tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
Standard
Premium HD

Posiadając Abonament Premium wyłączysz reklamy i pomożesz nam tworzyć nowe filmy.

Problemy portu Mortal Kombat X na PC... i kontrowersyjne DLC

37 800 wyświetleń 16 kwietnia 2015

Dobra gra, zły port!

Mortal Kombat X w wersji na PC ma liczne problemy. Arasz komentuje, co poszło nie tak i czy kontrowersyjne DLC mają faktycznie sens.

Komentarze Czytelników (73)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
17.04.2015 10:23
odpowiedz
zanonimizowany166638
152
Legend

Widzę, że nie tylko ja pamiętam o tamtym fatalicie, który (nawiasem mówiąc) był jednym z najgorszych w całej serii.

17.04.2015 10:34
.: Veron :.
odpowiedz
.: Veron :.
83
Phoenix Knight

AL DU IN- Naucz się czytać. Napisałem wyraźnie że nie wpływa na walke, nie samą rozgrywkę. Fatality następuje po walce i jest jedynie uciechą dla oka i duszy.
Samo wykręcenie go, nigdy nie było czymś niesamowicie trudnym.
A to że jest to nieodłączny element serii, a teraz łolaboga najświętszapanienko źli panowie producenci tak je spłycili.. nikt nie każe ci go kupować.
I co ci przeszkadzają 'casualowi' gracze w MK z fatality na 2 przyciski? Gra nie jest dla nich? Jak ktoś chce sie ponapieprzać, a idea nie udanego fatality po walce mu nie podchodzi, to czemu miałby sobie tego nie uprościć. Mi zawsze sprawiało jakąś satysfakcje kiedy weszło ale raz jeszcze, co ci z tego że ktoś wykona je 2 przyciskami?Porównanie do autoaima jak już pisałem, całkowicie z dupy. Co jak co ale w redakcji takich rzeczy powinno się unikać.

I ból owej to masz ty, to nie są łatwiejsze combo czy "kup pakiet i wygrywaj walki 2 razy szybciej". Łatwy dostęp do cut-scenki, nic więcej. Byle gówno, które nikogo poza potencjalnym nabywcą nie dotyczy.

17.04.2015 12:16
odpowiedz
MaXXii
66
Generał

Najgorsze recenzję to takie które nie mają choć grama krytyki, a są tylko w superlatywach. Takie recenzje/wrażenia są najbardziej mało wiarygodne. Albo osoba dając taki opis jest po prostu fanbojem.

Już widać na wielu portalach z grami że graczom nowe zmiany i ogóle kontrowersję jakie wywołał MK:X nie przypadły do gustu, 7.8/,7.5 mówi samo za siebie.

JA SIĘ tam ciesze że wreszcie usłyszałem jakieś słowa krytyki na TVgry.pl, przynajmniej od kogoś kto trzeźwo patrzy na całą sprawę a nie ma kiśli w majtkach i nie zachwala "GRA JEST CUDOWNA !! KUPUJCIE!!"

Albo nie pisze debilizmów typu "Po tym gameplayu zapewniam was że polecicie do sklepów"

.: Veron :.-----> Ale ty sobie chyba faktycznie nie zdajesz sprawy z tego co napisałeś, gdyż w przyszłości mogą nastąpić jeszcze bardziej radykalne zmiany. Skoro teraz jakaś cześć graczy na to idzie to co wymyślą w kolejnych odsłonach ??
Może być tylko gorzej, ale wtedy dalej będziesz pisał .... bo macie ból dupy.

17.04.2015 12:23
Matekso
odpowiedz
Matekso
96
Generał

Dariusxq -daruj sobie te ironię w stosunku do mnie, bo to żałosne. Zjebem to będziesz Ty, bo jak owe DLC wyjdzie, to najpierw będzie trzeba go kupić. (patrz słowa Arasza- gra o batmanie bez batmana*, żeby przejść grę należało by kupić postać Batmana- owe DLC na ciebie wymusi zakupienie, żebyś mógł przejść grę, więc bycie zjebem będzie w cenie).

