tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
YouTube
Premium HD

Posiadając Abonament Premium wyłączysz reklamy i pomożesz nam tworzyć nowe filmy.

Największe ABSURDY skradanek, które znamy wszyscy

300 010 wyświetleń 11 lipca 2017

Chowanie trupów w stogu siana? Kto to wymyślił!

Skradanki to przeważnie gry śmiertelnie poważne – jeden zły ruch i zostajemy schwytani. Mimo tego, większość reprezentantów gatunku opiera się na pewnych idiotycznych wręcz skrótach myślowych i leniwych rozwiązaniach. Mateusz Działowski, znany też jako Pan Mateusz, postanowił rozprawić się z absurdalnymi mechanikami skradanek.

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
11.07.2017 19:41
1
damianyk
69
Konsul

Jaskrawe zielone lampki na łbie Fishera ukrytego w cieniu, oczywiście kompletnie niewidoczne dla strażników

11.07.2017 19:56
odpowiedz
drenz
51
Generał

Zdecydowana większość gier przedstawionych w materiale to nie są skradanki, dlatego tytuł powinien brzmieć bardziej precyzyjnie: "największe absurdy elementów skradania w grach", czy coś w ten deseń, inaczej materiał sprawia wrażenie czepiania się na siłę i jest zbyt pobieżny. W dobrych i określonych gatunkowo skradankach walka jest ostatecznością, gracz nie będzie przeskakiwał postacią między wrogami, bo ci go usłyszą jak również nawet w słabym cieniu zostanie z bliska dostrzeżony. Wszystko to znajdziemy w serii Thief, którego druga odsłona jest dla mnie absolutnym numerem 1 w skradankach.

post wyedytowany przez drenz 2017-07-11 19:57:59
11.07.2017 21:03
2
odpowiedz
FK88
11
Legionista

Artykuł jest jak najbardziej rzetelny i mówi samą prawdę, ale... no właśnie, jest jedno wielkie ALE. Otóż, te "błędy", które wypomina autor nie są tak naprawdę błędami, a zamierzonymi środkami, które mają zrobić grę MOŻLIWĄ do przejścia. Gdyby strażnicy nie mieli krótkiego pola widzenia, nie zapominali o naszej obecności itd., to bądźmy szczerzy, ale nikt z nas nie przeszedłby jakiejkolwiek gry skradankowej. Pamiętajmy, że w prawdziwym życiu większość pokazywanych misji choćby w grze Splinter Cell czy Rainbow Six jest niemożliwa do wykonania nawet przez profesjonalistów. Gry mają dawać fun i robić z nas ponadludzkich kozaków, tak więc twórcy SPECJALNIE umieszczają w grach takie, a nie inne zabiegi "ogłupiające AI". Tyle w temacie, a materiał fajny, ale nie do końca rozumiem jego przekaz ;).

post wyedytowany przez FK88 2017-07-11 21:03:53
11.07.2017 21:03
1
odpowiedz
Zawodowiec_M
86
Konsul

To ja polecam Desperados albo Commandos gdzie gdy straznik wrócił i zobaczył, że nie ma jego kolegi zaczynał biegać i podnosił alarm. :D

13.07.2017 13:02
odpowiedz
grzesczapla
18
Legionista

fajny te wstawki lol

14.07.2017 01:53
odpowiedz
Cobrasss
129
Senator

Szkoda że nie było absurdów z przebieraniem się. Ok na czas obecny wróg może nas zdemaskować ale to wciąż jest pewnym absurdem.

Np napakowany koleś o białej karnacji z beretem na głowie i paradujący się w ciasno ubranym uniformie Japońskiego żołnierza z psem w plecaku to na pewno musi być jeden z nowych rekrutów.

15.07.2017 02:46
odpowiedz
_DaRkNeS_
23
Legionista

Jezu mechaniki gry a zależności,marny materiał bo gry rządzą się swymi prawami.

Ps.Był materiał o AI w grach,wróć do materiału źródłowego to jakiś dramat.

post wyedytowany przez _DaRkNeS_ 2017-07-15 02:50:11
Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
więcej

Popularne na tvgry.pl

Udany early access – premiera Dead Cells. FLESZ – 7 sierpnia 2018
3:00
178537

Udany early access – premiera Dead Cells. FLESZ – 7 sierpnia 2018

28 297 wyświetleń 16 sierpnia 2018

5 dziwnych broni z gier, które naprawdę wykorzystano
14:48
18030290

5 dziwnych broni z gier, które naprawdę wykorzystano

293 765 wyświetleń 7 sierpnia 2018

Jak wygląda gra w prawdziwym 4D?
8:16
18431218

Jak wygląda gra w prawdziwym 4D?

278 334 wyświetlenia 7 sierpnia 2018

Dlaczego nie rozmawiamy z przeciwnikami z gier?
11:07
14208216

Dlaczego nie rozmawiamy z przeciwnikami z gier?

271 228 wyświetleń 7 sierpnia 2018