Jakim cudem w grach się strzela? O projektowaniu strzelanin FPS (14:14)
Jak powstają FPS-y
Co jest trudnego w zaprojektowaniu strzelaniny? Przecież to chyba najmniej ambitny gatunek... Opiera się on jednak na czystym gameplayu i perspektywie pierwszej osoby. Jak wyglądają pierwsze kroki w kierunku stworzenia FPS-a? Jakie są przeszkody przy projektowaniu map? Co wyróżnia multi od singla? Jak balansuje się broń?
B.J. Blazkowicz mówi po polsku – polskie akcenty w Wolfenstein: The New Order
80 019 wyświetleń 21 maja 2014
STALKER: Cień Czarnobyla - jedna gra, tysiąc historii
34 850 wyświetleń 9 listopada 2013
Najlepsza kampania fabularna w Battlefieldzie? Wracamy do Bad Company 2!
22 153 wyświetlenia 17 grudnia 2014
Dlaczego niektórzy grają NA ODWRÓT?
755 792 wyświetlenia 3 września 2017
Medal of Honor: Airborne - ostatni wystrzał serii na II wojnie światowej
31 096 wyświetleń 7 lipca 2014
Campienie - brak umiejętności czy rozważna strategia?
9 808 wyświetleń 20 sierpnia 2016
Popularne na tvgry.pl
10 gier, w których można zniszczyć wszystko
598 521 wyświetleń 4 sierpnia 2020
Kogo wkurzy GTA 6?
40 734 wyświetlenia 22 kwietnia 2024
Dlaczego dorośli grają w gry dla dzieci?
1 560 wyświetleń 22 kwietnia 2024
Dlaczego kusza jest NAJLEPSZĄ bronią
729 995 wyświetleń 6 września 2021