Elkana- nie grę,nie myl pojęć; a kupowanie przez graczy DLC. Postuję nie przeciw twórcom i producentom którzy mają różną politykę gier, a do Arasza, który przekroczył pewne granice! miotało Araszem jak Durczoka o brudny stół. Wstąpił w niego Diabolo, wywalcie ten periodyk o szatanie i egzorcystach w grach bo chyba zawładnął jednym z was.

17.04.2015 13:33
.: Veron :.
odpowiedz
.: Veron :.
83
Phoenix Knight

MaXXii- Teraz to możesz sobie gdybać. Póki nie wprowadzają zmian dotykających rozgrywkę bądź dających przewagę w zamian za opłate, nie mam się do czego przyczepić. Powtórzę po raz 3- nie obchodzi mnie iloma przyciskami KTOŚ wykręci fatality.

Sama krytyka nie tworzy automatycznie dobrego materiału. A widze że wielu osobom sam fakt jej pojawienia się wystarcza. Można się z niej cieszyć, szczególnie że ostatnio wiele materiałów dość delikatnie i pobłażliwie traktuje minusy wszelkich produkcji. W tym wypadku dotyka ona jednak elementów które na nią nie zasługują. Ale o tym już pisałem.
I żeby nie było. Do samego autora materiału nic nie mam. Staram się nie zwracać uwagi na to kto je nagrywa. Jednak nie widzę tu jak to nazwałeś trzeźwego spojrzenia na sprawę. Raczej coś zupełnie innego.

I nie bronię tu X, póki nie grałem nie będę jej oceniał. Odnoszę sie jedynie do materiału.

17.04.2015 14:02
odpowiedz
MaXXii
66
Generał

.: Veron :.-----> Nie to już tym bardziej nie jest gdybanie, tak samo było w przypadku DLC czy odcinania kuponów sprawdziło się , sprawdziło. W dalszym ciągu jest to robione tylko w mniejszym stopniu. Dopóki coś sie będzie sprzedawać to tego typu chwyty będą wykorzystywane.

Sam fakt że dla kogoś nie lada wyczynem jest zrobienie fatality z 5-6 kombinacji jest co najwyżej smutne. Bo kiedyś to był standard, i każdy traktował to jako rzecz oczywistą. Dziś gracze tak się cofają że problem dla nich jest wystukanie fatality które jest proste.
Jeżeli uważasz że gry idą w dobrym kierunku to krzyżyk ci na drogę, bo to właśnie przez tego typu uproszczenia gracze dostają tak zwanych dwóch lewych rąk. I chcą by gry były łatwiejsze, łatwiejsze i jeszcze łatwiejsze to odbija się na całym rynku garowym nie mam tu na myśli tylko MK:X ale taki stan rzeczy jest od dobrych paru lat, i nawet dorwało to MK:X

17.04.2015 14:12
odpowiedz
vincentlaw
35
Chorąży

@Arasz
Mówisz jak jest i za to szacun bo to co dzieje się w ostatnim czasie z DLC przechodzi wszelkie wyobrażenia. Wypuszczają wersję beta, za alfę karzą Ci zapłacić i do tego za każde gówno musisz wyłożyć hajs. Niedługo za wysokie ustawienia grafiki będziesz musiał zapłacić, a przepraszam w DS2 już taka opcja została wprowadzona bo wersja DX11 jest droższa. Zgroza, a debile nie mają co z pieniędzmi robić i kupują. Grać nie potrafią to mają 'legalne' czity.

17.04.2015 14:31
.: Veron :.
odpowiedz
.: Veron :.
83
Phoenix Knight

Pewnie że nie idą, przyznaje racje. Sam gram w znikomy ułamek nowych produkcji. Ale wychodziły już gorsze dlc czy raczej ucięte części podstawki, więc sama sprawa dotycząca fatality jest przesadzona. To akurat nie jest niczym strasznym.
Ale taki brak Goro i inne postacie za dolce do mnie nie trafiają. Nie kupie choćby dla zasady, choć pewnie chętnie bym nimi zagrał.

17.04.2015 16:12
odpowiedz
zanonimizowany1015479
23
Generał

nikt nie każe ci go kupować.

