Posiadając Abonament Premium wyłączysz reklamy i pomożesz nam tworzyć nowe filmy.
Premium HD to: lepsza jakość, brak reklam, twoje wsparcie dla tvgry.pl i gry-online.pl, stajesz się aktywnym graczem naszej społeczności.
Z Abonamentem Premium otrzymasz również wiele innych przywilejów, zobacz więcej na Abonament Premium
Czy markę Assassin's Creed da się zajechać na śmierć?
I co bez niej zrobi Ubisoft?
Aż trudno uwierzyć, że od 2007 roku doczekaliśmy się 8 dużych części Assassin's Creed oraz licznych produkcji pobocznych. Od 2014 roku AC wychodzi bowiem 2 razy na rok. Czy markę da się zajechać na śmierć? Czy czeka ją los Call of Duty i stale spadającej sprzedaży?

Gramy w Assassin's Creed Odyssey
213 948 wyświetleń 12 czerwca 2018

Gramy w Assassin's Creed: Origins - ostatnie wrażenia przed recenzją
123 258 wyświetleń 8 października 2017

Witamy we Włoszech - drugi epizod Hitmana zachwyca otwartością i klimatem
36 924 wyświetlenia 3 maja 2016

Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
51 116 wyświetleń 11 lipca 2015

18 minut z Dying Light – miasto za dnia i nocą
66 859 wyświetleń 2 lutego 2015

20 minut z pełnej wersji FAR CRY 5 - gramy!
208 671 wyświetleń 31 marca 2018

Assassins Creed to bardzo dobra seria i nic bym do niej nie miał, gdyby na rzecz co rocznych asasynów Ubi nie olało Prince of Persia:\ Cytując Gonciarza "wszystko dla pieniędzy". Zrobili by porządnego PoP'a, bo księcia nie widzieliśmy już 5 lat :[

Ja tak samo nie mam ochoty na Assassin's Creed. Mimo, że kiedyś seria ta należała do mojej ścisłej czołówki. Czuję ewidentny przesyt i nie podoba mi się obrana przez twórców droga. Ubisoft nie daje nam odpoczynku, tylko klepie taśmowo kolejne odsłony częściej niż Activision - Call of Duty.

tak to jest 2 cześci na rok ,na szybko,dla kasy, i mamy pełnego błedów unity i kiepskiego Rogue ,oby tak dalej ;).....
A teraz ciekawostka. Watch Dogs i Assassin's Creed mają miejsce w tym samym uniwersum. Wydarzenia zwspółczesnego wątku AC:BF łączyły się w całość z WD np: SPOILEEEEEER!!!- zaginięcie Oliviera (szefa Abstergo) w Chicago i jego zabójstwo przez Aidena w WD.
Witajcie, ja pragnę zaproponować jeszcze szerszy temat do dyskusji. a mianowicie 'innowacyjność w tematyce gier"
Oglądając wasze materiały, (min ten o Assassin's) nasunął mi się pewien wątek. Jak bardzo zawęziła się tematyka gier oraz obraz postaci głównych bohaterów w ostatnich 10 latach? A może inaczej... przez dziesięć lat tłuczemy te same tematy czyli jak FPP to strzelamy do zombie/ cyber-wrogów/ albo stajemy się policjantem i złodziejem. Sięgając po RPG to czarujemy jakimiś magami walczymy ze smokami etc.. Mnie się wydaje, że twórcy gier od kilku jak nie kilkunastu lat jadą na tych samych tematach, rozbudowując już tylko grafikę i setting jakże istotny, ale jednak boją się tknąć sedno każdej gry a mianowicie zbudować realnych bohaterów z którym gracz mógłby się utożsamić. Osadzić ich w autentycznym zgodnym z historią świecie tak aby gracz zainteresował się nie tylka samą grą ale może i szerszym aspektem jak książką czy filmem który był inspiracją a nie "zrzynką" z serialu klasy B.. Innymi słowy.. brakuje w dzisiejszych grach polotu, wizji a przede wszystkim wiedzy historycznej i psychologicznej.. Co o tym myślicie?

