Widzisz te góry? Jak twórcy budują otwarte światy - DEKONSTRUKTOR #8 (14:05)
Trochę o wypełnianiu przestrzeni.
Twórcy mają chrapkę na otwarte światy. Przez ostatnie lata powstało wystarczająco obszernych gier, żeby deweloperzy zdążyli wykształcić sobie pewne zasady, którymi kierują się przy kreowaniu map. W jaki sposób wypełniany był świat w Skyrim? Dlaczego Fallout 3 miał dorabiany obszar na ostatnią chwilę? Po co Wiedźmin 3 ma tyle pytajników? W tym materiale znajdziecie sporo na ten temat.

Assassin's Creed: Odyssey konta rzeczywistość
445 788 wyświetleń 3 października 2018

Liga Nieśmiertelnych: Final Fantasy VII
19 872 wyświetlenia 16 maja 2013

Recenzja Mafia II
42 776 wyświetleń 9 września 2010

Nowy Deus Ex spełnia oczekiwania?
39 142 wyświetlenia 29 sierpnia 2011

Gry RPG za 0 zł. Najlepsze w pełni darmowe produkcje, które nie są free-to-play
58 614 wyświetleń 28 września 2016

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 549 wyświetleń 28 sierpnia 2016
Popularne na tvgry.pl

10 najgłupszych zagadek z gier
512 775 wyświetleń 30 marca 2020

TVGRY kontra gry na kilka tysięcy godzin
1 256 065 wyświetleń 30 marca 2020

5 achievementów, na których zdobycie nie starczy ci życia
424 512 wyświetleń 23 lutego 2020

Najgorsze strzelanki ze Steama – Gry z Kosza
1 304 044 wyświetlenia 23 lutego 2020