Posiadając Abonament Premium wyłączysz reklamy i pomożesz nam tworzyć nowe filmy.
Premium HD to: lepsza jakość, brak reklam, twoje wsparcie dla tvgry.pl i gry-online.pl, stajesz się aktywnym graczem naszej społeczności.
Z Abonamentem Premium otrzymasz również wiele innych przywilejów, zobacz więcej na Abonament Premium
Drugie życie Diablo III - jak Blizzard uratował swojego hack'n'slasha?
Świetne posunięcie Blizzarda.
Blizzard wydał ogromną łatkę do Diablo III. Patch 2.0 zmienia wiele kluczowych rzeczy: od systemu lootu, poprzez poziom trudności, na ogromnych modyfikacjach w statystykach i umiejętnościach kończąc. Co ważne, poprawka została bardzo dobrze przyjęta przez graczy i stanowi świetną bazę pod nadchodzący dodatek.

Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
51 085 wyświetleń 11 lipca 2015

Czy wysoka popularność szkodzi Dark Souls?
41 796 wyświetleń 19 maja 2016

Komentarz: New Vegas > Fallout 3
32 781 wyświetleń 28 października 2010

Drugie życie Diablo III - jak Blizzard uratował swojego hack'n'slasha?
56 275 wyświetleń 6 marca 2014

Przygoda skryta w cieniu Wrót Baldura - wracamy do Icewind Dale!
26 334 wyświetlenia 9 października 2014

Mass Effect po dziewięciu latach - jak się trzyma pierwsza odsłona epickiej serii?
19 566 wyświetleń 6 stycznia 2016

Zacny materiał. Ze swojej strony napisał bym że patch to rewelacja.
Nie grywam strasznie dużo ( 300 godzin w D3 przez ponad pól roku ) i grywam wszystkimi klasami naraz więc nowy system paragonów które działają na całe konto to rewelacja, razem z możliwymi do rozdysponowania statystykami i szybkością wbijania kolejnych - genialna sprawa.
Usunięcie przegiętego LSa na rzecz innych źródeł regeneracji w końcu wymusi więcej kombinowania.
Loot 2.0, który działa, grając daną postacią lecą itemy na tą klasę, itemy mają właściwości które mogą zmienić cały build.
Usunięcie AH, blokada legend i złota na handel - kolejna świetna sprawa gdzie w końcu musimy sami zapracować na nasz dobytek.
Masa nowych buildów, znerfione takie rzeczy jak przeraźliwie nudny i potężny WW Barb albo Cm Wiz.
Nawet takie małe rzeczy jak potki leczące 60% życia ( w końcu mogą uratować tyłek ) czy studzienki z expem które wymuszają bycie żywym ( tracimy je przy zgonie ) a jednocześnie nie usuwają się przy wylogowaniu. Brak pompowania statystyk na profilu buffami - gra bierze pod uwagę czystą postać wraz z itemami - bez paragonów i skilli. Usunięcie męstwa które trzeba było mozolnie nabijać zanim poszło się na farmę. Dodane community i system klanów. Możliwość farbowania legend, sensowne białe itemy które dają matsy, brak masy śmiecia walającego się pod nogami a już za rogiem czyha RoS który ma jeszcze masę nowości.
Dla kogoś kto mało grywał zmiany mogą wydawać się małe - jednak dla bardziej obeznanych zmiany są gigantyczne i gra jest parokrotnie lepsza, sensowniejsza i ma po prostu prawdziwy end-game - przynajmniej dla mnie i wszystkich znajomych.
REWELACJA ! 1-sza gra w moim 23-letnim życiu w której jestem pewien że strzeli mi co najmniej 1000 godzin gry bez znużenia i znudzenia.

Fajny patch ale nie dla tych co kupią dodatek. Na razie szkoda mi czasu na latanie za 60lvl legendami które będą ssały w porównaniu do legend 70lvl w rosie. Jeszcze tylko 2,5 tygodnia i będę cisnąć :D
Bardzo mi się spodobało to że nie ma już norma, kosza, hell i inferno. Zanudziłbym się na śmierć chcąc wyexpić Crusadera. A tak to przejde raz grę i mogę już farmić lvle w jednym miejscu dzięki skalowaniu.

Zgadzam się ze wszystkim co mówicie poza męstwem nefalemów. Wcześniej nie mogłeś usiąść na chwilę do Diablo tylko najpierw musiałeś zabić 5 grup elit żeby się rozgrzać. Już nikt tego nie traktował jako bonus, tylko cały czas się z tym grało, a jak chciałeś pograć 20 minut i nie miałeś MN to jednak niesmak pozostał. Studnie natchnienia są zdecydowanie lepszym pomysłem, bo możesz wyjść z gry i zostanie bonus, możesz zmienić skille, również zostanie, bonus tracisz wyłącznie w przypadku śmierci postaci.

Bezi2598 - dokładnie, świetna sprawa.
Matt - kogoś kto lubi aspekty graficzne i sporo w daną grę gra - w tym na przykład mnie ^^.
Dariusxq - z itemami to prawda ale para można teraz bić, poza tym osobiście testuję mase buildów i co się okazuje są one bardzo "viable".

