Jakim cudem w grach się strzela? O projektowaniu strzelanin FPS (14:14)
Jak powstają FPS-y
Co jest trudnego w zaprojektowaniu strzelaniny? Przecież to chyba najmniej ambitny gatunek... Opiera się on jednak na czystym gameplayu i perspektywie pierwszej osoby. Jak wyglądają pierwsze kroki w kierunku stworzenia FPS-a? Jakie są przeszkody przy projektowaniu map? Co wyróżnia multi od singla? Jak balansuje się broń?
Stalker: Call of Chernobyl - sandboksowa wyprawa w świat Stalkera
16 223 wyświetlenia 15 stycznia 2017
STALKER: Cień Czarnobyla - jedna gra, tysiąc historii
36 054 wyświetlenia 9 listopada 2013
Dlaczego niektórzy grają NA ODWRÓT?
758 118 wyświetleń 3 września 2017
Najlepsza kampania fabularna w Battlefieldzie? Wracamy do Bad Company 2!
23 661 wyświetleń 17 grudnia 2014
B.J. Blazkowicz mówi po polsku – polskie akcenty w Wolfenstein: The New Order
81 781 wyświetleń 21 maja 2014
Polacy bohaterami Call of Duty – patriotyczny powrót do Call of Duty 3
48 424 wyświetlenia 11 listopada 2014
Popularne na tvgry.pl
Ten hit sprzed 20 lat do dziś ROZWALA system
86 124 wyświetlenia 20 listopada 2024
Zapomniany rywal Heroesów wciąż wymiata!
79 622 wyświetlenia 20 listopada 2024
Nadszedł koniec ogromnych światów w grach?
34 557 wyświetleń 21 listopada 2024
10 ZASKAKUJĄCYCH misji otwierających gry
36 990 wyświetleń 20 listopada 2024