Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach? (6:55)
Fotorealizm na wyciągnięcie ręki.
Co może być bardziej fotorealistyczne niż prawdziwe obiekty? Takie pytanie być może zadali sobie twórcy gier, którzy wykorzystują fotogrametrię do kreowania swoich wirtualnych światów. Skanowanie istniejących miejsc i przedmiotów jest fundamentem dla oprawy takich tytułów jak Get Even i The Vanishing of Ethan Carter. Ta całkiem nowa dla branży gier technika wydaje się być łakomym kąskiem dla wielu innych deweloperów. Ale czy na pewno tak jest?
TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
19 039 wyświetleń 28 sierpnia 2016
Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach
35 457 wyświetleń 19 czerwca 2016
Ludzkie oko nie widzi 4K
768 538 wyświetleń 11 września 2016
Czy w strzelanki da się grać na padzie?
395 410 wyświetleń 20 listopada 2017
30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
78 870 wyświetleń 6 sierpnia 2014
Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach?
32 315 wyświetleń 19 października 2014
Popularne na tvgry.pl
10 gier, w których można zniszczyć wszystko
598 521 wyświetleń 4 sierpnia 2020
Kogo wkurzy GTA 6?
40 734 wyświetlenia 22 kwietnia 2024
Dlaczego dorośli grają w gry dla dzieci?
827 wyświetleń 22 kwietnia 2024
Dlaczego kusza jest NAJLEPSZĄ bronią
729 995 wyświetleń 6 września 2021