Power Armor kontra Skell – o nagradzaniu gracza w Fallout 4 i Xenoblade (14:12)
Która z gier lepiej nagradza gracza potężną zbroją bojową?
Fallout 4 i Xenoblade Chronicles X to dwie gry RPG, które różnie wiele rzeczy. Pewien element jest jednak wspólny – obie produkcje były reklamowane zaawansowanymi technologicznie pancerzami bojowymi. Co ciekawe, każda z nich nagradza gracza dostępem do tych potężnych zabawek zupełnie inaczej, dając je od razu lub każąc na nie zapracować. Która z metod jest ciekawsza?

Kącik Dark Souls #9 - Gravelord Nito
11 757 wyświetleń 2 października 2012

Elite: Dangerous i podbój kosmosu – konkurent Star Citizen robi wrażenie!
30 163 wyświetlenia 23 grudnia 2014

Kosmiczny sandbox... lepszy od No Man's Sky? Samiec Alfa testuje Astroneer
29 367 wyświetleń 30 grudnia 2016

Rozmawiamy z twórcą DayZ
20 785 wyświetleń 22 sierpnia 2012

Assassin's Creed: Unity - nieudane wejście w nową generację?
105 760 wyświetleń 13 listopada 2014

Liczę na Glicze – Mad Max rzucony na kolana
8 161 wyświetleń 7 października 2015
Popularne na tvgry.pl

10 achievementów, których nie zdobył żaden gracz
677 660 wyświetleń 2 listopada 2020

Jak gracze przeprowadzili akcję ratunkową stulecia
562 222 wyświetlenia 9 grudnia 2020

Kiedy gra ma glicze zbyt kultowe, żeby je usuwać
525 921 wyświetleń 23 listopada 2020

NPC zbyt niebezpieczny, żeby trzymać go przy życiu
452 154 wyświetlenia 23 listopada 2020