Gry, które z ukrycia oceniają zachowania gracza (10:04)
Utajnione systemy moralności
Gry RPG przyzwyczaiły nas do systemów moralności. To właśnie RPGi jako pierwsze pozwalały na pewną dowolność w podchodzeniu do problemów wirtualnego świata. Gry często wpadają przy tym w prymitywny schemat dualizmu dobra i zła. Dzisiaj przyjrzymy się produkcjom, które z ukrycia oceniały zachowania gracza a konsekwencje działań pojawiały się często dopiero na późnym etapie rozgrywki.

Nagie mody, rozbierające cheaty - wolność czy patologia?
944 397 wyświetleń 28 marca 2016

Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
66 354 wyświetlenia 11 lipca 2015

Jak długo możesz grać w jedną grę?
418 866 wyświetleń 27 lipca 2017

Drugie życie Diablo III - jak Blizzard uratował swojego hack'n'slasha?
68 521 wyświetleń 6 marca 2014

Toksyczne społeczności - gry sieciowe, w których obrażą Twoją matkę
11 904 wyświetlenia 7 marca 2016

Gry, które z ukrycia oceniają zachowania gracza
10 494 wyświetlenia 6 lutego 2017
Popularne na tvgry.pl

5 buildów postaci, którymi nie przejdziesz gry
679 172 wyświetlenia 25 listopada 2019

Najgłupsze sposoby na zabijanie bossów
930 356 wyświetleń 20 września 2019

10 gier, które ukończyli tylko nieliczni
913 072 wyświetlenia 14 października 2019

10 największych bossów z gier
962 837 wyświetleń 26 lutego 2019