Zew Japonii #32 - Dojrzewanie graczy w Catherine i Dark Souls II (10:47)
Gry się nie zmieniły, to z nami jest coś nie tak
Kończąc Dark Souls można dojść do wniosku że współczesne gry są trochę zbyt liniowe i za łatwe. Zanim jednak zaczniemy obwiniać branżę zastanówmy się jednak czy to nie kwestia nas samych. Catherine zadaje pytanie jakim graczem jesteśmy a temat "dojrzewania graczy" nabiera nowego znaczenia. Czy łatwe znaczy gorsze? Co łączy Catherine, Donkey Konga i sequel Dark Souls?

Gry RPG za 0 zł. Najlepsze w pełni darmowe produkcje, które nie są free-to-play
58 094 wyświetlenia 28 września 2016

Nowy Deus Ex spełnia oczekiwania?
38 697 wyświetleń 29 sierpnia 2011

Recenzja Mass Effect 2
40 095 wyświetleń 27 stycznia 2011

Czy wysoka popularność szkodzi Dark Souls?
51 650 wyświetleń 19 maja 2016

Waifu - komu potrzebna jest wirtualna żona?
13 751 wyświetleń 2 czerwca 2016

„Skyrim” za 1 euro? Zabawny RPG w „Grach z Kosza”
21 395 wyświetleń 2 lipca 2017
Popularne na tvgry.pl

Najgorsze błędy w filmach wojennych
352 668 wyświetleń 25 listopada 2019

Dlaczego Kompania braci to nadal najlepszy serial wojenny
159 246 wyświetleń 8 lipca 2019

10 filmów, które na zawsze zmieniły kino
136 873 wyświetlenia 15 czerwca 2020

Dlaczego nie śmiejemy się ze Stalina?
414 244 wyświetlenia 30 marca 2020