tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
Standard
Brak Premium HD

Wywiad: Warhammer Online

10 256 wyświetleń 9 stycznia 2012

Jeśli ktoś może namieszać na rynku MMO, to właśnie ci ludzie.

Pod koniec marca odbyła się w Paryżu europejska prezentacja Warhammera Online. Byliśmy tam z kamerą i zadalismy autorom gry kilka pytań.

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
03.04.2008 14:02
Soulcatcher
Soulcatcher
220
ESO

To co ta kobieta mówi o Public Quests jest bardzo charakterystyczne dla WARa i naprawdę niesamowicie fajne. Tego nie było wcześniej.

03.04.2008 14:03
Ryslaw
odpowiedz
Ryslaw
163
Patrycjusz

Mała uwaga - "realm" wymawia się "relm" a nie "rilm" :)

03.04.2008 15:55
odpowiedz
Filevandrel
120
czlowiek o trudnym nicku

Generalnie bardzo in plus. Zastanawia mnie tylko jak bedzie dzialac ten mottyw z trzymaniem twierdz. Uwaga ze jedna rasa nie moze okupowac w nieskonczonos danego terenu jest sluszna, ale w tym systemie ktory pan z filmu zaproponowal moze dojsc chyba do czegos takiego, że ludzie beda zdobywali twierdze i zaraz ja oddawali- bo wiecej korzysci i Funu bedzie z ponownego jej zdobywania niz z utrzymywania jej przeciw przewazajcym silom.

Public questy- jezeli faktycznie tak jest to chwala tworcom za to.

03.04.2008 17:37
HumanGhost
odpowiedz
HumanGhost
101
Senator

Pluję sobie w brodę, że nie złapałem się na pre-ordera. Jeśli zbalansują klasy postaci dobrze to bedzie świetna gra. Przynajmniej trzeba bedzie choć spróbować.

03.04.2008 18:50
odpowiedz
darek79r19
71
Pretorianin

Na preordera jeszcze sie pewnie załapiesz, bo termin wydania gry nie jest jeszcze znany :) Ale miło było by załapać się na beta testera :)

03.04.2008 22:50
Cainoor
👍
odpowiedz
Cainoor
207
Mów mi wuju

Coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że warto będzie grać w tę gierkę :)

03.04.2008 23:48
rakhir
odpowiedz
rakhir
22
Chorąży

O Warhammerze mowic nie bardzo moge (NDA :/), ale moge za to Was poprawic:
'Ta kobieta' nie nazywa sie Jakas Kristin jak to napisaliscie w filmiku, tylko Carrie Gouskos, Associate Producer, znana skadinad z prowadzenia jakis czas temu programow na Gamespot.
W sumie malo znaczacy blad, ale troche wstyd ;)

04.04.2008 07:46
odpowiedz
hellgate82
45
Generał

Public Questy brzmią smakowice, znalezienie dobrej drużyny w WoW-ie może czasami doprowadzać do szału. Jednak ciekawy jestem czy oprócz tego w grze będą zamknięte instancje i raidy?
A co do bety to nawet nie mam zamiaru grać, wipe postaci mi się jakoś nie uśmiecha, pozatym czekam na w pełni dopracowany produkt a nie biegać w zabugowanym świecie z bandą dzieciaków, których nie stać na abonament.

04.04.2008 12:37
rakhir
odpowiedz
rakhir
22
Chorąży

hellgate82->
Kazdy w closed becie jest 18+ wiec dzieciakow nie ma. Ale sa bugi :>

Dungeony instancjowane beda, raidow nie, aczkolwiek w podbijaniu miast bedzie uczestniczylo troche osob, z pewnoscia wiecej niz w raidach w wowie :>

Filevandrel->
Nie wiem dlaczego piszesz, ze atakujacy ma wiecej funu, przeciez jest on dla obu stron podobny.

Public questy - tak, sa takie :>

04.04.2008 12:50
Soulcatcher
odpowiedz
Soulcatcher
220
ESO

rakhir ---> widocznie się źle przedstawiła :)

04.04.2008 13:02
miii
👍
odpowiedz
miii
17
Chorąży

Brzmi fajnie. I materiał dobry.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
więcej

Popularne na tvgry.pl

Sekrety gier, których nikt nie miał odkryć
9:27
14608266

Sekrety gier, których nikt nie miał odkryć

350 382 wyświetlenia 15 lipca 2019

Kiedy graczowi WYDAJE SIĘ, że jest geniuszem
12:56
12501130

Kiedy graczowi WYDAJE SIĘ, że jest geniuszem

245 wyświetleń 23 lipca 2019

10 gier, w których każdy przeciwnik jest BOSSEM
12:00
11954148

10 gier, w których każdy przeciwnik jest BOSSEM

216 443 wyświetlenia 18 lipca 2019

Jak skończył się szał na wyprzedaże Steama
9:34
11885205

Jak skończył się szał na wyprzedaże Steama

231 548 wyświetleń 15 lipca 2019