Skąd bierze się strach przed multiplayerem? (8:00)
Stresujące starcia sieciowe
Dlaczego gry multiplayer tak często stawiają na walki drużynowe a nie na starcia 1 na 1? Chcą zmniejszyć dyskomfort z bycia ocenianym w konfrontacji z innymi. Zauważono bowiem, że rankingom sieciowym towarzyszy spory stres. Od naszej roli zależy punktacja i odbiór w społeczności. Czy multiplayeru naprawdę można się... bać?

Nagie mody, rozbierające cheaty - wolność czy patologia?
944 322 wyświetlenia 28 marca 2016

Drugie życie Diablo III - jak Blizzard uratował swojego hack'n'slasha?
68 323 wyświetlenia 6 marca 2014

Liczę na glicze - Final Fantasy XIV: A Realm Reborn
18 818 wyświetleń 28 października 2013

Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
66 131 wyświetleń 11 lipca 2015

Dlaczego Polakom nie podoba się Cyberpunk 2077?
240 575 wyświetleń 11 czerwca 2018

Liczę na glicze: The Elder Scrolls Online – absurdy MMO i zwyczajne wpadki
31 543 wyświetlenia 22 kwietnia 2014
Popularne na tvgry.pl

Niepozorni NPC, którzy byli groźniejsi od bossów
1 034 751 wyświetleń 27 października 2019

5 buildów postaci, którymi nie przejdziesz gry
677 419 wyświetleń 25 listopada 2019

5 zagadek, których gracze nigdy nie rozwiążą
670 213 wyświetleń 10 grudnia 2019

Absurdalne błędy, do których przyznali się twórcy gier
1 344 839 wyświetleń 25 listopada 2019