Wejdź na wieżę, by odblokować pytajniki. Problem powtarzalności sandboksów (9:09)
Czy coś po raz setny może nadal sprawiać przyjemność?
Gry z otwartym światem są na fali. Z marszu zdobywają wysokie miejsca na toplistach sprzedaży a wielogodzinne wyprawy przyciągają kolejnych graczy. Deweloperzy często opierają się na tych samych rozwiązaniach. Dzisiaj analizujemy model odkrywania mapy - czy wspinanie się na wieże i powiązane z tym odblokowywanie pytajników powinno być w każdym sandboksie?

Nagie mody, rozbierające cheaty - wolność czy patologia?
944 186 wyświetleń 28 marca 2016

Piersi w grach wideo - tani chwyt czy coś więcej?
7 822 wyświetlenia 13 lipca 2016

Najlepsze mody do Mount & Blade: Warband – sprawdzamy świetne modyfikacje
379 539 wyświetleń 31 marca 2016

Drugie życie Diablo III - jak Blizzard uratował swojego hack'n'slasha?
67 997 wyświetleń 6 marca 2014

„Skyrim” za 1 euro? Zabawny RPG w „Grach z Kosza”
21 525 wyświetleń 2 lipca 2017

Elite: Dangerous i podbój kosmosu – konkurent Star Citizen robi wrażenie!
30 143 wyświetlenia 23 grudnia 2014
Popularne na tvgry.pl

10 achievementów, których nie zdobył żaden gracz
674 575 wyświetleń 2 listopada 2020

Jak gracze przeprowadzili akcję ratunkową stulecia
560 126 wyświetleń 9 grudnia 2020

Kiedy gra ma glicze zbyt kultowe, żeby je usuwać
523 583 wyświetlenia 23 listopada 2020

NPC zbyt niebezpieczny, żeby trzymać go przy życiu
450 306 wyświetleń 23 listopada 2020