Wejdź na wieżę, by odblokować pytajniki. Problem powtarzalności sandboksów (9:09)
Czy coś po raz setny może nadal sprawiać przyjemność?
Gry z otwartym światem są na fali. Z marszu zdobywają wysokie miejsca na toplistach sprzedaży a wielogodzinne wyprawy przyciągają kolejnych graczy. Deweloperzy często opierają się na tych samych rozwiązaniach. Dzisiaj analizujemy model odkrywania mapy - czy wspinanie się na wieże i powiązane z tym odblokowywanie pytajników powinno być w każdym sandboksie?

Nagie mody, rozbierające cheaty - wolność czy patologia?
944 480 wyświetleń 28 marca 2016

Komentarz: Czy Wiedźmin 3 po polsku spełni oczekiwania?
39 386 wyświetleń 1 listopada 2014

Assassin's Creed: Unity - nieudane wejście w nową generację?
106 472 wyświetlenia 13 listopada 2014

Liczę na glicze: Watch_Dogs
27 609 wyświetleń 7 czerwca 2014

Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
66 583 wyświetlenia 11 lipca 2015

Liczę na Glicze – Mad Max rzucony na kolana
8 776 wyświetleń 7 października 2015
Popularne na tvgry.pl

Gry, które postawiły na MAKSYMALNY REALIZM
1 904 754 wyświetlenia 20 stycznia 2019

Najgorsze błędy w filmach wojennych
356 273 wyświetlenia 25 listopada 2019

Czego westerny nie mówią o broni palnej?
229 375 wyświetleń 21 października 2019

Najgłupsza gra, jakiej potrzebowaliśmy
345 016 wyświetleń 21 października 2019