tvgry.pl najnowsze popularne tematy zwiastuny gier zwiastuny filmów współpraca o nas
Standard
Brak Premium HD

Gramy w Driver: San Francisco

28 979 wyświetleń 13 września 2010

Jeździmy w trybie multi.

Tym razem dobraliśmy się do Drivera, a konkretniej rzecz biorąc, do jednego z trybów multiplayer. Jak gra prezentuje się w akcji?

Komentarze Czytelników (64)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
19.08.2010 11:27
odpowiedz
knowing
56
make believe

Bardzo słabo to wygląda, mam nadzieję że w pełnej wersji w uciekiniera będzie mógł się wcielić gracz..

19.08.2010 11:27
odpowiedz
pjotr3k
31
Pretorianin

Multi bardzo przeciętne, zobaczymy jak prezentują się inne tryby gry.

19.08.2010 12:23
odpowiedz
Piątek555
48
Ja to bym zjadl batona

Do kitu myślałem że coś więcej będzie w tym Driverze nie podoba mi się

19.08.2010 13:01
odpowiedz
niezny_95
53
Airborne

Kiepski ten multi, jak wszystkie dotychczas drivery, oprócz jedynki

19.08.2010 13:02
odpowiedz
pawciosides
18
Pretorianin

Eno,Del jaki hardcorowy gracz no,no ,no.Drivera nie lubiłem i lubić raczej nie będę.Te "raczej"wynika z mojego zdania tak,że daję małą szansę dla tej gry,na pozwoleniu jej zaistnieć na moich telewizorze w czasie rozdziewiczania jej-przechodzenia.

19.08.2010 13:24
odpowiedz
niko_b
40
Generał

Gra taka średnia , poprzedni driver -to było coś heh .Del gratuluje wygranej tez xD

19.08.2010 13:26
odpowiedz
kamil6910
14
Centurion

takie nawet fajne

19.08.2010 13:36
odpowiedz
WheZY
39
futuristic

Takie sobie, wydaje mi się że ta "moc" jest troche przesadzona, powinnien być jakiś okręg jak dalego czy coś takiego...

19.08.2010 13:47
odpowiedz
Mepha
71
Mhroczny Pogromca

nie ciekawie się prezentuje, ale to tylko demko ;]

19.08.2010 13:50
odpowiedz
ALI3N_PL
9
Konsul

Niedawno miałem przyjemność przypomnieć sobie Parallel Lines. Niestety lepiej zapamiętałem tą grę. Mam nadzieję, że Driver: San Francisco będzie takim tytułem na jakiego seria czekała od pierwszej części. Ale ogólnie to nie ma sie czym podniecać.
4/5

19.08.2010 15:35
odpowiedz
"AsSaMoN"
18
Konsul

fajnie fajnie ale wolał bym singel niż to brawo del

19.08.2010 15:47
odpowiedz
Dhel
12
Centurion

Słabe, bardzo słabe

19.08.2010 17:17
odpowiedz
Apokalipsis
59
Senator

Dno i trzy metry mułu.

19.08.2010 18:24
odpowiedz
przemas478
97
Senator

Nie podoba mi się ten pomysł z przeskakiwaniem po samochodach ( zero realizmu ), i ogólnie gra wydaję się słaba. Zobaczymy jak będzie wyglądał tryb dla pojedynczego gracza.

19.08.2010 18:48
odpowiedz
Seba393
23
PRO

Jeżeli ten samochód jeździ cały czas po tej samej trasie to było trzeba spróbować walnąć z nim czołówkę ;)

19.08.2010 19:54
odpowiedz
khmer
63
Pretorianin

Wg. mnie lipa i jestem pewien ze gdyby ta gra nie nazywala sie driver to byscie stwierdzili ze to szajs i niema co sie oszukiwac bo tylko nazwa ratuje ta gre.

19.08.2010 20:44
odpowiedz
Vasto_Lorde
35
Centurion

Nawet fajne ale mnie by po chwili znudziło.

19.08.2010 21:19
odpowiedz
sebogothic
98
Senator

Będzie gramy z Arcanii i Wiedźmina 2 ??

19.08.2010 21:49
odpowiedz
jaro1986
104
Generał

Oj póki co bieda pod każdym względem - gameplay nudny, grafika uboga, jeżeli nic się nie zmieni do casu premiery to może być kiepsko

20.08.2010 00:12
odpowiedz
kedzior_msz
39
madafaker

żenua.. driver zaczal sie i skonczyl na jedynce..

20.08.2010 00:37
odpowiedz
jrkjlh
51
Grievous

z tego co słyszę to Marcin nie za bardzo lubi zręcznościowe wyścigi ?:/

20.08.2010 07:39
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
132
VR Evangelist

NFSkid w nataricu.... Slaba, brak realizmu (no NFS to symulator...)

20.08.2010 19:07
odpowiedz
macinat
1
Junior

słabo to wygląda,no i to teleportowanie sie do innych aut porażka... pierwsza czesc DRIVER na PSX to było coś...

21.08.2010 12:48
odpowiedz
Rav86
67
Pretorianin

Wcielanie sie w pojazdy rowniez w singlu jak dobrze pamietam eee...?? wcielanie sie w pojazdy ?? ciekawe jak to wytlumacza fabularnie ? :D

21.08.2010 12:49
odpowiedz
Rav86
67
Pretorianin

Juz wiem Matrix!! :P

22.08.2010 07:54
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
132
VR Evangelist

Rav86 - w kierowce...

23.08.2010 12:27
odpowiedz
Smaczny Serek
5
Pretorianin

Wow!Fajny multiplayer,najbardziej zaskoczył mnie patent z "przeskakiwaniem" do kolejnego samochodu i wcielanie się w jego kierowcę...

24.08.2010 23:58
odpowiedz
Sever
5
Junior

zdaje mi sie czy gonia Deloreana DMC-12?:P

30.08.2010 12:15
odpowiedz
LivePoland
2
Legionista

Kupuję kolekcjonerkę tej gry - ten driver wygląda lepiej niż rewelacyjnie.

15.10.2010 18:10
odpowiedz
andrzej1
30
Senator

Mogło być lepiej;/ no ale poczekamy na pełną wersje:)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
więcej

Popularne na tvgry.pl

Ludzkie oko nie widzi 4K
10:41
15035536

Ludzkie oko nie widzi 4K

531 616 wyświetleń 11 września 2016

Nagie mody, rozbierające cheaty - wolność czy patologia?
8:32
149901084

Nagie mody, rozbierające cheaty - wolność czy patologia?

639 401 wyświetleń 28 marca 2016

Co z tym GTA VI? Co z planami Rockstara zrobił sukces GTA Online
8:00
14991913

Co z tym GTA VI? Co z planami Rockstara zrobił sukces GTA Online

594 478 wyświetleń 21 sierpnia 2016

Co mówi nam zwiastun Call of Duty: WWII? Militarna analiza
11:42
12903461

Co mówi nam zwiastun Call of Duty: WWII? Militarna analiza

337 124 wyświetlenia 28 kwietnia 2017