Osobiście to ja już nie wiem co się w tych Asassynach wyprawia. Swoją przygodę zakończyłem na AC2:B, miałem zagrać i "dokończyć" historię Desmonda, ale potem wyszły lawinowo kolejne części i już się zatraciłem. Ten AC: Victory to która już część AC? Bo straciłem rachubę...
Co prawda lubię uniwersum AC i gry z tej serii, ale zdecydowanie ich za dużo jak dla mnie, nie można złapać oddechu, bo już za chwilę kolejna część. Ideałem by była produkcja co 2 lata. Nie wiem czy kiedyś zdążę ograć wszystkie (duże) części AC, czy prędzej wyrośnie mi długa siwa broda...
Ja skończyłem grać w Assasyna na AC3 czyli koniec Historii Desmonda= Koniec Asasyna.
Jeszcze jedna rzecz, Panowie chyba nie myślicie że cykl rzekomo trzy letni w Call of duty jest jak najbardziej prawdziwy ??. Cykl dwu letni nie przyniósł rezultatów w COD to i cykl trzy letni nie przyniesie. Nikt w to nie wierzy że CODa robią przez trzy lata co najwyżej 1,5 roku i tyle.
Developerzy Assassin's Creed pociskali nam takie bajki że głowa mała Activision tak samo, przypomnijmy sobie UNITY i wciskanie kitu jak Ubisoft rzekomo pracował nad grą od 2010 roku, z ACIII tez było wciskanie kitu iż nad tą odsłoną pracowano trzy lata, od zakończeń prac nad ACII. Przecież to są takie kłamstwa że głowa mała, tylko chyba "Janusze" w to uwierzą.
Ubisoft obrał zdecydowanie taktykę Activision gdyż ta firma robi identycznie, Ghoust też powstawał ponoć kilka lat, a sama marka pewnie teraz dekadę będzie jechała na silniku in-hause Engine który zapewne będzie modyfikowany z roku na rok jakoś kosmetycznie.
Actrivision już nie raz swoimi niedorzecznymi rozwiązaniami i typowym "Wytnij/Wklej" udowodniło że cykl dwu jak i cykl trzy letni po prostu nie istnieje. I jest to nic innego jak zamydlanie oczu naiwnym graczom.
AC miało świetny klimat do Revelations (wtedy czekałem na każdą kolejną część).
Trójka miała być zwieńczeniem, a jakoś nic z tego nie wyszło poza tym była najsłabszą odsłoną.
Teraz już mam w 4 literach tą serią. W unity gram bo obecnie nie ma dla mnie nic ciekawszego
Za to IMO jest szansa, że COD w jakims stopniu zmartwychwstanie ;d
Już w AW widać trochę zmian na lepsze, a w tym roku będzie COD od Treyarch więc może być naprawdę konkretnie ;)

Developerzy Assassin's Creed pociskali nam takie bajki że głowa mała Activision tak samo, przypomnijmy sobie UNITY i wciskanie kitu jak Ubisoft rzekomo pracował nad grą od 2010 roku, z ACIII tez było wciskanie kitu iż nad tą odsłoną pracowano trzy lata, od zakończeń prac nad ACII. Przecież to są takie kłamstwa że głowa mała, tylko chyba "Janusze" w to uwierzą.
Kto wie, może to prawda tylko prawdopodobnie większość tego czasu to planowanie/przedprodukcja wykonane przez małą ilość osób.
Czlowieku gdzie Ty porownujesz Assassin's Creed do Star Wars? Widac ze ktos tu nie ma zielonego pojecia o kanonie i historii Star Wars. Brak slow
Nie zabija się kury znoszącej złote jaja.
Kto wie, może to prawda tylko prawdopodobnie większość tego czasu to planowanie/przedprodukcja wykonane przez małą ilość osób.
Tak a reszta osób studia ma wakacje i leży na plaży i się wygrzewa na słońcu. Planowanie to można planować w grze typu Metal Gear Solid 5 z wielkim otwartym światem, a nie korytarzowce która jeszcze nas trzyma za rękę i prowadzi. Do tego COD czy Assasyn z części na cześć wprowadzają tyle nowego co w cale.
Więc jest to typowy bełkot developerów i wciskanie kitu.
planeswalker------------> kilka lat temu to można było tak napisać, teraz COD nie znosi złotych jajek a tym bardziej Assasyn, te gry się już wypalają. Szczególnie COD który już nie szczyci się jak dawniej o rekordzie sprzedaży itp:

