Wejdź na wieżę, by odblokować pytajniki. Problem powtarzalności sandboksów (9:09)
Czy coś po raz setny może nadal sprawiać przyjemność?
Gry z otwartym światem są na fali. Z marszu zdobywają wysokie miejsca na toplistach sprzedaży a wielogodzinne wyprawy przyciągają kolejnych graczy. Deweloperzy często opierają się na tych samych rozwiązaniach. Dzisiaj analizujemy model odkrywania mapy - czy wspinanie się na wieże i powiązane z tym odblokowywanie pytajników powinno być w każdym sandboksie?
Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
64 746 wyświetleń 11 lipca 2015
Najlepsze mody do Mount & Blade: Warband – sprawdzamy świetne modyfikacje
378 291 wyświetleń 31 marca 2016
Nagie mody, rozbierające cheaty - wolność czy patologia?
943 420 wyświetleń 28 marca 2016
Piersi w grach wideo - tani chwyt czy coś więcej?
6 410 wyświetleń 13 lipca 2016
5 najbardziej absurdalnych modów do Skyrim
69 633 wyświetlenia 17 grudnia 2013
Najwięksi hardkorowcy gier wideo - ile godzin można spędzić przy jednej grze?
24 745 wyświetleń 1 lipca 2015
Popularne na tvgry.pl
Gra z Kosza, która przesadziła z realizmem
617 454 wyświetlenia 12 kwietnia 2021
Ten hit sprzed 20 lat do dziś ROZWALA system
111 wyświetleń 20 listopada 2024
Zapomniany rywal Heroesów wciąż wymiata!
165 wyświetleń 20 listopada 2024
Czy warto było czekać na Red Deada na PC?
53 980 wyświetleń 15 listopada 2024