Zew Japonii #32 - Dojrzewanie graczy w Catherine i Dark Souls II (10:47)
Gry się nie zmieniły, to z nami jest coś nie tak
Kończąc Dark Souls można dojść do wniosku że współczesne gry są trochę zbyt liniowe i za łatwe. Zanim jednak zaczniemy obwiniać branżę zastanówmy się jednak czy to nie kwestia nas samych. Catherine zadaje pytanie jakim graczem jesteśmy a temat "dojrzewania graczy" nabiera nowego znaczenia. Czy łatwe znaczy gorsze? Co łączy Catherine, Donkey Konga i sequel Dark Souls?
Wiedźmin 3 na najwyższym poziomie trudności - Geralt kontra Wiwerna Królewska
62 924 wyświetlenia 2 czerwca 2015
Zew Japonii #18 - Top 10 najlepszych survival horrorów
12 668 wyświetleń 28 października 2013
Dark Souls II vs Dark Souls - dwójka lepsza i łatwiejsza? - komentarz
24 564 wyświetlenia 17 marca 2014
STALKER: Cień Czarnobyla - jedna gra, tysiąc historii
34 857 wyświetleń 9 listopada 2013
Po buncie czas na rozłam - recenzja Deus Ex: Mankind Divided
16 681 wyświetleń 7 września 2016
Jak Assassin's Creed: Origins podkręca stopień trudności?
271 422 wyświetlenia 4 października 2017
Popularne na tvgry.pl
Dlaczego dorośli grają w gry dla dzieci?
28 156 wyświetleń 22 kwietnia 2024
Dlaczego kusza jest NAJLEPSZĄ bronią
782 257 wyświetleń 6 września 2021
Co Kingdom Come robi lepiej od innych RPG?
288 466 wyświetleń 1 marca 2018
Czego NIE MÓWIĄ gamerzy
1 798 470 wyświetleń 4 sierpnia 2020