Gdy gra trolluje gracza - zabawy narracją, gameplayem i przyzwyczajeniami (7:44)
U mad, gamer?
Gry przyzwyczaiły nas do pewnych standardów w narracji i mechanice zabawy. Zrobiły to tak mocno, że niektórzy twórcy postanowili wręcz strollować użytkownika - stąd zaburzenia w narracji, łamanie czwartej ściany, zabawy z percepcją. Oto najciekawsze przypadki ze świata gier, gdy to gra wydawała się mieć kontrolę nad graczem, a nie odwrotnie.

Samochodowy sandboks z promilami. Ruszamy do Finlandii w My Summer Car
212 427 wyświetleń 28 października 2016

Polska (?) odpowiedź na serię FIFA. Gramy w Erę Futbolu 2002
13 578 wyświetleń 7 listopada 2016

Tak zabawnego RPG-a jeszcze nie widziałeś - gramy w Undertale!
25 940 wyświetleń 22 września 2015

Testujemy symulator trabanta! Gramy w Jalopy w Samcu Alfa
19 432 wyświetlenia 11 maja 2016

Słoń zniszczenia - Gramy w Tembo: The Badass Elephant
9 696 wyświetleń 24 lipca 2015

7 nietypowych gier, które wyłamały się ze schematów
21 866 wyświetleń 22 marca 2017
Popularne na tvgry.pl

Niepozorni NPC, którzy byli groźniejsi od bossów
1 037 007 wyświetleń 27 października 2019

5 taktyk tak mocnych, że musiano ich zakazać
861 174 wyświetlenia 16 grudnia 2019

10 największych bossów z gier
961 570 wyświetleń 26 lutego 2019

Czy da się zepsuć Red Dead Redemption 2? Liczę na Glicze!
1 499 877 wyświetleń 10 stycznia 2019