@up
Kto wie, może tak właśnie jest? Unity pokazało, że kiepskie zarządzanie i planowanie prowadzi to kiepskich efektów. Oczywiście dobrze się sprzedało, wątpię żeby Ubisoft wyciągnął z tego wnioski.
Planowanie to można planować w grze typu Metal Gear Solid 5 z wielkim otwartym światem, a nie korytarzowce która jeszcze nas trzyma za rękę i prowadzi. Do tego COD czy Assasyn z części na cześć wprowadzają tyle nowego co w cale.
Cóż, AC to niby otwarty świat (średnio wykonany ale zawsze), kupa aktywności pobocznych i innych rzeczy na które brakuje czasu żeby przetestować i ewentualnie poprawić. Tu pojawia się problem, AC musi wyjść co roku co oznacza brak czasu na te ostatnie rzeczy. Nie wiem jak dużo ludzi pracuje na MGS. Obstawiam, że dużo mniej niż nad jednym z ostatnich AC ale mają dużo czasu i prawdopodobnie lepiej wykonują swoją robotę.

Nie zabija się kury znoszącej złote jaja.
Karmiąc ją dziadostwem sprawimy że sama zdechnie ;>
jordan - zakonczenie ac mieli gotowe, ale chyba przestało byc aktualne i pewnie juz mineli moment ewentualnego zakonczenia ;).
Myślę, że Victory będzie większym failem niż wszyscy się spodziewamy, po pierwsze dlatego, że nie ma gwarancji, że nie będzie powtórki z historii, osobiście nie stawiałbym nawet złotówki na to, że gra będzie "działać" od dnia premiery, po drugie masa gier wyeksploatuje setting victoriańskiej anglii, wspominał o tym chyba Hed niedawno w PT - order, bloodborne i pewnie więcej - a to przecież nowe tytuły, dla AC to będzie tylko, tak jak mówicie, kolejny setting więc po co grać w AC różniące się od innych tylko settingiem jeżeli podobne kreacje wiele osób będzie miało okazję poznać w grach umówmy się szczerze - lepszych choćby przez to, że nie są kolejnymi odcinkami wenezuelskiej telenoweli od ubisoft. fani na pewno kupią, ale mi na przykład pomysł o wydawaniu pieniędzy na AC obojętnie w jakiej formie nie przychodzi nawet przez myśl, chociaż też bardzo lubiłem trylogię.