To jest akurat apel do tych panienek kupujących ten śmieszny pakiet DLC.

I co ci przeszkadzają 'casualowi' gracze w MK z fatality na 2 przyciski? Gra nie jest dla nich?

Dokładnie tak.

to czemu miałby sobie tego nie uprościć. Mi zawsze sprawiało jakąś satysfakcje kiedy weszło ale raz jeszcze, co ci z tego że ktoś wykona je 2 przyciskami?

Patrz wyżej. Co mi do tego? To, że w takim razie powinny być dwie wersje gier: dla normalnych ludzi i dla słabiaków. Proste. Mimo wszystko DLC wpływa na rozgrywkę. Ktoś po prostu na koniec gry nie zrobi fatality, czyli nie obejrzy cut-scenki z finiszerem. Sama motywacja do uczenia się gry. Tak to jest "kup sobie DLC, zrobisz".

Teraz to możesz sobie gdybać.

To samo ludzie mówili przy DLC do Dead Rising - że to tylko jednorazowy numer. Jak jest do dziś, wiemy.

Po prostu to jest żałosne. Niedługo każą płacić za sejw gry. Też będzie gdybanie? Co niektórzy to widzę nie potrafią wyciągać logicznych wniosków z takich procederów. Dzisiaj ułatwienie fatality, jutro opłata za sejw, pojutrze opłata za uruchomienie.

17.04.2015 18:37
odpowiedz
PePe PL
116
Konsul

Zabawne. Widać że zarówno twórcy filmu jak i sami komentujący nie mają za wiele do powiedzenia w temacie bijatyk i po prostu nie umieją w nie grać. I znajdują sobie tematy zastępcze w stylu DLC czy łatwych fatality. Oczywiście cena rzędu 125 zł za 4 postacie i jakieś skórki (na PSN) to absurd. Ale prawdziwy problem MK to wciąż badziewny kod sieciowy i tanie AI. Widać że w tych tematach NR jest daleko w tyle za Namco, Capcom oraz innymi japońskimi developerami. I to jest temat do dyskusji dla kogoś mającego pojęcia o bijatykach. DLC to prosty temat gdzie każdy głupi może sobie ponarzekać i zyskać poklask tłumów.

17.04.2015 19:13
Bezi2598
😐
odpowiedz
Bezi2598
97
Legend

Nie wiem, jakoś nie mogę się przekonać do materiałów Arasza. Zazwyczaj gada albo same oczywistości albo głupoty. Ta gadka o DLC z fatality tylko mnie w tym utwierdza. Nigdy nie byłem dużym fanem bijatyk. Mortal 9 podobał mi się, ale byłem w niego bardzo słaby i nie chciało mi się poświęcać czasu na ćwiczenia. Fatality umiałem wykonać tylko na tych łatwych postaciach typu Scorpion i chętnie bym zobaczył taki "tryb" dla casuala, bo właśnie nim jestem jeśli chodzi o bijatyki.
Cheaty? To mocne nadużycie. Łatwiejsze wykonanie fatality nie wpływa w żaden sposób na rozgrywkę, w multi też można spokojnie z tym grać. Zdecydowanie większym problemem jest skok na kasę jaki zrobili twórcy gry w przypadku tej części, a w materiale oczywiście wydźwięk taki, że casuale są głupi, bo sobie chcą cheatować :/
Tu nie ma co winić graczy tylko wydawcę.

Jeżeli chodzi o przyszłe materiały to za dużo mówisz oczywistych rzeczy, o których każdy już pomyślał przed obejrzeniem materiału przez co po kilku minutach nie chce się nawet oglądać tego do końca. Cóż, kwestia praktyki. Kacper też na początku robił słabe materiały, a teraz robi jedne z ciekawszych na tvgry. Mam nadzieję, że weźmiesz pod uwagę część uwag zarówno pod tym filmikiem jak i pod innymi filmikami twojego autorstwa i jakość filmików poprawi się.

Pewnie zaraz zostanę zjechany, bo teraz jest moda na hardcore'owych graczy.

