Wejdź na wieżę, by odblokować pytajniki. Problem powtarzalności sandboksów (9:09)
Czy coś po raz setny może nadal sprawiać przyjemność?
Gry z otwartym światem są na fali. Z marszu zdobywają wysokie miejsca na toplistach sprzedaży a wielogodzinne wyprawy przyciągają kolejnych graczy. Deweloperzy często opierają się na tych samych rozwiązaniach. Dzisiaj analizujemy model odkrywania mapy - czy wspinanie się na wieże i powiązane z tym odblokowywanie pytajników powinno być w każdym sandboksie?
Najlepsze mody do Mount & Blade: Warband – sprawdzamy świetne modyfikacje
376 491 wyświetleń 31 marca 2016
Komentarz: New Vegas > Fallout 3
40 462 wyświetlenia 28 października 2010
Najwięksi hardkorowcy gier wideo - ile godzin można spędzić przy jednej grze?
23 224 wyświetlenia 1 lipca 2015
Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
62 895 wyświetleń 11 lipca 2015
Minecraft - jak zacząć?!
84 448 wyświetleń 6 grudnia 2011
Dark Souls II vs Dark Souls - dwójka lepsza i łatwiejsza? - komentarz
24 486 wyświetleń 17 marca 2014
Popularne na tvgry.pl
Kogo wkurzy GTA 6?
2 003 wyświetlenia 22 kwietnia 2024
6 złych z gier, którzy mieli rację
1 350 447 wyświetleń 3 lutego 2018
Samochodowy sandboks z promilami. Ruszamy do Finlandii w My Summer Car
201 047 wyświetleń 28 października 2016
2 aktorów, 1 Geralt (ft. Jacek Rozenek, Doug Cockle)
162 061 wyświetleń 18 kwietnia 2023