Zew Japonii #32 - Dojrzewanie graczy w Catherine i Dark Souls II (10:47)
Gry się nie zmieniły, to z nami jest coś nie tak
Kończąc Dark Souls można dojść do wniosku że współczesne gry są trochę zbyt liniowe i za łatwe. Zanim jednak zaczniemy obwiniać branżę zastanówmy się jednak czy to nie kwestia nas samych. Catherine zadaje pytanie jakim graczem jesteśmy a temat "dojrzewania graczy" nabiera nowego znaczenia. Czy łatwe znaczy gorsze? Co łączy Catherine, Donkey Konga i sequel Dark Souls?
Wiedźmin 3 na najwyższym poziomie trudności - Geralt kontra Wiwerna Królewska
65 767 wyświetleń 2 czerwca 2015
STALKER: Cień Czarnobyla - jedna gra, tysiąc historii
36 052 wyświetlenia 9 listopada 2013
Miłość i seks w grach RPG - Side Quest #14
13 355 wyświetleń 5 września 2015
Nocna premiera Wiedźmina [2007]
47 168 wyświetleń 13 maja 2011
5 najbardziej absurdalnych modów do Skyrim
69 652 wyświetlenia 17 grudnia 2013
Assassin's Creed: Odyssey konta rzeczywistość
443 462 wyświetlenia 3 października 2018
Popularne na tvgry.pl
Ten hit sprzed 20 lat do dziś ROZWALA system
86 124 wyświetlenia 20 listopada 2024
Zapomniany rywal Heroesów wciąż wymiata!
79 622 wyświetlenia 20 listopada 2024
Nadszedł koniec ogromnych światów w grach?
34 557 wyświetleń 21 listopada 2024
10 ZASKAKUJĄCYCH misji otwierających gry
36 990 wyświetleń 20 listopada 2024