Gąbki na pociski: jak nie podkręcać stopnia trudności... na przykładzie Far Cry 4 (11:28)
Jak z partyzanta stałem się wcieleniem śmierci.
Far Cry 4 z jednej strony próbuje nas zachwycić możliwością kreowania cichych akcji w otwartym świecie, ale z drugiej chce też pozwolić nam na efektowną rozwałkę i wykorzystanie bombastycznego sprzętu. To drugie wiąże się z odpowiednio rosnącym poziomem trudności, co z kolei równa się utrudnionej realizacji pierwszego podejścia. Czy to jest konieczne? W jaki sposób FC4 stopniuje poziom trudności i jak robią to inne gry? Czas na małą dyskusję.

Assassin's Creed: Odyssey konta rzeczywistość
445 723 wyświetlenia 3 października 2018

Jak sprawdza się Days Gone?
148 159 wyświetleń 16 czerwca 2017

Eksploracja ujarzmiona w Xenoblade Chronicles X – gdy otwarty świat napędza grę
11 597 wyświetleń 9 stycznia 2016

Baza-matka i setki zadań. Gramy w Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
45 376 wyświetleń 6 września 2015

Na tropie Far Cry 5 - survival na Alasce? Wojna w Wietnamie? A może postapo?
44 690 wyświetleń 29 marca 2015

Recenzja Mafia II
42 736 wyświetleń 9 września 2010
Popularne na tvgry.pl

10 najgłupszych zagadek z gier
509 832 wyświetlenia 30 marca 2020

Niepozorni NPC, którzy byli groźniejsi od bossów
1 037 007 wyświetleń 27 października 2019

TVGRY kontra gry na kilka tysięcy godzin
1 253 207 wyświetleń 30 marca 2020

5 achievementów, na których zdobycie nie starczy ci życia
423 424 wyświetlenia 23 lutego 2020