Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach (14:53)
Flara w moich oczach!
W grach pojawia się coraz więcej różnorakich efektów, które budzą mieszane uczucia. Aberracja chromatyczna, motion blur, bloom, filmowe ziarno i różne inne wynalazki czerpane są głównie z filmu oraz fotografii. Jaka jest ich pierwotna forma? Co robią w grach, jak są generowane i ile mocy obliczeniowej zużywają? Kacper Pitala odpowiada na pytania o postprocesy.
Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach
35 445 wyświetleń 19 czerwca 2016
Ludzkie oko nie widzi 4K
768 538 wyświetleń 11 września 2016
Czy w strzelanki da się grać na padzie?
395 410 wyświetleń 20 listopada 2017
Dlaczego w grach znikają ciała wrogów?
341 591 wyświetleń 28 marca 2019
Dlaczego loadingi są takie DŁUGIE?
190 345 wyświetleń 6 lipca 2018
Czy 4K ma sens? 900p to zło? - gry i rozdzielczość
41 947 wyświetleń 9 listopada 2014
Popularne na tvgry.pl
10 gier, w których można zniszczyć wszystko
598 521 wyświetleń 4 sierpnia 2020
Kogo wkurzy GTA 6?
40 734 wyświetlenia 22 kwietnia 2024
Dlaczego dorośli grają w gry dla dzieci?
704 wyświetlenia 22 kwietnia 2024
Dlaczego kusza jest NAJLEPSZĄ bronią
729 995 wyświetleń 6 września 2021