Czy DirectX 12 jest tym, na co czekali pecetowi gracze? (9:25)
Subtelna rewolucja.
Każda kolejna wersja DirectX to zawsze mniejsze lub większe wydarzenie w świecie pecetowców. Zazwyczaj wiążą się z tym nowe efekty graficzne, a co za tym idzie, wyższe wymagania sprzętowe. DirectX 12 to jednak coś innego. Być może coś, czego gracze pecetowi potrzebują bardziej, bo dwunastka okazuje się koncentrować przede wszystkim na wydajności. Kacper Pitala opowiada, co oznacza nowa edycja DirectX i jakie zmiany ze sobą przyniesie.

Czy DirectX 12 jest tym, na co czekali pecetowi gracze?
4 852 wyświetlenia 15 listopada 2015
Popularne na tvgry.pl

Niepozorni NPC, którzy byli groźniejsi od bossów
1 034 751 wyświetleń 27 października 2019

5 zagadek, których gracze nigdy nie rozwiążą
670 213 wyświetleń 10 grudnia 2019

10 największych bossów z gier
960 987 wyświetleń 26 lutego 2019

5 buildów postaci, którymi nie przejdziesz gry
677 419 wyświetleń 25 listopada 2019