Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach (14:53)
Flara w moich oczach!
W grach pojawia się coraz więcej różnorakich efektów, które budzą mieszane uczucia. Aberracja chromatyczna, motion blur, bloom, filmowe ziarno i różne inne wynalazki czerpane są głównie z filmu oraz fotografii. Jaka jest ich pierwotna forma? Co robią w grach, jak są generowane i ile mocy obliczeniowej zużywają? Kacper Pitala odpowiada na pytania o postprocesy.

Ludzkie oko nie widzi 4K
769 410 wyświetleń 11 września 2016

Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach
38 162 wyświetlenia 19 czerwca 2016

Czy w strzelanki da się grać na padzie?
397 215 wyświetleń 20 listopada 2017

Dlaczego w grach znikają ciała wrogów?
341 977 wyświetleń 28 marca 2019

Czemu zmiana ustawień grafiki wymaga restartu gry?
127 439 wyświetleń 24 września 2018

Czy 4K ma sens? 900p to zło? - gry i rozdzielczość
42 792 wyświetlenia 9 listopada 2014
Popularne na tvgry.pl

Gry, których nie da się przejść na 100%
667 354 wyświetlenia 5 sierpnia 2018

Czy da się zepsuć Red Dead Redemption 2? Liczę na Glicze!
1 496 798 wyświetleń 10 stycznia 2019

Najgorsze Gry z Kosza nadesłane przez widzów
1 703 630 wyświetleń 31 grudnia 2019

Najbardziej pomysłowe efekty specjalne
262 421 wyświetleń 10 grudnia 2019