tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
Standard
Brak Premium HD

E3: Gramy w Resident Evil 6

11 128 wyświetleń 15 czerwca 2012

Lew Leon.

Resident Evil 6 to coś, na co fani serii czekają od lat! Połączenie kilku stylów rozgrywki, kilku ekip bohaterów i seria wydarzeń, które wstrząsną uniwersum. Zobacz fragment kampanii Leona. UWAGA: Przepraszamy za niską jakość obrazu i dźwięku, musimy to zrzucić na karb targowych warunków nagrywania (a że gra jest ciemna, wszystkie światła się w niej odbijają)

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
06.06.2012 12:22
Grochu xD
11
Legionista

Oglądam ;)

06.06.2012 13:04
Gepard206
😉
odpowiedz
Gepard206
119
Final Fantasy 7

Resident Evil na stoiskach Xboxa ... do czego ten świat zmierza.

Niestety ale ta seria jest już spisana na straty ze względu na zmieniający się 'rynek' ?

Niewiele widziałem wspólnego z prekursorem serii RE w tym filmie.

06.06.2012 13:08
dante_sc
odpowiedz
dante_sc
25
Centurion

Szału nie ma pożyjemy zobaczymy...

06.06.2012 14:53
odpowiedz
Larone
41
Chorąży

Czy... czy ta córka prezydenta, to była Ashley ?

06.06.2012 15:20
Harry M
odpowiedz
Harry M
133
Master czaszka

Grałem tylko w 5 część i nawet spoko się grało

06.06.2012 15:22
czapal
odpowiedz
czapal
58
Pretorianin

Super giera

06.06.2012 15:36
przemas478
odpowiedz
przemas478
102
Senator

Umrę jak nie zagram w RE6. Gameplay wygląda super. Murowany hit tej jesieni.

06.06.2012 18:47
odpowiedz
Rav86
70
Pretorianin

Chris był bohaterem części 1 i 5 przypominam :D

06.06.2012 18:48
odpowiedz
Charles Earl Grey
30
Generał

Byle tylko jak najbliżej czwórki i jak najdalej od piatki.

06.06.2012 19:02
😃
odpowiedz
zanonimizowany838815
2
Generał

4:20 kill it before it lays eggs
5:40 A NIE MÓWIŁEM?!? :)))

Ogólnie "jaram się" mam nadzieję że nie spiepszą. Co prawda nawet nie podejrzewam żeby poszli w kierunku 1 czy 2 bo dziś "przeciętny gracz" już inny, ale 4? może być.

06.06.2012 19:09
odpowiedz
bit_1
61
Pretorianin

Chris Redfield był przede wszystkim bohaterem RE 1 czyli z "obecnej perspektywy patrząc", najbardziej klasycznej i moim zdaniem najlepszej części serii. Potem z każdą kolejną było więcej strzelania i mniej klasycznego RE.

06.06.2012 20:07
odpowiedz
SimonWhite
4
Legionista

Będę musiał nadrobić poprzednie części przed zagraniem ; /

06.06.2012 22:05
Mepha
odpowiedz
Mepha
71
Mhroczny Pogromca

Wygląda fajnie, w piątkę grało mi się fajnie i chyba spróbuję pograć w 6.

07.06.2012 08:41
victripius
odpowiedz
victripius
89
Joker

5 część była bardzo fajna, więc teraz na pewno zagram.Widać specyficzny klimat, który nie wszystkim musi się spodobać. Jak dla mnie jest ok.

07.06.2012 11:37
Adrianun
odpowiedz
Adrianun
115
Senator

Fanom serii na pewno się spodoba, ale nie mi, bo nie grałem w żadną część, a oglądając to gramy również w tą część nie zagram.

07.06.2012 23:05
odpowiedz
ivymike10mt
7
Legionista

W grach panuje ostatnio moda na powroty "starych dobrych koncepcji". Jak i w tym przypadku..?
Stary prerenderowany RE 0/1/2 wygladał lepiej, klimatyczniej - scenerje zawierały wiecej informacji o otoczeniu co dawało klimacik. Mimo braku pełnego 3d.
Tymczasem W RE6 widze rozmyte tekstury....
Ale czasy sie zmieniaja a ostatni RE5 mimo ubogiej fabuly nie był zły.

09.06.2012 19:58
😍
odpowiedz
Andżej254
3
Junior

Xbox360 LOL

12.06.2012 14:27
beowulf117
odpowiedz
beowulf117
60
Dragonslayer

dobry motyw z 3 bohaterami

17.06.2012 13:30
Nolifer
odpowiedz
Nolifer
120
The Highest

Bardzo fajne połączenie każdego elementu tej serii. Btw. Logo gry zawsze będzie mnie śmieszyć :D

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
więcej

Popularne na tvgry.pl

Genialna gra z kosza, w której NIC NIE DZIAŁA
15:30
16239244

Genialna gra z kosza, w której NIC NIE DZIAŁA

305 546 wyświetleń 16 września 2019

Czy komputery KWANTOWE zmienią gry?
9:00
16065277

Czy komputery KWANTOWE zmienią gry?

239 467 wyświetleń 17 września 2019

Najgorsza gra, której dałem 9/10
12:31
13831319

Najgorsza gra, której dałem 9/10

283 534 wyświetlenia 18 września 2019

Najbardziej perfidne wirusy, które atakowały graczy
9:14
12721190

Najbardziej perfidne wirusy, które atakowały graczy

261 552 wyświetlenia 16 września 2019