Przygodówkowy fotorealizm? Co działa a co nie w interaktywnych filmach (7:41)
Wzloty i potknięcia gier Quantic Dream
Heavy Rain i Beyond: Two Souls wychodzą właśnie na konsolę PS4. To pierwsza okazja, by zobaczyć te interaktywne filmy w pełnej glorii rozdzielczości 1080p. Powrót do tych historii po latach pokazuje jednak, co w takiej formie rozgrywki działa, a co nie. Komentuje - Jordan Dębowski.

Liga Nieśmiertelnych - The Neverhood
27 786 wyświetleń 15 kwietnia 2013

E3: Gramy w Beyond: Dwie Dusze
23 470 wyświetleń 14 czerwca 2013

E3: Gramy w The Walking Dead na PSVita
12 976 wyświetleń 15 czerwca 2013

Płaski fotorealizm, głębokie audio - gramy w Get Even
199 083 wyświetlenia 21 czerwca 2017

Kultowe soundtracki: Machinarium. Roboty, jazz, brud i Stanisław Lem
4 815 wyświetleń 31 października 2015

Heavy Rain klimatów SF? Widzieliśmy Detroit: Become Human na E3 2016!
102 075 wyświetleń 15 czerwca 2016
Popularne na tvgry.pl

Gry, które postawiły na MAKSYMALNY REALIZM
1 904 754 wyświetlenia 20 stycznia 2019

Najgorsze błędy w filmach wojennych
356 273 wyświetlenia 25 listopada 2019

Czego westerny nie mówią o broni palnej?
229 375 wyświetleń 21 października 2019

Najgłupsza gra, jakiej potrzebowaliśmy
345 016 wyświetleń 21 października 2019