17.04.2015 21:10
topyrz
odpowiedz
topyrz
72
pogodnik duchnik

@AL DU IN
Łatwiejsze fatality nie wpływa na grę? Kiedyś zrobienie takiego combo (szczególnie, kiedy szedłeś do salonu gier i nie znałeś dokładnej kombinacji, tylko kumple Ci podpowiedzieli) to było coś. Dzisiaj płacisz za ułatwienie. No w ogóle nie wpływa prócz napływu ludzi, którzy nie powinni w takie gry grać, skoro wstukanie kombo na PADZIE (LOL OVER NINE THOUSAND) przekracza ich możliwości. Lepiej sobie FPS-a włączyć niż narzekać "kurczę, znowu nie wyszło, idę kupić pakiet DLC".
Masz w najnowszej części Brutality przeca. I tak niech gra nawet ten przysłowiowy "noob", niech wyda kasę, skoro gra jest dobra. Idealnym przeykładem jest Injustice z niskim progiem wejścia i kawałem mechaniki do masterowania.

Czemu tak każdy płacze nad słowami Arasza? Jeju, jacy Wy delikatni, myślałby kto, BOŻE :OOO
Chociażby dlatego, że profesjonaliści nie potrzebują zachowywać się jak przeciętny przedstawiciel gimnazjum lub nastawiony na taką publikę vblogger. W konstruktywnej dyskusji używa się logicznych argumentów, a nie kwituje zwykłym "jest głupie" lub z braków w słownictwie - co ostatnio nagminnie się zdarza prawie całej redakcji - sięga się po wulgaryzm, również ze wspomnianym gimnazjum kojarzonym.

@PePe PL
Zabawne. Widać że zarówno twórcy filmu jak i sami komentujący nie mają za wiele do powiedzenia w temacie bijatyk i po prostu nie umieją w nie grać...
Dokładnie. Brakuje prawdziwych ekspertów od danych gatunków gier. Arasz potraktował MKX po macoszemu nie punktując wielu istotnych cech gry.

@Bezi2598
Nie wiem, jakoś nie mogę się przekonać do materiałów Arasza. Zazwyczaj gada albo same oczywistości albo głupoty...

Kiedyś sygnowane były w podobnym klimacie materiały Dela :/.

17.04.2015 21:26
odpowiedz
Tazzar
12
Legionista
Wideo

Będziecie robić turniej jak 2 lata temu ? https://www.youtube.com/watch?v=2kr1-uSUboU

17.04.2015 23:38
GimbusomNIE
odpowiedz
GimbusomNIE
77
Pogromca Gimbusów

Arasz - gra ci się może podobać lub nie, tak samo DLC do niej, ale to że nazywasz kogokolwiek "głupim" bo kupuje za swoją kasę dodatki do gry, które nie wpływają na wygraną takie jak właśnie Fatality jest poniżej jakiegokolwiek poziomu "recenzenckiego". Tak samo jak jakieś płacze i piski, że jakiegoś tam Goro masz tylko w DLC ? Oglądanij sobie swój materiał bo brzmisz w nim jak jakieś dzieciak narzekający, że mu postaci nie dali źli twórcy itp. - żenada. Mnie osobiście "Mortal" ani grzeje ani ziębi - dałem sobie spokój na trójce, ale jeżeli są ludzi gotowi zapłacić za to czy owo to możesz się z tym nie zgadzać, ale nie lecieć w wyzwiskach chyba, że pracownicy GOLa sięgnęli poziomu niektórych tutejszych komentarzy.

