Pierwsza taka gra w VR - Resident Evil VII na PlayStation VR (10:45)
Wysokobudżetowa gra dostosowana do rzeczywistości wirtualnej.
Resident Evil VII: Biohazard to świetny powrót do korzeni serii. Gra firmy Capcom osiągnęła sukces na jeszcze jednym polu: wykorzystaniu technologii VR. To pierwsza wysokobudżetowa produkcja w tak dobry sposób dostosowana do gogli tego typu (a konkretniej PlayStation VR). Czy to da nowy oddech rzeczywistości wirtualnej?

Polski straszak na poziomie! Gramy w Layers of Fear
27 064 wyświetlenia 14 lutego 2016

Straszne gry, których fabułę oparto na faktach
14 857 wyświetleń 31 października 2016

Gramy w Outlast 2! Drugie uderzenie jeszcze mocniejsze?
121 978 wyświetleń 19 czerwca 2016

Horror, którego lepiej nie uruchamiać. Recenzja Agony
379 482 wyświetlenia 7 czerwca 2018

Pierwsza taka gra w VR - Resident Evil VII na PlayStation VR
12 189 wyświetleń 1 lutego 2017

Resident Evil wraca zza grobu! Jak wypada kultowa jedynka w HD?
17 495 wyświetleń 19 stycznia 2015
Resident Evil VII: Biohazard Wideo

Zło mieszka bliżej niż myślisz - gramy w tajemnicze Resident Evil 7: Beginning Hour
52 615 wyświetleń 19 września 2016

Pierwsza taka gra w VR - Resident Evil VII na PlayStation VR
12 189 wyświetleń 1 lutego 2017

Resident Evil VII: Biohazard gamescom 2016 - gameplay - Lantern
5 990 wyświetleń 17 sierpnia 2016

Resident Evil VII: Biohazard TAPE-3 trailer
5 090 wyświetleń 3 grudnia 2016

Resident Evil VII: Biohazard TAPE-2 “The Bakers” trailer
4 810 wyświetleń 15 września 2016

Resident Evil VII: Biohazard Gold Edition
4 372 wyświetlenia 6 września 2017

Resident Evil VII: Biohazard zwiastun na premierę
3 880 wyświetleń 24 stycznia 2017

Resident Evil VII: Biohazard E3 2016 TAPE-1 "Desolation" Trailer
3 383 wyświetlenia 14 czerwca 2016

Resident Evil VII: Biohazard Witaj w domu
651 wyświetleń 12 stycznia 2017
Popularne na tvgry.pl

10 achievementów, których nie zdobył żaden gracz
674 575 wyświetleń 2 listopada 2020

Jak gracze przeprowadzili akcję ratunkową stulecia
560 126 wyświetleń 9 grudnia 2020

Kiedy gra ma glicze zbyt kultowe, żeby je usuwać
523 583 wyświetlenia 23 listopada 2020

NPC zbyt niebezpieczny, żeby trzymać go przy życiu
450 306 wyświetleń 23 listopada 2020