tvgry.pl najnowsze popularne tematy zwiastuny gier zwiastuny filmów współpraca o nas

Abyś mógł obejrzeć ten film, musimy zweryfikować twój wiek.

Wprowadź swoją datę urodzenia:

Standard
Premium HD

Posiadając Abonament Premium wyłączysz reklamy i pomożesz nam tworzyć nowe filmy.

Medal of Honor: Warfighter E3 2012 (PL)

17 258 wyświetleń 5 czerwca 2012

Pełen akcji film z gry Medal of Honor: Warfighter wydany z okazji targów E3 2012. W materiale słychać podkład autorstwa Linkin Park.

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
05.06.2012 12:21
freedommen
60
Pretorianin

Nowy Medal of Honor zapowiada się ciekawie, na pewno ciekawiej niż CoD.

05.06.2012 14:54
odpowiedz
zielinaa
50
Centurion

GROM!!!!!!!!!!!!!!!!

05.06.2012 15:29
odpowiedz
Scorpi_80
73
Generał

Jak poprawią multi będzie hit.

05.06.2012 15:56
odpowiedz
kacper1818
54
Konsul

szczerze to mi się nie podoba MOH ani CoD. Co z tego że będzie grom jak to w multiku ja wolałbym w singlu. A tak poza tym to w MoH zauważyłem kilka elementów z MW3 pierwszy to podwójny celownik drugi to ten robot co się jeździ i napierdala. A tak to grafika średnia niby że to Frostbite 2 Tak wiem że to na konsoli ale BF3 na konsolach jest troszkę lepszy A gameplay był słaby i bez żadnych emocji.

05.06.2012 16:10
odpowiedz
przemas478
97
Senator

Haha GROM wymiata wszystkich.

05.06.2012 16:17
odpowiedz
Sebastian wla
31
Chorąży

Wytłumaczcie mu że Cod nie ma praw autorskich na celowniki i drony to tak jak byś narzekał że w tej grze się strzela :/

05.06.2012 16:41
odpowiedz
Freeman992
90
Roger Federer

Zapowiada się znacznie ciekawiej od poprzedniej części.

05.06.2012 16:53
odpowiedz
Dzihad4ever
20
Centurion

Widzę że Delta Force będzie od wybuchów i do tego kostiumy inżynierów.
kacper1818 - A jakie k**wa mają być, że jak się zapytam, skoro to jest kopia prawdziwych?! Mają być serduszka zamiast kropek w celownikach holograficznych? A robot ma się unosić nad ziemią i strzelać z pistoletu na wodę?
"BF3 na konsolach jest troszkę lepszy" - Jak ktoś woli zapylać po pustej mapie...

05.06.2012 18:54
odpowiedz
Palles
85
Pretorianin

Tu niby GROM, a na ramieniu komandosa od frontu (mówię o screenie z który pokazany jest przed włączeniem filmu) i 'stopie' w filmiku, chyba widać odznakę JWK (ta niebieska, na ramieniu http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/65/Odznaka_1PSK.gif) chociaż pierwszy raz widzę ją w takiej formie :) Natomiast ten co stoi za nim po lewej, ma na ramieniu "Parasolkę" baonu Parasol (http://www.wojsko-polskie.pl/download/tmp/2010-08-02/mins/250x250-12db93b61cd05d55cf348b24c1a5b223Parasol_1PSK.JPG) od którego JWK przejęło tradycję. Fajnie, że są nasi, ale jednak powinien być albo GROM, albo JWK, albo jakoś połączyć obie jednostki.

Wiem, marudzę okrutnie :P

05.06.2012 19:47
odpowiedz
Emiliano666
69
Konsul

o kurwa kupuję w ciemno.... już widzę że to majstersztyk, a multi na pewno będzie kopać dupę....

05.06.2012 21:19
odpowiedz
TobiAlex
115
Senator

Jezu, GROM to chyba tylko z nazwy. Ani to sprzęt GROMu, ani ubiór a o wielkiej naszywce Poland (WTF???) nie będę wspomniał. Jakieś 10-12 lat temu próbowałem robić pierwszy polski mod do Half-Life właśnie o GROMie. Ja wtedy chociaż napisałem do Fundacji byłych żołnierzy GROM a ci z EA co zrobili? Wrzucili jakiś tam żołnierzy i dodali nazwę GROM. Paranoja jakaś :/
A tak swoją drogą, z tego filmu wynika, że komandosi różnych frakcji będą walczyć przeciwko sobie? LOL.

06.06.2012 14:39
odpowiedz
RAdzinkx
27
Chorąży

"TOBIE OJCZYZNO"

O bożeeeeeszzzzz ! xD sztucznie to brzmi.. xD

08.06.2012 09:02
odpowiedz
victripius
88
Joker

Pod względem rozgrywki zaczyna się z tego robić CoD. Nie potrzebujemy kolejnych klonów... Co do obecności GROMu w Warfighter - fajnie, że w ogóle to zrobili, ale mogli się do tego trochę bardziej przyłożyć.

08.06.2012 21:44
odpowiedz
Nievo
2
Junior

Zapowiada sie swietnie ! Widze tutaj polaczenie CoD MW3 i Battlefiled 3

08.06.2012 21:47
odpowiedz
Nievo
2
Junior

Ej ludzie co nasz zolnierz GROMu mowi. Fabio czysto... sam nie wiem

08.06.2012 22:14
odpowiedz
FoxSTN
20
Generał

Mogliby postarać się raz a porządnie zrobić coś wielkiego : ) Mam nadzieje , że tak będzie .

30.08.2012 12:47
odpowiedz
ksips
124
Legend

[9][12] - bo to jest cymbały znak Polski Walczącej (a to bardzo OGÓLNY znak). Na zdjęciach JWK, które wklejacie są oznaczenia batalionu PARASOL. Jedyne co to ma wspólnego ze sobą to Kotwicę...

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze