Żałoba w moim gameplayu, czyli jak gry podejmują poważne tematy - DEKONSTRUKTOR #12 (15:32)
Alkohol, choroba, i super miodna mechanika!
Wiele osób patrzy sceptycznie na gry, które próbują być "na siłę" poważne. Tego typu tytuły często skupiają się na treści, ale zaniedbują rozgrywkę, której albo jest za mało, albo jest po prostu słaba. Czy trudniejsza tematyka nadaje się na gry? Jakie duże tytuły podejmują ambitniejsze wątki? Czy rozgrywka zawsze będzie przeszkadzała, czy jednak może pomóc w budowaniu nastroju? Kacper Pitala analizuje, jak to robią deweloperzy.
TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
19 135 wyświetleń 28 sierpnia 2016
30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
78 907 wyświetleń 6 sierpnia 2014
Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
33 252 wyświetlenia 13 czerwca 2015
Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach?
32 347 wyświetleń 19 października 2014
Czy w nocy gra się lepiej?
287 924 wyświetlenia 13 grudnia 2018
Po co mi fabuła, skoro mogę stworzyć własną? Narracja emergentna w grach wideo
3 788 wyświetleń 20 marca 2016
Popularne na tvgry.pl
Dlaczego dorośli grają w gry dla dzieci?
28 156 wyświetleń 22 kwietnia 2024
Dlaczego kusza jest NAJLEPSZĄ bronią
782 257 wyświetleń 6 września 2021
Co Kingdom Come robi lepiej od innych RPG?
288 466 wyświetleń 1 marca 2018
Czego NIE MÓWIĄ gamerzy
1 798 470 wyświetleń 4 sierpnia 2020