Wejdź na wieżę, by odblokować pytajniki. Problem powtarzalności sandboksów (9:09)
Czy coś po raz setny może nadal sprawiać przyjemność?
Gry z otwartym światem są na fali. Z marszu zdobywają wysokie miejsca na toplistach sprzedaży a wielogodzinne wyprawy przyciągają kolejnych graczy. Deweloperzy często opierają się na tych samych rozwiązaniach. Dzisiaj analizujemy model odkrywania mapy - czy wspinanie się na wieże i powiązane z tym odblokowywanie pytajników powinno być w każdym sandboksie?

Nagie mody, rozbierające cheaty - wolność czy patologia?
944 433 wyświetlenia 28 marca 2016

Drugie życie Diablo III - jak Blizzard uratował swojego hack'n'slasha?
68 611 wyświetleń 6 marca 2014

Przegląd tygodnia: Minecraft w Polsce
143 335 wyświetleń 23 kwietnia 2012

Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?
34 465 wyświetleń 13 czerwca 2015

Gramy w Super Mario Odyssey
94 493 wyświetlenia 15 czerwca 2017

Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
66 437 wyświetleń 11 lipca 2015
Popularne na tvgry.pl

5 taktyk tak mocnych, że musiano ich zakazać
862 986 wyświetleń 16 grudnia 2019

Najdroższe crapy w Grach z kosza
871 037 wyświetleń 21 czerwca 2019

Gry, w których AI było sprytniejsze od gracza
813 248 wyświetleń 2 kwietnia 2019

10 największych bossów z gier
963 468 wyświetleń 26 lutego 2019