Power Armor kontra Skell – o nagradzaniu gracza w Fallout 4 i Xenoblade (14:12)
Która z gier lepiej nagradza gracza potężną zbroją bojową?
Fallout 4 i Xenoblade Chronicles X to dwie gry RPG, które różnie wiele rzeczy. Pewien element jest jednak wspólny – obie produkcje były reklamowane zaawansowanymi technologicznie pancerzami bojowymi. Co ciekawe, każda z nich nagradza gracza dostępem do tych potężnych zabawek zupełnie inaczej, dając je od razu lub każąc na nie zapracować. Która z metod jest ciekawsza?

Assassin's Creed: Unity - nieudane wejście w nową generację?
106 473 wyświetlenia 13 listopada 2014

Gramy w Arcania: Gothic 4
36 409 wyświetleń 3 października 2010

Liczę na glicze: Watch_Dogs
27 609 wyświetleń 7 czerwca 2014

Assassin's Creed: Odyssey konta rzeczywistość
446 281 wyświetleń 3 października 2018

Liczę na Glicze – Mad Max rzucony na kolana
8 776 wyświetleń 7 października 2015

Recenzja Mafia II
43 111 wyświetleń 9 września 2010
Popularne na tvgry.pl

Gry, które postawiły na MAKSYMALNY REALIZM
1 904 754 wyświetlenia 20 stycznia 2019

Najgorsze błędy w filmach wojennych
356 273 wyświetlenia 25 listopada 2019

Czego westerny nie mówią o broni palnej?
229 375 wyświetleń 21 października 2019

Najgłupsza gra, jakiej potrzebowaliśmy
345 016 wyświetleń 21 października 2019