18.04.2015 00:12
odpowiedz
zanonimizowany1050288
20
Pretorianin

Co ten koles pierdzieli?! To ma byc profesjonalny recenzent? Rozumiem, ze recenzja oparta jest na subiektywnym wrazeniu recenzujacego ale "tylko glupek kupi DLC" i "tylko glupek lubi latwe fatality" to poziom ponizej dna. Takie samo dno prezentuja ci, ktorzy te wypociny dopuscili do publikacji. Dodatkowo czy ten Pozal sie Boze-Recenzent gral w Mortala na core 2 duo + geforce 640? Ja mam biedna i5 4560k + radek r9 270 i gra mi chula na maksa 60 fps w 1080p na telewizorze i wyglada 3x lepiej niz ten software rendering w tym filmiku. Rzucacie sie o DLC? Poznaliscie fabule? Gdzie tu miejsce dla Goro? Cieszcie sie, ze go w ogole dali. Dla tych fanatykow Goro co bez niego zyc nie moga to on kosztuje 30pln. Noz kurde. 30 pln! Gdzie wzgledem fabuly to go w ogole nie powinno byc. Pozal sie Boze-Recenzent twierdzi, ze postacie sa nudne, a w 5 sekund widac, ze nie poswiecil czasu by sie kombosa nauczyc. Koles naczytal sie recenzji na steam, ktore pisane przez Pozal sie Boze-Mu podobnych odnosily sie nie do samej gry, a do problemow, ktore mial steam podczas jej premiery (ZAZNACZAM STEAM! Nie NRS. Steam postanowil przy okazji premiery wprowadzic nowy system downloadu podczas grania), a potem z juz wyrobionym zdaniem zaczyna popelniac ta karykature recenzji. Masakra. To juz TV Trwam lepsza i bardziej profesjonalna recenzje by zrobila. Jest 25 postaci i kazda ma 3 warianty, które oprocz, ze dodaja inne skille postaci to DIAMETRALNIE zmieniaja jej aspekt taktyczny! To jest jak granie w 80% inna zupelnie postacia. Wszystkie tryby dzialaja. Nie ma lagow jest czysty FUN. Co do DLC to np skóra Blue Steel (mam ja) kosztuje 1,6 funta, nie jest wymagana, a dodatkowo czesc wplywu z jej sprzedazy ustanowi pule wygranych w turnieju. Podsumowujac: Pozal sie Boze-Recenzja od Pozal sie Boze-Recenzenta dopuszczona do publikacji przez Pozal sie Boze-Redaktora.

18.04.2015 02:07
odpowiedz
ogrodov
36
Centurion

Arasz jest gość, mówi co myśli, polać mu. Chcecie kukiełki mówiące głosem wydawców? Zawsze można odwiedzić strony zza oceanu, gdzie każda premiera jest "amazing", "exciting", "super" Niech wyraża swoje zdanie. Lubię redaktora, zaraz po Hedzie ;) A że brakuje mu trochę ironii i sarkazmu...cóż, pasjonat prawdziwy. Dawaj swoje Arasz, nie patrz na beton "głupi" :]

18.04.2015 10:41
odpowiedz
zanonimizowany1015479
23
Generał

Chociażby dlatego, że profesjonaliści nie potrzebują zachowywać się jak przeciętny przedstawiciel gimnazjum lub nastawiony na taką publikę vblogger. W konstruktywnej dyskusji(...)

To co prezentuje Arasz to dyskusja? No błagam Cię...

W ogóle "głupie" to zaraz wulgaryzm? I co jest złego w gnojeniu głupich pomysłów w takim materiale jak opinia o czymś? To nie jest recenzja, tylko prywatnie wypowiedziane zdanie, czemu nie może być nacechowane emocjami? Zgadzam się, że w dyskusjach głównym narzędziem są argumenty, ale raz: Arasz uzasadnił swoją niechęć, dwa: dołożył do tego emocje. Nie widzę w tym nic złego. Już nie róbmy z siebie takich porcelanowych rycerzy sprawiedliwości.

18.04.2015 10:53
odpowiedz
MaXXii
66
Generał

Jak was tak bardzo boli dupa od wypowiedzi kolesia który ma swoje zdanie , to radze kupić specjalną maść. Bo sorry to wygląda na zasadzie:

-Ktoś wypowie się w superlatywach jak koleś który się zareklamował kilka postów wyżej i reszta ma kisiel w majtach.
-Jeszcze inny wypowie się na temat bardziej pobłażliwie i inni mają pretensję bo nie wypowiedział się ostrzej (albo wypowiedział się na zasadzie No może, ale jednak nie).
-A jak ktoś już się wypowie ostrzej to zaraz jest płacz bo głupek,idiota jak on tak może!!

