Gdy gra trolluje gracza - zabawy narracją, gameplayem i przyzwyczajeniami (7:44)
U mad, gamer?
Gry przyzwyczaiły nas do pewnych standardów w narracji i mechanice zabawy. Zrobiły to tak mocno, że niektórzy twórcy postanowili wręcz strollować użytkownika - stąd zaburzenia w narracji, łamanie czwartej ściany, zabawy z percepcją. Oto najciekawsze przypadki ze świata gier, gdy to gra wydawała się mieć kontrolę nad graczem, a nie odwrotnie.

Samochodowy sandboks z promilami. Ruszamy do Finlandii w My Summer Car
212 949 wyświetleń 28 października 2016

THUMPER - antyrytmiczna gra z brutalnym klimatem
9 004 wyświetlenia 8 listopada 2016

Polska (?) odpowiedź na serię FIFA. Gramy w Erę Futbolu 2002
14 022 wyświetlenia 7 listopada 2016

Tak zabawnego RPG-a jeszcze nie widziałeś - gramy w Undertale!
26 434 wyświetlenia 22 września 2015

Gra, w której NIC SIĘ NIE DZIEJE. Czym jest Desert Bus?
5 849 wyświetleń 3 maja 2016

Totalitarna psychodela na 3 klawisze. Gramy w No Thing
5 839 wyświetleń 18 maja 2016
Popularne na tvgry.pl

10 achievementów, których nie zdobył żaden gracz
715 642 wyświetlenia 2 listopada 2020

Gra, która przeraża poziomem realizmu
2 126 097 wyświetleń 23 lutego 2020

10 najbardziej sadystycznych achievementów z gier
555 066 wyświetleń 4 sierpnia 2020

10 podstępnych osiągnięć, których nie zdobędziesz
783 170 wyświetleń 26 kwietnia 2020