Zew Japonii #32 - Dojrzewanie graczy w Catherine i Dark Souls II (10:47)
Gry się nie zmieniły, to z nami jest coś nie tak
Kończąc Dark Souls można dojść do wniosku że współczesne gry są trochę zbyt liniowe i za łatwe. Zanim jednak zaczniemy obwiniać branżę zastanówmy się jednak czy to nie kwestia nas samych. Catherine zadaje pytanie jakim graczem jesteśmy a temat "dojrzewania graczy" nabiera nowego znaczenia. Czy łatwe znaczy gorsze? Co łączy Catherine, Donkey Konga i sequel Dark Souls?

Gramy w Arcania: Gothic 4
36 421 wyświetleń 3 października 2010

Assassin's Creed: Odyssey konta rzeczywistość
446 281 wyświetleń 3 października 2018

Ile jesteśmy w stanie zapłacić za demo pełnej gry?
25 239 wyświetleń 26 marca 2015

Zew Japonii #29 - Dragon's Crown - najlepszy tytuł kooperacyjny ostatnich lat?
14 379 wyświetleń 27 marca 2014

Gry RPG za 0 zł. Najlepsze w pełni darmowe produkcje, które nie są free-to-play
58 918 wyświetleń 28 września 2016

Nowy Deus Ex spełnia oczekiwania?
39 412 wyświetleń 29 sierpnia 2011
Popularne na tvgry.pl

Gry, które postawiły na MAKSYMALNY REALIZM
1 904 754 wyświetlenia 20 stycznia 2019

Najgorsze błędy w filmach wojennych
356 273 wyświetlenia 25 listopada 2019

Czego westerny nie mówią o broni palnej?
229 375 wyświetleń 21 października 2019

Gry, które karały za łamanie prawa
942 402 wyświetlenia 13 września 2019