Zew Japonii #32 - Dojrzewanie graczy w Catherine i Dark Souls II (10:47)
Gry się nie zmieniły, to z nami jest coś nie tak
Kończąc Dark Souls można dojść do wniosku że współczesne gry są trochę zbyt liniowe i za łatwe. Zanim jednak zaczniemy obwiniać branżę zastanówmy się jednak czy to nie kwestia nas samych. Catherine zadaje pytanie jakim graczem jesteśmy a temat "dojrzewania graczy" nabiera nowego znaczenia. Czy łatwe znaczy gorsze? Co łączy Catherine, Donkey Konga i sequel Dark Souls?

Gry RPG za 0 zł. Najlepsze w pełni darmowe produkcje, które nie są free-to-play
58 360 wyświetleń 28 września 2016

Liga Nieśmiertelnych: Final Fantasy VII
19 590 wyświetleń 16 maja 2013

Liga Nieśmiertelnych: System Shock 2
21 642 wyświetlenia 8 czerwca 2013

Dark Souls - gra dla twardzieli
23 573 wyświetlenia 4 września 2012

Assassin's Creed: Odyssey konta rzeczywistość
445 397 wyświetleń 3 października 2018

Gramy w Kingdoms of Amalur: Reckoning
29 033 wyświetlenia 10 lutego 2012
Popularne na tvgry.pl

10 największych bossów z gier
957 035 wyświetleń 26 lutego 2019

Niepozorni NPC, którzy byli groźniejsi od bossów
1 026 170 wyświetleń 27 października 2019

7 wojennych taktyk, których nienawidzą gracze
1 648 888 wyświetleń 3 grudnia 2018

Najgłupsze sposoby na zabijanie bossów
925 605 wyświetleń 20 września 2019