Wejdź na wieżę, by odblokować pytajniki. Problem powtarzalności sandboksów (9:09)
Czy coś po raz setny może nadal sprawiać przyjemność?
Gry z otwartym światem są na fali. Z marszu zdobywają wysokie miejsca na toplistach sprzedaży a wielogodzinne wyprawy przyciągają kolejnych graczy. Deweloperzy często opierają się na tych samych rozwiązaniach. Dzisiaj analizujemy model odkrywania mapy - czy wspinanie się na wieże i powiązane z tym odblokowywanie pytajników powinno być w każdym sandboksie?

Nagie mody, rozbierające cheaty - wolność czy patologia?
944 303 wyświetlenia 28 marca 2016

Drugie życie Diablo III - jak Blizzard uratował swojego hack'n'slasha?
68 270 wyświetleń 6 marca 2014

To nie jest japońskie GTA. Co Yakuza 0 robi dobrze?
31 408 wyświetleń 19 stycznia 2017

Przegląd tygodnia: Minecraft w Polsce
142 999 wyświetleń 23 kwietnia 2012

Eksploracja ujarzmiona w Xenoblade Chronicles X – gdy otwarty świat napędza grę
11 514 wyświetleń 9 stycznia 2016

Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
66 090 wyświetleń 11 lipca 2015
Popularne na tvgry.pl

Niepozorni NPC, którzy byli groźniejsi od bossów
1 031 403 wyświetlenia 27 października 2019

10 buildów postaci, które zniszczyły balans
1 009 433 wyświetlenia 28 marca 2019

5 zagadek, których gracze nigdy nie rozwiążą
669 492 wyświetlenia 10 grudnia 2019

Najgłupsze sposoby na zabijanie bossów
928 173 wyświetlenia 20 września 2019