Doceniam gry AC, ale po śmierci Desmonda robią teraz gorzej i gorzej.
Nie ma jak usunąć coś co graczom się spodobało a dodać co im się nie spodoba albo było tak zachwalane ale nie jest tak dobre w praktyce.
NP w Unity fajnie że można włazić do budynków ale to nie sprawdza się aby z tego non stop korzystać, w Rouge też super że gramy po drugiej stronie barykady ale rozgrywka wygląda identycznie.
Cała historia związana z Dezmondem była świetna! Pamiętam jak mnie dreszczyk przeszedł w ACII na samym początku gdy Ezio wyszedł na wieżę kościoła z bratem. Nie mogłem skończyć grać, bo chciałem zobaczyć co zrobi Ezio, ale też co się stanie Dezmondowi. Gdy historia z Dezmondem się skończyła zacząłem się zastanawiać co wymyślą? Nowy bohater w animusie czy jak? W Black Flag pozstawili nas w roli "Dezmonda". (nie grałem w AC Unity, nie kupowałem na PC po tym jak wyszło, bo nie lubię grać na klawiaturze, a do tego te błędy, a PS4 nie posiadam jeszcze). Chodzi mi ogólnie o to, że mam ogromny sentyment do tej serii i każda kolejna bez ścisłego powiązania z poprzedniczką jakoś mnie odrzuca. Gra jest super, ale jestem ogromnym fanem dobrze skrojonej fabuły. Lubię, gdy trzyma w napięciu, lub gdy jest tak zbudowana, że chce się po prostu dalej przechodzić, a nie wybijać hordy wrogów. Liczę na to, że w kolejnych seriach zbudują coś w tym stylu, że powstaną może 2/3 częściu ze sobą ściśle powiązane i znowu poczuję ten dreszczyk jak w ACII :P
Nie wiem ale ten sweterek i krawat kompletnie mi nie pasuje do image'u Gry-Online. Lepiej się to ogląda gdy są ubrani na luzie.

Marka została zajechana, ponieważ AC spokojnie mogłoby wychodzić raz na 2-3 lata i nikt by od tego nie umarł,
a seria zyskałaby przez to, zwłaszcza na fabule, która kuleje już od kilku edycji...
Nigdy nie grałem w te assasiny...... Chociaż jestem wielkim fanem serii Prince Of Persia, assasina nie tknąłbym nawet patykiem!

Projekt się zepsuł wraz z drugą częścią. Ubisoft padł ofiarą własnej polityki, a gracze stali się ofiarą Ubisoftu. Gdyby tytuł naprawdę dobrze się prezentował i miał w sobie coś ciekawego, nie wychodziłby dwa razy do roku. Spróbowałem po latach tego assassina na morzu i więcej nie spróbuję. Żeby w 2014 roku robić grę spełniającą wymogi techniczne sprzed 8-10 lat?
skonczylem Assassin Creed Brotherhood pare miesiecy temu kupilem nastepna czesc 2 miesiace temu o podtytule Revelations i cos sie nie moge wziasc a gdzie tu reszta czesci:( ale moge powiedziec jesli chodzi o platformowe gry 2,5 D czuje niedosyt wiec moze to byc ciekawe rozwiazanie ale fakt kocham ta marke ale juz sie przejadlem nie ukonczywszy nawet polowy serii.
P.S gdzie jest Kacper ?juz dosyc tych wakacji:P,chcialbym widziec Kacpra ,Heda wiecej na wizji i oczywiscie Gambrinusa co to ostatnio bardzo duzo sie udziela opowiadajac w bardzo ciekawy i profesjonalny sposob ratujac GryOnline bo Arasz choc go cenie to za duzo hmm hmm slysze,chcialbym widziec kolege w dlugich wlosach od multi bo w bardzo ciekawy sposob opowiadal i nigdy nie przynudzal i nie jakal!!!

Zmęczenie marką jest zauważalne. Ubisoft musi znaleźć poniekąd 'nową' drogę dla serii. Muszą do niej dodać coś innowacyjnego, co znacznie odświeży serię. W przeciwnym razie AC skończy się w przeciągu najbliższych dwóch lat.
Popularne na tvgry.pl

Survival, który przetrwał 7 lat early accessu
367 516 wyświetleń 18 stycznia 2021

Po co Polak wbija na egipski serwer
340 535 wyświetleń 18 stycznia 2021

Co wycięto z GTA V
846 wyświetleń 25 stycznia 2021

10 gier, w których każdy przedmiot jest bronią
657 wyświetleń 25 stycznia 2021