flavorflav69: no właśnie tu jest ciekawa sprawa, bo Move może się okazać dokładniejszy jak ludzie już go wymasterują. Wszystko opiera się na wielkości płaszczyzny po której można poruszać. Myszka ma mały kwadracik więc wygrywa z padem ograniczonym do małego kółeczka. A jak powątpiewacie w Sony to dajcie babci myszkę i każcie kliknąć ikonę. Tak na tym samym sprzęcie na którym wy rozwalacie w Quake'u, babcia będzie tańczyć po ekranie. Przy Move'ie gracze na razie są nieporadni, ale z biegiem czasu...
A swoją drogą ten pomysł z karabinem jest autentycznie niczego sobie. Tylko wtedy nie będzie jak używać przycisków.
Wszyscy tylko pisza, ze to meczace, ze trzeba sie ruszac a potem sie dziwia, ze stereotyp gracza jest taki jaki jest. Jak dla mnie bardzo fajna sprawa bo nie przepadam w granioe strzelanek na padzie...moze Move bedzie alternatywa dla myszki i klawiatury dla mnie do gier konsolowych bo pad nia nie jest i nie bedzie. W sumie to z gier wykorzystujacych move interesuje mnie tylko the fight lights out jesli wypuszcza to w zestawie z dwoma kontrolerami no i moze sport ze wzgledu na ping pong...miejsca na stol nie ma to innej alternatywy takze:D

imo bomba :D powiem wiecej - z checia podpialbym sobie takie ps move do swojego peceta!
casuale i tak pewnie zostana przy padach i auto-aimie :PP
ps: nie zdziwie sie jak pojawia sie maniacy, ktorzy beda to mocowac do replik i napier.. wroc, strzelac z karabinu do telewizora :D
[62] & [63]
przy dzisiejszych rozdzielczosciach z jakimi pracuja myszki, chocby nie wiem jak dokladne byloby move, nikt nie odczuje roznicy. lepsze bedzie to, co wygodniejsze.
hosti to kupuj premium albo im dotacje wyslij na kamerke ;d ale faktycznie pikseloza jak ckur*****

Mi tam się ten Move bardzo podoba, napewno kupie ale nie odrazu we wrześniu tylko poczekam aż potestujecie :)
Grałem na padzie, gram na padzie i będę grał na padzie i nic tego nie zmieni!
Osobiście wolę pada, po to mam konsole, żeby rozwalić się wygodnie na kanapie i wypoczywać a nie machać rękoma jak idiota... oczywiście mam eye toy i uważam to za świetną zabawę. Parę razy grałem na WII, ale jest to według mnie fajne ze znajomymi czy rodziną, ale to poważnego grania raczej się nie sprawdzi.

Kupię move, ale w żadnego socoma ani inną strzelankę grać na tym nie będę, bo jak na to patrze to aż mnie ręce bolą i to wcale nie wygląda na wygodne.


Osobiście wole chyba jednak pada, jak Move się sprawuje nie miałem okazji się przekonać ale zamierzam nadrobić zaległości gdyż system sony zaczyna mnie intrygować. A sama gierka chętnie bym zagrał.
Bardzo ciekawie zapowiada się ten nowy SOCOM;)Pozostaje mi tylko czekać do dnia premiery...
Pytanie po co te kontrolery trzymać w powietrzu. Kładź na kolana i graj - tak to działało w przypadku sporej ilości gier, jakie miałem okazje poznać na Wii.
Jak wszyscy wiemy "Max Payne 3" po cichu bo po cichu ale jest robiony...wyobraźcie sobie Max'a z "PS Move":)
No nareszcie jakaś pożądniejsza gierka na mova. Czekam jeszcze na jakiegoś slaszera. POczekamy jeszcze troche i gierki będę naprawde przyzwoite . Kinect jest niby lepsze ale ma swoje ograniczenia bo niby jak to użądzionko ma na przykład odtworzyć gre fps i niech mi ktoś powie że jest to tak dokładne żeby zauwarzyć palec na spuście. Ale już powoli przekonuje się do ps i do mova bo podoba mi się ten pomysł. Mówcie więcej o movie i o grach na niego.
Według mnie problem z bolącymi rękami i ciałem przy PS Move nie istnieje, jeżeli zajmiesz przy grze odpowiednią pozycję. Wystarczy przecież sobie usiąść wygodnie na np. kanapie, oprzeć się, jedną rękę (lewą) z tym kontrolerem z gałką analogową do chodzenia postacią w ogóle nie musisz podnosić, bo on nie ma czujnika ruchu, więc dajesz ją np. na nogę, a łokieć prawej ręki z kontrolerem ruchu opierasz na brzuchu lub kolanie. I już.
Zresztą z tym kontrolerem być może pojedynki "konsolowce" z PS Move vs. "komputerowcy" z myszką miały by sens. Może po Portalu 2 (ten akurat nie będzie obsługiwał Move), który oferuje Steamworks na PS3 i PC oraz tryb współpracy między tymi dwoma platformami zostaną wydane jakieś gry obsługujące Steamworks na obu tych platformach oraz kontorler ruchu na Playstation 3.
Kinect przy normalnych grach odpada, bo nie można wtedy sterować chodzeniem, więc będzie pewnie tak jak w grze Harry Potter i Insygnia Śmierci na Kinecta, gdzie postaci same chodziły, a my tylko machaliśmy ręką jak różdżką i strzelaliśmy do Śmierciożerców.
Poza tym do strategii R.U.S.E. nie zrobili sterowania Kinectem, bo (wg zapowiedzi gry w CD-Action) był za mało precyzyjny i pochłaniał za dużo zasobów, więc grę trzeba by mocno okroić, a to by się nikomu nie opłacało. Natomiast Do R.U.S.E. na PS3 jest obsługa Move. Wg tego samego tekstu w tym magazynie sprawdza się to całkiem nieźle, lagi są minimalne, a precyzja na tyle wystarczająca, ze nikt za myszką raczej tęsknić nie powinien.
Mam pytanie czy ta kulka na move zmienie kolor
SOCOM: Polskie Siły Specjalne Wideo

SOCOM: Polskie Siły Specjalne - kampania
30 755 wyświetleń 12 maja 2011

Gramy w SOCOM 4
18 669 wyświetleń 25 sierpnia 2010

SOCOM: Polskie Siły Specjalne kulisy produkcji - kampania solo (PL)
4 099 wyświetleń 12 kwietnia 2011

SOCOM: Polskie Siły Specjalne kulisy produkcji - muzyka (PL)
4 039 wyświetleń 15 kwietnia 2011

SOCOM: Polskie Siły Specjalne E3 2010 - gameplay
2 959 wyświetleń 18 czerwca 2010

SOCOM: Polskie Siły Specjalne Co-Op
2 804 wyświetlenia 28 lutego 2011

SOCOM: Polskie Siły Specjalne trailer #1
2 556 wyświetleń 31 stycznia 2011

SOCOM: Polskie Siły Specjalne trailer #2 (PL)
2 425 wyświetleń 18 kwietnia 2011

SOCOM: Polskie Siły Specjalne kulisy produkcji - technologia (PL)
2 165 wyświetleń 20 kwietnia 2011
Popularne na tvgry.pl

Early access, który dokonał niemożliwego
373 102 wyświetlenia 15 lutego 2021

Co robi każdy gracz, gdy gra nie chce się włączyć
299 662 wyświetlenia 15 lutego 2021

10 najmniejszych gier, które pokochali gracze
7 844 wyświetlenia 22 lutego 2021

Jak jeden Polak stworzył własny silnik do gier
323 882 wyświetlenia 15 lutego 2021