Gąbki na pociski: jak nie podkręcać stopnia trudności... na przykładzie Far Cry 4 (11:28)
Jak z partyzanta stałem się wcieleniem śmierci.
Far Cry 4 z jednej strony próbuje nas zachwycić możliwością kreowania cichych akcji w otwartym świecie, ale z drugiej chce też pozwolić nam na efektowną rozwałkę i wykorzystanie bombastycznego sprzętu. To drugie wiąże się z odpowiednio rosnącym poziomem trudności, co z kolei równa się utrudnionej realizacji pierwszego podejścia. Czy to jest konieczne? W jaki sposób FC4 stopniuje poziom trudności i jak robią to inne gry? Czas na małą dyskusję.
Gramy w Mafia II!
91 710 wyświetleń 26 sierpnia 2010
Baza-matka i setki zadań. Gramy w Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
44 821 wyświetleń 6 września 2015
Assassin's Creed: Odyssey konta rzeczywistość
444 061 wyświetleń 3 października 2018
E3 2014: Gramy w Far Cry 4! Wspólna rozwałka ze słoniem
29 155 wyświetleń 11 czerwca 2014
Jak sprawdza się Days Gone?
147 269 wyświetleń 16 czerwca 2017
Dlaczego otwarty świat w Mirror's Edge Catalyst jest bez sensu?
20 322 wyświetlenia 8 czerwca 2016
Popularne na tvgry.pl
Gracze odtwarzają Liberty City w GTA V, efekty robią wrażenie!
225 wyświetleń 13 stycznia 2025
Kingdom Come 2 nie spali Wam pecetów. Spali Wasze mózgi!
294 wyświetlenia 13 stycznia 2025
Builders of Egypt - mucha nie siada?
356 wyświetleń 13 stycznia 2025
25 NAJCIEKAWSZYCH gier 2025 roku (na które czekamy)
116 658 wyświetleń 2 stycznia 2025