Niestety to już dla mnie nic nie zmieni - przeszedłem Diablo III 2 razy już dawno temu i nie zamierzam już do tej gry nigdy wracać, Blizz nachapał się kasy z Domu Aukcyjnego i teraz łaskawie naprawił swoją grę po prawie 2 latach od premiery ! Niestety D3 przez te wszystkie mechaniki które ten patch naprawił było słabą grą, nastawioną na robienie kasy przez Dom Aukcyjny (Blizz bierze prowizję za każdą sprzedaż przedmiotu za prawdziwą kasę, przez co nieźle się nachapał). Kupujesz grę za chorą kwotę 200 zł i masz w niej jeszcze pewną formę mikropłatności pay-to-win ?! Ten patch powinien być na premierze, wtedy ta gra była by nawet dobra, a teraz to już jest za późno ! Niestety D3 w porównaniu do D2 jest kompletnym niewypałem, wszystkie świetne mechaniki zostały spaprane - w D2 zbieranie przedmiotów miało sens, każdą postacią zaczynałeś od zera, bo nie było wspólnej skrzynki i kasy dla wszystkich postaci, kupowanie przedmiotów przez hazard było ciekawą i świetną mechaniką, crafting z D3 nawet nie dorasta temu do pięt !
Blizzard powinien się nauczyć od GGG jak robić dodatki, patche do gry oraz jej zawartość. GGG powinno się nauczyć jak zrobić mechanikę walki.
Poprawki dobre lecz co to zmienia jak poziom trudności leży i kwiczy. Turnment 6, a nawet już 4 powinna być nie do ruszenia przedmiotami z lootu 1.08.
Ta gra nadal nie ma wyzwania zrobili tak, że można grać wieloma buildami bo cała rozgrywka została ułatwiona.
Crafting nadal leży i kwiczy i będzie w ROS. RNG pełną gębą.
Co za idiota wymyślił aby przedmiotów nie dało się handlować. Powinna być opcja handlu/wymiany przynajmniej z osobami z klanu.
Dali opcję aby każdy w klanie widział jak ktoś znalazł legendę, ale pytanie po co. Żeby sobie pooglądać.
Diablo 3 to moje pierwsze diablo więc nie byłem jakoś konkretnie nastawiony na tę część. Kupiłem pierwszego dnia i całkiem sporo pograłem ale od początku uważałem, że system lootu, craftingu, dom aukcyjny oraz konieczność przechodzenia gry 4 razy aby dobić do 60 lvl był kompletnym nieporozumieniem i nie dało się tego żadnymi logicznymi argumentami obronić. Dynamika za to i tzw bitewny "flow" był bardzo dobry i tutaj patch w zasadzie nie miał co zmieniać. Reszta rzeczy to oczywiście strzał w 10, z tymże nie oszukujmy się, tak powinno to wyglądać od dnia nr 1.
Jak bardzo poroniona mechanika to była niech świadczy fakt, że po kilku dniach grania w nową wersję, śmiem twierdzić, że większość z grających już w życiu by nie wróciła do poprzedniej. Ja sobie nie wyobrażam teraz jak ja mogłem w to grać na poprzednich zasadach. Fajnie, że się zmieniło, szkoda że tak późno.
Wróciłem po roku przerwy i jestem bardzo zadowolony :) wraz z odejsciem AH ta gra będzie BARDZO DOBRA i z przyjemnością spędzę przy niej kolejne godziny :)

Zgadzam się w 100%. Nowy patch jest genialny, znowu chce mi się grać w D3. Nowa wersja Diablo różni się diametralnie od poprzedniej. D3 sprzed aktualizacji można chyba nazwać beta testem =D
więcej legend skalowanych pod klasę postaci i "teraz lewel się nabija błyskawicznie" jak to są plusy dla Was dodające miodności rozgrywce to ja dziękuję takiej produkcji.
Z tego zdania widze, ze w ogole teraz nie grales w D3?I niech tak zostanie.

Alt3ir - chodziło mi o to, ze dostaliśmy patcha zmieniającego tak lub inaczej pewnie każdy aspekt gry, stawiającego ją w pewnym miejscach na głowie, z którego wszyscy sa zadowoleni albo jeszcze lepiej ....a AIDIDPl pyta, czy można cos tam farbować?

Wreszcie, 2 lata po premierze, można grać tak, jak gracze tego chcieli... Nice job Blizzard...
Diablo III Wideo

Zapowiedź Diablo III
67 211 wyświetleń 27 października 2010

Drugie życie Diablo III - jak Blizzard uratował swojego hack'n'slasha?
56 275 wyświetleń 6 marca 2014

Diablo III w 7 szybkich punktach
47 921 wyświetleń 8 lutego 2011

Gramy w Diablo III - merytorycznie
25 801 wyświetleń 21 września 2011

Diablo III - Barbarzyńca i Łowca Demonów
25 310 wyświetleń 22 września 2011

Wywiad z głównym projektantem cz. 2
22 719 wyświetleń 10 sierpnia 2009

Przegląd Tygodnia - Recenzja Diablo III
20 799 wyświetleń 18 maja 2012

Diablo III rządzi na konsolach? Gramy!
16 473 wyświetlenia 3 września 2013

Tryb współpracy w Diablo III, czyli koniec redakcyjnej przyjaźni
12 165 wyświetleń 8 września 2013
Popularne na tvgry.pl

Survival, który przetrwał 7 lat early accessu
367 516 wyświetleń 18 stycznia 2021

Po co Polak wbija na egipski serwer
340 535 wyświetleń 18 stycznia 2021

Co wycięto z GTA V
656 wyświetleń 25 stycznia 2021

Jak EA przegrało Gwiezdne Wojny
3 109 wyświetleń 25 stycznia 2021