Po co mi fabuła, skoro mogę stworzyć własną? Narracja emergentna w grach wideo (12:34)
Historie lepsze niż największe scenariusze.
Niektóre gry upodabniają się do filmów, inne do książek, a jeszcze inne robią coś zupełnie nowego. Generowanie opowieści w locie, poprzez rozgrywkę i różne losowe systemy, to coś, czego mogą doświadczyć tylko gracze. Przy odrobinie wyobraźni, jedna gra jest wstanie stworzyć setki różnych opowieści, unikalnych dla gracza. Kacper Pitala bada to zjawisko, znane jako narracja emergentna, czy też oryginalnie, emergent narrative. Co jest lepsze: historia z Shadow of Mordor, czy z The Last of Us?
Dark Souls II vs Dark Souls - dwójka lepsza i łatwiejsza? - komentarz
24 694 wyświetlenia 17 marca 2014
TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
19 265 wyświetleń 28 sierpnia 2016
Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
63 128 wyświetleń 11 lipca 2015
Drugie życie Diablo III - jak Blizzard uratował swojego hack'n'slasha?
65 879 wyświetleń 6 marca 2014
Komentarz: New Vegas > Fallout 3
40 643 wyświetlenia 28 października 2010
Najtrudniejsza gra detektywistyczna jaka powstała
9 268 wyświetleń 13 stycznia 2016
Popularne na tvgry.pl
10 przypadków, gdy ograniczenia sprzętowe POLEPSZYŁY gry
38 552 wyświetlenia 16 maja 2024
Gry CELOWO złe
30 817 wyświetleń 16 maja 2024
Polska gra z najbardziej realistycznym średniowieczem
43 618 wyświetleń 16 maja 2024
Jak za darmo zremasterować sobie grę
22 880 wyświetleń 16 maja 2024