Jak powstają dźwięki z gier komputerowych? (9:53)
Ryk potwora pod lupą
Grafika, muzyka, dubbing - to oczywiste pola do analizy przy tym, jak gry wpływają na nasze zmysły. Rzadziej zastanawiamy się nad tym, jak nagrywa się dźwięk wydawany przez broń czy fikcyjnego stwora. I właśnie o projektowaniu dźwięku, czyli sound designie, opowiada dzisiaj Fanggotten.

Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach
38 063 wyświetlenia 19 czerwca 2016

Ludzkie oko nie widzi 4K
769 390 wyświetleń 11 września 2016

Czy w strzelanki da się grać na padzie?
397 178 wyświetleń 20 listopada 2017

Czy 4K ma sens? 900p to zło? - gry i rozdzielczość
42 737 wyświetleń 9 listopada 2014

Jak naprawdę wyglądają włosy w grach
306 982 wyświetlenia 22 czerwca 2018

Technologie z ekranów startowych - czym są Havok, Bink, Wwise?
12 796 wyświetleń 12 marca 2017
Popularne na tvgry.pl

10 achievementów, których nie zdobył żaden gracz
674 575 wyświetleń 2 listopada 2020

Jak gracze przeprowadzili akcję ratunkową stulecia
560 126 wyświetleń 9 grudnia 2020

Kiedy gra ma glicze zbyt kultowe, żeby je usuwać
523 583 wyświetlenia 23 listopada 2020

NPC zbyt niebezpieczny, żeby trzymać go przy życiu
450 306 wyświetleń 23 listopada 2020