tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
Standard
Brak Premium HD

Indyk! - Lone Survivor

13 369 wyświetleń 20 czerwca 2012

Hed prezentuje ciekawostki Niezalu.

Niezależny horror w pixel-artowym stylu i z szeregiem nietypowych rozwiązań. Poznajcie Lone Survivor, jedną z ciekawszych indie gier ostatnich tygodni!

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
02.04.2012 19:25
Mich998
14
Chorąży

Pierwszy?

02.04.2012 19:25
odpowiedz
Grochu xD
11
Legionista

Zabieram się za oglądanie ; ))

02.04.2012 19:25
taranssj4
odpowiedz
taranssj4
102
Wyznawca Słońca

Dobry pomysł z nowym kącikiem (?) o indykach, bo coraz więcej ich, a fajnie byłoby wyłuskać z nich jakieś rarytasy warte zainteresowania:)

02.04.2012 19:25
odpowiedz
Pierwszy!
1
Junior

Fajna gierka

02.04.2012 19:26
😊
odpowiedz
Pierwszy!
1
Junior

fajna gierka

02.04.2012 19:48
odpowiedz
kakarotto3696
38
Generał

liczy się pomysł xD

02.04.2012 20:25
odpowiedz
Ghost_
132
Konsul

Czemu główny bohater ma ciągle uśmiech jak Quagmire? Co to za horror gdzie postać którą sterujemy ciągle cieszy się jak debil.

02.04.2012 20:30
Mepha
odpowiedz
Mepha
71
Mhroczny Pogromca

Ciekawa gra, klima mi się podoba

02.04.2012 20:45
jaxon
👍
odpowiedz
jaxon
85
Infidel

uwielbiam piksele

02.04.2012 21:32
hedasw
odpowiedz
hedasw
106
Generał

tvgry.plRedakcja

Ghost_ - on się nie uśmiecha, nosi maskę. Też na początku miałem wątpliwości. Gra jest naprawdę przednia.

02.04.2012 22:39
odpowiedz
mirra893
76
hikikomori

Dźwięki z Silent Hilla, mapa z Silent Hilla, potwory z Silent Hilla, klimat też. Must have :)

03.04.2012 09:31
😃
odpowiedz
Arookun
83
Pretorianin

LOL też myślałem, że on ma taki szelmowski uśmiech xD i sobie myślę z czego on się tak cieszy... śmiga po ciemnych korytarzach z potworami a szczerzy się bardziej niż sprzedawca w McDonaldzie xD a to maska.... choć w sumie uśmiech to nie byłby też taki zły pomysł... dodawałby całej grze dodatkowego klimatu psychodeli ;]

03.04.2012 11:23
odpowiedz
Noxagon
18
Legionista

Czy mi się wydaję czy to robili Japończycy ?

03.04.2012 17:29
victripius
odpowiedz
victripius
90
Joker

Wygląda fajnie :) W każdym lepiej od nowego Silent Hilla, które w ogóle nie jest straszne...

04.04.2012 01:38
malyb89
odpowiedz
malyb89
165
Demigod

Na początku spadałem z krzesła przez to wejście ;/

04.04.2012 12:47
przemas478
odpowiedz
przemas478
102
Senator

Srednio mi się podoba, wolałbym żeby pixele były mniejsze ;p

04.04.2012 15:09
beowulf117
odpowiedz
beowulf117
62
Dragonslayer

ciekawa stylistyka , gra wygląda na dobra pozycje

04.04.2012 15:50
Harry M
odpowiedz
Harry M
145
Master czaszka

Mroczne... (czekam na więcej)

07.04.2012 16:14
Nolifer
odpowiedz
Nolifer
128
The Highest

Idzie się przestraszyć , już po samym filmiku idzie zobaczyć :)

09.04.2012 15:40
odpowiedz
deltaman99
4
Junior

Potwory w tej grze brzmią jak odkurzacz haha

16.04.2012 02:50
odpowiedz
Nekrołuk
55
Pretorianin

Ja to oglądałem w nocy i też się bałem.

27.06.2012 16:17
odpowiedz
zanonimizowany849131
3
Junior

Ja grę posiadam i mówię od razu że w grze chodzi się nie tylko po tym piętrze, ale po piwnicy itp, ale i po ulicach.
Gra jest bardzo dobra, polecam.
A I DLA TYCH CO MYŚLĄ, ŻE TO JEST UŚMIECH TO SIĘ MYLĄ! TO JEST MASECZKA CHIRURGICZNA!

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze

więcej

Popularne na tvgry.pl

Gra, w której musisz grać najsłabszym bohaterem
14:15
20511192

Gra, w której musisz grać najsłabszym bohaterem

366 928 wyświetleń 14 września 2020

Najgorsze postacie, których nie chcesz spotkać w grze
10:26
13124108

Najgorsze postacie, których nie chcesz spotkać w grze

171 521 wyświetleń 14 września 2020

Polska gra, która pokaże realizm wojny. FLESZ – 28 sierpnia 2020
3:00
5281144

Polska gra, która pokaże realizm wojny. FLESZ – 28 sierpnia 2020

62 935 wyświetleń 14 września 2020

Najdziwniejsze pytania, jakie gracze wpisują w Google
14:20
53988653

Najdziwniejsze pytania, jakie gracze wpisują w Google

1 304 083 wyświetlenia 11 sierpnia 2019