tvgry.pl najnowsze popularne tematy zwiastuny gier zwiastuny filmów współpraca o nas
Standard
Brak Premium HD

Gamescom: Co pokazuje EA?

13 980 wyświetleń 15 sierpnia 2011

Największy wydawca, najwięcej gier.

Shift, FIFA, C&C4 i inne - co ciekawego pokazuje Electronic Arts na gamescomie? Oto nasza przechadzka po wielkim stanowisku tej firmy.

Komentarze Czytelników (63)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
21.08.2009 17:30
odpowiedz
Mardok12
42
Pretorianin

Te koszulki, o które ludzie się zabijali, pewnie niedługo będą nagrodą w konkursie :P

21.08.2009 17:34
odpowiedz
OSSA14
54
Pretorianin

Świetny materiał :D

21.08.2009 18:03
odpowiedz
Michael_999
66
Legend

EA wypadło bardzo dobrze. Fajne gry i fajny materiał :)

21.08.2009 18:15
odpowiedz
Złoty123
30
Pretorianin

To mnie rozwaliło."zepsuje im stenda hahah" JEZU!!! I przeczytałem napis na samochodzie :-D Jeja ty mnie rozwalasz lordareon.

21.08.2009 19:54
odpowiedz
patafian93
39
Centurion

Widać ekipa tvgry w miarę normalna jest. Najpierw kamerzysta, potem Lord xD

21.08.2009 21:18
odpowiedz
Simba14
53
Generał

Zepsuję i Stand'up HaHa...Przepraszam:)Ar2D2 zbyt wiele nie powiedział Fifa na Wii która wygląda jak Pss fifa 96....ten Jeep prawdziwy???...Jeszcze to popatrzenie się na tyłeczek..No wymiatasz Lordareon To chyba najśmieszniejszy materiał...Pozdro dla Ciebie

21.08.2009 22:04
odpowiedz
Midalan
39
Filon

ja chcę takiego R2!
gdybym tam był to przesiedziałbym u elektorników chyba cały dzień :)

21.08.2009 22:09
odpowiedz
SzymEn
45
Generał

Fifa na wii jak fifa 96 hahaha

21.08.2009 23:00
odpowiedz
gr0mki
4
Junior

Ta Pani na końcu nieco cie zdekoncentrowała prawda ? :D

21.08.2009 23:13
odpowiedz
DaZz007
46
Pretorianin

hehe:P na Wii wygląda jak pfrrr... fifa 96:P świetny materiał:)

21.08.2009 23:40
odpowiedz
Byby
12
Centurion

Jedna interesujaca mnie gra sie nie pojawila na gramy ani zapowiedzi.Mianowicie "Brutal Legend" jezeli redakcja mialany jakis ciekawy material chetnie bym sie zainteresował

21.08.2009 23:41
odpowiedz
chop
61
smiech to zdrowie

Super materiał.EA trochę tam pokazało

22.08.2009 01:55
odpowiedz
Stony
23
Chorąży

Super filmiki :) Bardzo dobrze, że ekipa jest w dobrych humorach :) Pozdrawiam.

22.08.2009 09:19
odpowiedz
ProTyp
88
work work

Buu, nie chciała ci ulotki dać :(

22.08.2009 09:32
odpowiedz
los_hobbitos
70
Rojiblanco

"Zepsuję im standa! Hahahaha!"

Zło od ciebie emanuje, Lord :P

22.08.2009 09:55
odpowiedz
Teristek.v3
16
Pretorianin

No, no, no super! Masa bajerów, masa gier, wszystko ładne, zadbane i dopracowane. EA jest tak doskonałe jak Sony ;) Po za tym trzeba powiedzieć, że fajnie nas Lord po tej sali oprowadził. Troszkę humorku, troszkę złośliwości co do niektórych gier. Extra! :P

22.08.2009 10:00
odpowiedz
C'aSh
15
Chorąży

Na końcu to pewnie była ta pani co złe na ciebie patrzyła kiedy im psułeś stadna

22.08.2009 10:23
odpowiedz
_MaZZeo
41
Legend

Electronic Arts jest coraz lepszym wydawcą. Teraz czarną owcą numer 1 w grach jest Activision - pedalstwo, które jedyne co potrafi wydać to kolejnego CoD'a + odcinać kupony od GH.

22.08.2009 10:27
odpowiedz
dresX94
41
Senator

up----> A EA jak robi z FIFĄ, NBA, NFS, C&C, MoH czy Simsami? EA jest takie samo jak Activision z tą różnicą, że ostatnio EA zaczęło inwestować w nowe marki. Choć muszę się z tobą zgodzić, bo szczerze powiedziawszy poza CoD'em żadnej serii Activision specjalnie nie lubię(nie liczę GH ze względu na cenę i ilość dostępnych tytułów) a EA jeszcze bardziej polubiłem po zakupie BioWare

22.08.2009 11:49
odpowiedz
KoNdZi0
15
Legionista

Niezły skan tej pani na końcu ;d

22.08.2009 12:55
odpowiedz
Matt22
22
Chorąży

Hehe nie ładnie psuć prezentacji EA! Fajny film, zresztą tak, jak zwykle :)

22.08.2009 13:15
odpowiedz
LordVader1
11
Generał

Najlepsza gra na Gamescom 2009 od EA to według mnie C&C4. Świetny materiał.

22.08.2009 14:57
odpowiedz
Ace93
17
Legionista

Ciekawe co Krzysiek powiedział pod koniec po zobaczeniu hostessy ;]
Jakoś podejrzanie przewnięte zostało to :>

22.08.2009 17:49
odpowiedz
suzuki1989
17
Chorąży

ale na końcu oko zarzucił na dziewczynę

22.08.2009 17:55
odpowiedz
WheZY
39
futuristic

EA to se kupiła chyba czyjeś stanowiska xP
FIFA 10 no ba że lepsza ^^
hahaha ale Wii zbeształ, hahaha
Świetna hala, ale ja im zazdroszcze ;(

22.08.2009 22:06
odpowiedz
andrzej1
30
Senator

Lordareon ty psuju! Bardzo fajnie i śmiesznie:-))

23.08.2009 00:19
odpowiedz
Gustlik1991
1
Junior

Czepiasz się Lorda o tego Humvee a sam powiedział przy BMW że się wzbija na wyżyny swojej wiedzy o samochodach:P

23.08.2009 21:39
odpowiedz
realkrytyk96
10
Centurion

haha to mnie zmiotło
o fifa 10 na wii wygląda jjak fifa 96

24.08.2009 04:31
odpowiedz
jrkjlh
51
Grievous

luz

14.10.2010 16:48
odpowiedz
Smaczny Serek
5
Pretorianin

Dobre gry szykuje nam EA:)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
więcej

Popularne na tvgry.pl

Najgłupsze rzeczy, jakie robimy w grach
11:11
152861337

Najgłupsze rzeczy, jakie robimy w grach

228 733 wyświetlenia 17 sierpnia 2017

 'Najgorsza gra wszechświata' rok później
10:15
14100230

'Najgorsza gra wszechświata' rok później

37 296 wyświetleń 19 sierpnia 2017

Tak postacie z gier wtapiają się w tłum
10:10
10529177

Tak postacie z gier wtapiają się w tłum

177 243 wyświetlenia 14 sierpnia 2017

Jak gry robiły nas w konia
9:00
9861252

Jak gry robiły nas w konia

171 707 wyświetleń 18 sierpnia 2017