Tropiciel nigdy nie jest sam – testujemy funkcje online Bloodborne.
Bloodborne w co-opie, PvP i losowych podziemiach (Chalice Dungeon).
Bloodborne, podobnie jak wcześniej Demon’s i Dark Souls, posiada nietypowy tryb online, w którym gracze mogą współpracować i rywalizować. Tym razem dodano do tego podziemia generowane losowo, czyli tzw. „kielichowe lochy” (Chalice Dungeon). Postanowiliśmy wypróbować każdy z tych elementów.
Bloodborne na tvgry.pl

Tropiciel nigdy nie jest sam – testujemy funkcje online Bloodborne.
84 650 wyświetleń 31 marca 2015

Dopaść bestie – gadżety tropiciela z Bloodborne
20 616 wyświetleń 27 marca 2015

Gramy w Bloodborne – Dark Souls w nowych szatach, mroczniejsze niż kiedykolwiek
22 610 wyświetleń 24 marca 2015

Graliśmy w Bloodborne! Obszerne wrażenia z targów gamescom 2014
20 914 wyświetleń 17 sierpnia 2014

E3 2014: Bloodborne zmiażdży Dark Souls!
19 199 wyświetleń 12 czerwca 2014
Bloodborne trailery z gry

Bloodborne Egzekucja od tyłu
22 654 wyświetlenia 6 kwietnia 2015

Bloodborne Płynna transformacja broni
5 093 wyświetlenia 6 kwietnia 2015

Bloodborne Atak z wyskoku
4 125 wyświetleń 6 kwietnia 2015

Bloodborne Przerwanie ataku i egzekucja
2 226 wyświetleń 6 kwietnia 2015

Bloodborne Jak ominąć wilkołaki na Wielkim Moście?
2 645 wyświetleń 6 kwietnia 2015

Bloodborne Odrodzony
3 455 wyświetleń 6 kwietnia 2015
Inne o Bloodborne

Jak zadawać MAKSYMALNE obrażenia?
320 137 wyświetleń 10 kwietnia 2019

12 najlepszych gier na PS4
662 755 wyświetleń 3 kwietnia 2018

Najlepszy miesiąc PlayStation Plus od dawna? FLESZ – 28 lutego 2018
35 141 wyświetleń 1 marca 2018

Gdy musieliśmy przegrać, żeby grać dalej
6 989 wyświetleń 23 kwietnia 2017

Bloodborne na PC? Testujemy Remote Play z PS4
10 186 wyświetleń 8 kwietnia 2016

Dark Souls III ostatnią częścią sagi? FLESZ – 24 listopada 2015
2 031 wyświetleń 24 listopada 2015
Popularne na tvgry.pl

10 achievementów, których nie zdobył żaden gracz
674 575 wyświetleń 2 listopada 2020

Jak gracze przeprowadzili akcję ratunkową stulecia
560 126 wyświetleń 9 grudnia 2020

Kiedy gra ma glicze zbyt kultowe, żeby je usuwać
523 583 wyświetlenia 23 listopada 2020

NPC zbyt niebezpieczny, żeby trzymać go przy życiu
450 306 wyświetleń 23 listopada 2020