Widzisz te góry? Jak twórcy budują otwarte światy - DEKONSTRUKTOR #8 (14:05)
Trochę o wypełnianiu przestrzeni.
Twórcy mają chrapkę na otwarte światy. Przez ostatnie lata powstało wystarczająco obszernych gier, żeby deweloperzy zdążyli wykształcić sobie pewne zasady, którymi kierują się przy kreowaniu map. W jaki sposób wypełniany był świat w Skyrim? Dlaczego Fallout 3 miał dorabiany obszar na ostatnią chwilę? Po co Wiedźmin 3 ma tyle pytajników? W tym materiale znajdziecie sporo na ten temat.
TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
21 759 wyświetleń 28 sierpnia 2016
Wiedźmin 3 na najwyższym poziomie trudności - Geralt kontra Wiwerna Królewska
65 748 wyświetleń 2 czerwca 2015
STALKER: Cień Czarnobyla - jedna gra, tysiąc historii
36 043 wyświetlenia 9 listopada 2013
Nocna premiera Wiedźmina [2007]
47 164 wyświetlenia 13 maja 2011
Miłość i seks w grach RPG - Side Quest #14
13 348 wyświetleń 5 września 2015
5 najbardziej absurdalnych modów do Skyrim
69 645 wyświetleń 17 grudnia 2013
Popularne na tvgry.pl
Gra z Kosza, która przesadziła z realizmem
617 454 wyświetlenia 12 kwietnia 2021
Ten hit sprzed 20 lat do dziś ROZWALA system
175 wyświetleń 20 listopada 2024
Zapomniany rywal Heroesów wciąż wymiata!
334 wyświetlenia 20 listopada 2024
Czy warto było czekać na Red Deada na PC?
53 980 wyświetleń 15 listopada 2024