tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
Standard
Premium HD

Posiadając Abonament Premium wyłączysz reklamy i pomożesz nam tworzyć nowe filmy.

Gramy w Napoleon: Total War

30 795 wyświetleń 26 lutego 2010

Przybyli ułani pod okienko.

Samodzielny dodatek do Empire: Total War w akcji!

Komentarze Czytelników (67)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
24.02.2010 18:30
odpowiedz
ZgReDeK
99
Legend

Ta..... najpierw 90% w recenzji dla "beciastego" Empire, teraz idiotyczna szarża generała to nic takiego.
Prowadzący chyba nie miał styczności z tą serią, bo zapewne by wiedział, że takie akcje to wizytówka Total War'a od niepamiętnych czasów.

24.02.2010 18:35
Pralkosuszarka
odpowiedz
Pralkosuszarka
38
Centurion

świetna gra :) program również przedni

24.02.2010 18:43
odpowiedz
Oz0N
1
Junior

Lubię serie Total War. Dzięki za Gramy!

24.02.2010 19:00
odpowiedz
Rafi1990
22
Pretorianin

Jest ok

24.02.2010 19:09
odpowiedz
wuja3d
33
Pretorianin

gry z serii empire jak dla mnie jest za nudna

24.02.2010 19:32
odpowiedz
Vego99
1
Junior

umiejętności 'bafujące' xD

24.02.2010 20:35
vit123
odpowiedz
vit123
129
no pain no game

Zonk - kupuje dziś bułki, mleko, telewizor ot takie sobie zwykłe zakupy patrze i za 85 zł Napoleon w Carrefour - myk go do koszyka ale niestety nie zainstaluje się bestia bo jeszcze niedostępne w Polsce. Ehhh to czekanie...

24.02.2010 20:42
odpowiedz
Sherlock
6
Legionista

Super gra muszę ją kupić.Nie grałem w Empire Total War ale słyszałem ,że była wysoko oceniana.Napoleon jest (chyba)jeszcze lepszy.

24.02.2010 21:12
victripius
odpowiedz
victripius
89
Joker

Nie lubię takich gier, szczególnie, że gram na konsoli, a tam strategie są niskich lotów. Mój kolega gra ciągle w Mount and Blade, a ja nie mogę zrozumieć, że woli coś takiego od np. jakiegoś fpsa. Ale podobno o gustach się nie dyskutuje, więc niech każdy gra w co lubi. Obejrzałem filmik tylko z czystej ciekawości.

24.02.2010 21:29
odpowiedz
Victuz
32
Pretorianin

Ohohoh... Łał wygląda na to że faktycznie jest dobrze Oo. A obawiałem się że będzie podobny zawód jak w przypadku empire. Ale wszystko wydaje się wyglądać lepiej, sensowniej i bardziej sprawnie.
Jeżeli możecie zrobić kolejny filmik to fajnie było by gdybyście skupili się bardziej na wyglądzie i działaniu linii zaopatrzenia oraz na rozwoju technologicznym (jeżeli takowy jest w grze).

PS. A jasne xP Fajne Gramy! :).

24.02.2010 21:39
Rogal45_PL
odpowiedz
Rogal45_PL
19
Konsul

Fajne Gramy nawet fajnej gry :)

24.02.2010 22:25
👍
odpowiedz
quinn99
11
Chorąży

Super gramy z dobrej gry

24.02.2010 22:41
odpowiedz
Coldmath
6
Legionista

czy jest jakas szansa zebyscie zrobili material z History: Great Battles Medieval - na PS3
chcialem wiedziec czy oplaca sie to kupic... jak wyglada sterowanie na konsoli itd.

25.02.2010 00:08
odpowiedz
freeloki
9
Legionista

Ehhh...du[a. Widzimy właśnie upadek serii Total War. Najpierw zżynali kase na DLC, a teraz wypuszczają grę praktycznie nie różniącą się od Empire'a. Po co mi 2 takie same gry ?

25.02.2010 00:38
Ychos
odpowiedz
Ychos
43
Pretorianin

gra ciekawa ale trzeba na poczatek obczaic cale sterowanie, mi sie podoba scieszka dzwiekowa osobiscie

25.02.2010 01:32
odpowiedz
BolT
43
Pretorianin

nigdy nie lubilem tego typu gier niedawalem rady ogarniac tych malych zolniezykow:)

25.02.2010 10:37
😃
odpowiedz
pawel22
3
Junior

lubie grac w gry strategiczne np w napoleona

25.02.2010 11:12
Mepha
odpowiedz
Mepha
71
Mhroczny Pogromca

nawet nawet

25.02.2010 14:23
odpowiedz
zanonimizowany639270
31
Generał

Dzięki za gramy :) gra zapowiada się na bardzo ciekawą strategię, prawdopodobnie znajdzie się w mojej kolekcji.

