Gdy gra trolluje gracza - zabawy narracją, gameplayem i przyzwyczajeniami (7:44)
U mad, gamer?
Gry przyzwyczaiły nas do pewnych standardów w narracji i mechanice zabawy. Zrobiły to tak mocno, że niektórzy twórcy postanowili wręcz strollować użytkownika - stąd zaburzenia w narracji, łamanie czwartej ściany, zabawy z percepcją. Oto najciekawsze przypadki ze świata gier, gdy to gra wydawała się mieć kontrolę nad graczem, a nie odwrotnie.

Samochodowy sandboks z promilami. Ruszamy do Finlandii w My Summer Car
212 810 wyświetleń 28 października 2016

Tak zabawnego RPG-a jeszcze nie widziałeś - gramy w Undertale!
26 275 wyświetleń 22 września 2015

Polska (?) odpowiedź na serię FIFA. Gramy w Erę Futbolu 2002
13 870 wyświetleń 7 listopada 2016

Jesus Christ RPG Trilogy - gra
10 964 wyświetlenia 30 sierpnia 2016

6 najgorszych gier pokochanych przez graczy
11 052 wyświetlenia 11 grudnia 2016

7 nietypowych gier, które wyłamały się ze schematów
22 108 wyświetleń 22 marca 2017
Popularne na tvgry.pl

Gry, które postawiły na MAKSYMALNY REALIZM
1 904 754 wyświetlenia 20 stycznia 2019

Gry, które karały za łamanie prawa
942 402 wyświetlenia 13 września 2019

Najgłupsza gra, jakiej potrzebowaliśmy
345 016 wyświetleń 21 października 2019

"Najgorszy Assassin's Creed" 4 lata później
525 527 wyświetleń 6 lipca 2018