Wejdź na wieżę, by odblokować pytajniki. Problem powtarzalności sandboksów (9:09)
Czy coś po raz setny może nadal sprawiać przyjemność?
Gry z otwartym światem są na fali. Z marszu zdobywają wysokie miejsca na toplistach sprzedaży a wielogodzinne wyprawy przyciągają kolejnych graczy. Deweloperzy często opierają się na tych samych rozwiązaniach. Dzisiaj analizujemy model odkrywania mapy - czy wspinanie się na wieże i powiązane z tym odblokowywanie pytajników powinno być w każdym sandboksie?
Nagie mody, rozbierające cheaty - wolność czy patologia?
943 721 wyświetleń 28 marca 2016
Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
65 175 wyświetleń 11 lipca 2015
Najlepsze mody do Mount & Blade: Warband – sprawdzamy świetne modyfikacje
378 788 wyświetleń 31 marca 2016
Assassin's Creed: Unity - nieudane wejście w nową generację?
105 180 wyświetleń 13 listopada 2014
Drugie życie Diablo III - jak Blizzard uratował swojego hack'n'slasha?
67 397 wyświetleń 6 marca 2014
Najwięksi hardkorowcy gier wideo - ile godzin można spędzić przy jednej grze?
25 111 wyświetleń 1 lipca 2015
Popularne na tvgry.pl
Będzie kolejny POLSKI hit? Wywiad z twórcą The Blood of Dawnwalker
89 wyświetleń 22 stycznia 2025
Czy to IDEALNY następca starych NFSów?
81 194 wyświetlenia 2 stycznia 2025
Gracze odtwarzają Liberty City w GTA V, efekty robią wrażenie!
56 263 wyświetlenia 13 stycznia 2025
Kingdom Come 2 nie spali Wam pecetów. Spali Wasze mózgi!
53 780 wyświetleń 13 stycznia 2025