25.02.2010 15:13
😒
odpowiedz
Krajdik
1
Junior

jestem zawiedziony. Jeśli ktoś grał w Mediewal 2 total war to wie że ta gra jest badzo podobna. w napoleon total war jest tylko lepsza grasfika ale niedużo i jeszcze jedna różnica mówją po polsku

25.02.2010 15:47
odpowiedz
Runnersan
190
Senator

Hmm... Wygląda jak Empire, wróg zachowuje się jak w Empire. Szkoda... Jeszcze pewnie problemy będą problemy z modowaniem i 10 różnych regimentów za drobną opłatą 7 euro...
A z tego co widać, to AI znowu jest idiotą, żeby przysłowiowy 12-latek nie musiał sobie mózgu przegrzewać podczas oglądania pięknej grafiki.

Gdzie są te piękne czasy Medievala choćby I, gdzie trzeba było kombinować żeby wygrać, a nieraz bitwy z AI trwały dobre 30 minut, gdy na wzgórzu człowiek bronił się niemal do ostatniego templariusza:)

25.02.2010 19:40
Simba14
👍
odpowiedz
Simba14
55
Generał

Same strategie ostatnio...A mi jak na razie najbardziej podoba się Anno...Dobry z ciebie strateg lord:)Siemka

25.02.2010 20:42
odpowiedz
Krzysiekx27
13
Legionista

No wszystko fanie ale panowie cały czas zajmujecie sie pc, x360 i ps3 ale zapominacie o 2 konsolach mianowicie psp i nds no spoko dodajecie nowe programy i chwała wam za to ale nie rozumiem czemu zapominacie o tych dwóch konsloach. zrobiliscie 3 odcinki i mówiliscie zeby w komentarzach pisac jakie gry chcemy zobaczyc. Padło wiele propozycji m.in swietny god of war na psp. Pytam dlaczego czy uwazacie ze konsole przenosne są gorzsze? moze niepełnoprawne czy cos w tym stylu. Nie pouczam Was broń Boże bo to co robicie robicie naprawde świetnie ale chciałbym (nie tylko ja napewno wielu innych widzów tvgry) zobaczyc gramy z takich gier jak God of War czy Motorstorm Arctic Edge oczywiscie na psp. Pozdrawiam

26.02.2010 16:16
odpowiedz
mario34
14
Legionista

Gra jest podobna do empire.Jesli mozecie to w następnym gramy chcialbym zobaczyc roznice miedzy tą gra a empire

26.02.2010 17:38
baron23233
😊
odpowiedz
baron23233
48
Pretorianin

gra wygląda całkiem nieźle wersja językowa też wypada nieźle

26.02.2010 18:35
Pan Tur
odpowiedz
Pan Tur
34
Czempion_Kirkwall

no fajna gierka, pokażcie napoleona z bliska

28.02.2010 12:06
Oromu
👍
odpowiedz
Oromu
28
Generał

Dobre gramy. Jakie są wymagania sprzetowe tej gry?

28.02.2010 14:17
👍
odpowiedz
tymekadi
2
Junior

jak widac gra bardzo ciekawa i warta zainteresowania moglibyscie zrobic jeszcze jakis filmik oparty na strategicznej rozgrywce

02.03.2010 20:45
odpowiedz
Aro137
1
Junior

Fajne gramy. Kiedy kolejna część ? A może zróbcie porady do Napoleona i pokażcie polskie jednostki a akcji:D

12.03.2010 01:19
odpowiedz
SSman92
26
Generał

fajne szkoda że tylko jedno gramy

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
więcej

Popularne na tvgry.pl

Easter eggi, które załapią tylko Polacy
10:22
16781204

Easter eggi, które załapią tylko Polacy

314 741 wyświetleń 4 listopada 2019

Fallout 76 rok później
12:07
11284235

Fallout 76 rok później

255 636 wyświetleń 4 listopada 2019

Symulator kuriera, przy którym będziesz PŁAKAĆ
13:53
10733263

Symulator kuriera, przy którym będziesz PŁAKAĆ

208 456 wyświetleń 4 listopada 2019

Najbardziej niebezpieczna gra w historii
10:34
9646125

Najbardziej niebezpieczna gra w historii

167 460 wyświetleń 4 listopada 2019