Głupkiem i idiotami są ci którzy nie potrafią uszanować czyjegoś zdania, czy wam się to podoba czy nie pokazujecie tylko swoje zacofanie swoim wielkim zbulwersowaniem na temat wypowiedzi. Widać ci najbardziej zbulwersowani kupują tego typu DLC skoro tak bardzo ich dotknęły słowa Arasha, wyszło szydło z worka.

PS: Arash to pierwsza osoba na TVgry która wypowiedziała swoje zdanie w 100%, nikt inny wcześniej tego nie robił, więcej tego typu wypowiedzi!! choć pewnie już takiej wypowiedzi nie zobaczymy.

18.04.2015 11:25
GimbusomNIE
odpowiedz
GimbusomNIE
77
Pogromca Gimbusów

Dobrze MaXXii - jesteś idiotą - a teraz uszanuj moje zdanie, bo będziesz idiotą.

18.04.2015 11:30
odpowiedz
MaXXii
66
Generał

GimbusomNIE----> niestety ci nie wyszło, bo ja się nie bulwersuję na temat czyjejś wypowiedzi, jak np: ty ;).

PS: Ja szanuję zdanie np: Arasha a ty wyraźnie tego nie robisz bo przytaczasz że brzmi jak dziecko, mając wyraźnie ale do jego wypowiedzi więc kto tu jest ...... właśnie.

18.04.2015 12:49
odpowiedz
zanonimizowany549081
43
Konsul

Dobrze MaXXii - jesteś idiotą - a teraz uszanuj moje zdanie, bo będziesz idiotą.

Człowiek z nickiem "GimbusomNIE", a podaje tak prozaiczne przykłady jak z przedszkola - "PROSZĘ PANI, A BO ON MNIE PRZEZWAŁ!".

18.04.2015 15:45
odpowiedz
BJU
20
Legionista

MK9 wcale nie miał takiego super portu pc znam osoby które kupiły grę i nie miały płynnej gry a komputery spełniały wymagania.Z tego co zobaczyłem gra jest godna kupna na pewno kupie ale na razie poczekam aż zrobią jakiś patch poprawiający port na pc.

18.04.2015 17:33
topyrz
odpowiedz
topyrz
72
pogodnik duchnik
Wideo

AL DU IN
...To co prezentuje Arasz to dyskusja? No błagam Cię...

W ogóle "głupie" to zaraz wulgaryzm? I co jest złego w gnojeniu głupich pomysłów w takim materiale jak opinia o czymś? To nie jest recenzja, tylko prywatnie wypowiedziane zdanie, czemu nie może być nacechowane emocjami? Zgadzam się, że w dyskusjach głównym narzędziem są argumenty, ale raz: Arasz uzasadnił swoją niechęć, dwa: dołożył do tego emocje. Nie widzę w tym nic złego. Już nie róbmy z siebie takich porcelanowych rycerzy sprawiedliwości.
Dyskusja jest w komentarzach wywołana monologiem autora filmiku. Wiele od jej poziomu zależy od poziomu recenzji.

O wulgaryzmie napisałem, nie o żadnych "głupi". Od redakcji zajmujących się grami na poważnie oczekiwałbym czegoś więcej niż czysto subiektywnej laickiej oceny. W afekcie to ludzie popełniają morderstwa. Lepiej trochę ochłonąć, materiał podszlifować, rozbić grę na czynniki (kudos dla Kacpra, bo robi to dobrze), a nie zrobić z DLC głównego wątku wypowiedzi.

Przykład jak powinno się wyrażać swoje zdanie profesjonalnie (filmik zlinkowanym przez Sunbeach):
https://www.youtube.com/watch?v=u59yu4KqZdE
Widać, iż koleś jest fanem i wystawia grze maksymalną notę, ale nie kryje się z tym i punktuje także jej wady. Czy Arasz choćby mimochodem wspomniał o frakcjach, sposobie wykonania Brutality, klatkach w liście ciosów, trybach?

