Gąbki na pociski: jak nie podkręcać stopnia trudności... na przykładzie Far Cry 4 (11:28)
Jak z partyzanta stałem się wcieleniem śmierci.
Far Cry 4 z jednej strony próbuje nas zachwycić możliwością kreowania cichych akcji w otwartym świecie, ale z drugiej chce też pozwolić nam na efektowną rozwałkę i wykorzystanie bombastycznego sprzętu. To drugie wiąże się z odpowiednio rosnącym poziomem trudności, co z kolei równa się utrudnionej realizacji pierwszego podejścia. Czy to jest konieczne? W jaki sposób FC4 stopniuje poziom trudności i jak robią to inne gry? Czas na małą dyskusję.

Assassin's Creed: Odyssey konta rzeczywistość
446 281 wyświetleń 3 października 2018

Recenzja Mafia II
43 113 wyświetleń 9 września 2010

Baza-matka i setki zadań. Gramy w Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
45 683 wyświetlenia 6 września 2015

Eksploracja ujarzmiona w Xenoblade Chronicles X – gdy otwarty świat napędza grę
11 880 wyświetleń 9 stycznia 2016

Jak sprawdza się Days Gone?
148 441 wyświetleń 16 czerwca 2017

Na tropie Far Cry 5 - survival na Alasce? Wojna w Wietnamie? A może postapo?
44 943 wyświetlenia 29 marca 2015
Popularne na tvgry.pl

Gry, które postawiły na MAKSYMALNY REALIZM
1 904 754 wyświetlenia 20 stycznia 2019

Najgorsze błędy w filmach wojennych
356 273 wyświetlenia 25 listopada 2019

Czego westerny nie mówią o broni palnej?
229 375 wyświetleń 21 października 2019

Najgłupsza gra, jakiej potrzebowaliśmy
345 016 wyświetleń 21 października 2019