MaXXii
Głupkiem i idiotami są ci którzy nie potrafią uszanować czyjegoś zdania, czy wam się to podoba czy nie pokazujecie tylko swoje zacofanie swoim wielkim zbulwersowaniem na temat wypowiedzi.
MaXXii
GimbusomNIE----> niestety ci nie wyszło, bo ja się nie bulwersuję na temat czyjejś wypowiedzi, jak np: ty ;).

Żelazna logika.

18.04.2015 18:04
odpowiedz
xittam
113
Konsul

Port PC skopany na całego na pewno pod względem możliwości dostosowania grafiki. Musiałem wszystko wyłączyć w ustawieniach karty, żeby grać płynnie na I5/16GB/GF650TI2GB, lecz i tak następował spadek wyświetlanych klatek na sekundę podczas QTE. Lipa. Dobrze, że nie kupiłem bo bym tylko klął zamiast się odstresować.

18.04.2015 20:08
odpowiedz
PePe PL
116
Konsul

LOL niby ci jest nie tak z optymalizacją? Liczba klatek w czasie przerywników czy QTE jest po prostu zablokowana na 30 klatek. Gra jest zrobiona pod PS4 więc ciężko żeby chodziła na GF 650 w pełni płynnie.

19.04.2015 16:24
👎
odpowiedz
Ogame_fan
104
Golden Deer

Całe to DLC, zarówno Fatality i oblokowanie rzeczy z krypty to porażka. Kolejne po Ubisofcie i AC Unity szukanie frajerów wśród graczy.

Zwłaszcza że patch premierowy sprytnie obniżył nagrody za walki, przez co odblokowywanie rzeczy w krypcie zostało utrudnione, żeby nakłonić niecierpliwych do wywalenia dodatkowej kasy.

Porażka.

20.04.2015 09:53
Rewo
odpowiedz
Rewo
98
Generał

Takie DLC, że aż Ubi z zazdrości skręca się z bólu. Żenujące.

20.04.2015 14:28
odpowiedz
MaXXii
66
Generał

Widać, iż koleś jest fanem i wystawia grze maksymalną notę, ale nie kryje się z tym i punktuje także jej wady.

Wiec jaki jest sens wytykania wad skoro jest jej fanem a i tak da 10/10 ?? właśnie żaden. Koleś wyraźnie mówi na samym poczatku że gra według niego nie ma skopanej optymalizacji i to co piszą ludzie to jakieś nieporozumienie, skoro jest nieporozumieniem to a jakim cudem pojawił się patch 15gb ?? który poprawia kod gry i nie tylko.Mało tego twórcy przepraszają ze skopali wersję PCtową i wynagradzają to graczom, ale dlaczego przecież gra ma bardzo dobrą optymalizację.
NO tak rzetelny ten koleś co nie miara, jeszcze głupio pisze że po jego recenzji polecimy do sklepu kupić grę.....

23.04.2015 13:20
Nolifer
odpowiedz
Nolifer
121
The Highest

No nic, trzeba więc jak zawsze czekać na Mortal Combat Complete Edition, które pewnie za rok wyjdzie, jak już na spokojnie powrzucają wszystkie DLC wtedy będzie można kupić.

A ten Johny Cage to jakaś porażka...

29.04.2015 14:43
Adrianun
odpowiedz
Adrianun
117
Senator

Dla fanów Mortala pozycja obowiązkowa! Szkoda jedynie tego słabego portu i beznadziejnego pakietu DLC...

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
więcej

Popularne na tvgry.pl

Easter eggi, które załapią tylko Polacy
10:22
16916208

Easter eggi, które załapią tylko Polacy

314 741 wyświetleń 4 listopada 2019

Sztuczki GRACZY, których twórcy się nie spodziewali
9:03
16641134

Sztuczki GRACZY, których twórcy się nie spodziewali

292 wyświetlenia 13 listopada 2019

Gdyby gry puszczano w polskiej telewizji
14:09
14014522

Gdyby gry puszczano w polskiej telewizji

150 wyświetleń 13 listopada 2019

Sytuacje, w których nie uratuje cię GOD MODE
10:30
13879164

Sytuacje, w których nie uratuje cię GOD MODE

2 346 wyświetleń 13 listopada 2019