tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
Standard
Brak Premium HD

Arkham City na PC w max detalach

25 021 wyświetleń 27 grudnia 2011

Człowiek-cząsteczki.

Pecetowa wersja Arkham City w maksymalnych detalach to zacny widok.

Komentarze Czytelników (96)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
28.12.2011 21:41
bartek606
😉
odpowiedz
bartek606
13
Legionista

Czy pójdzie mi na max jeśli mam kartę Gigabyte 560TI 1GB RAM, Intel i5 2500 4x3.3, 16GB RAM? Pytam, bo dałem na to sporo kasy i chce mieć ogólny zarys czy lepsze gry pójdą na full

28.12.2011 22:15
odpowiedz
dishar
81
Konsul

bartek606 Trzeba było pytać za nim tyle kasy wydałeś...

28.12.2011 22:21
odpowiedz
janosik6
54
Pretorianin

Trzeba było nie kupować 16GB RAM to byś wydał mniej

28.12.2011 22:26
odpowiedz
DoomRider
16
Centurion

przyjdźcie do mnie , gram na fulla

28.12.2011 22:28
odpowiedz
DoomRider
16
Centurion

z tym doszukiwaniem się doskonałości to już pierdolenie.
Gra jest dobra i chuj. koniec kropka.

28.12.2011 22:45
ShapRee
😃
odpowiedz
ShapRee
20
Chorąży

Bocian1735 - FACEPALM !! oo stary ! skąd Ty się urwałeś ?? pierwszy raz na oczy widzisz kogoś grającego padem od X'a na PC'cie ?? takie teksty mnie rozwalają .. "przecież on gra na Xboxie.. widać podpowiedzi z przyciskami od pada" hehehehehhe xD

janosik6 - szkoda Ci że ktoś ma dobry telewizor a Ty musisz do dziś na kineskop patrzeć że takie teksty walisz ? chyba niewielu zostało z telewizorami z dupami z tyłu, telewizory w dzisiejszych czasach kosztują grosze więc takie teksty są raczej śmieszne. Z tym "rozmieszeniem do podpięcia" to w ogóle nie rozumiem tego zdania. Jakbyś się chociaż troszkę orientował to byś wiedział że z tym nie ma skomplikowanej zabawy, kabelek HDMI i tyle zabawy, obraz i dźwięk idzie jednym kablem.. no ale dla niektórych to jest trudność :) co ciekawe w FIFĘ z bratem gramy przez kompa, ja na monitorze komputerowym a on na TV, spróbuj tak z konsolą bez kombinowania :)

Tak jak pisałem wcześniej, PC + TV + bezprzewodowy pad = najlepsza konsola :]

28.12.2011 22:48
odpowiedz
janosik6
54
Pretorianin

A jak mam komputer w jednym pokoju a telewizor w drugim to co wtedy geniuszu?

29.12.2011 09:19
odpowiedz
dishar
81
Konsul

janosik6 no to masz problem i to który wszyscy gracze którzy mają podpięty pc pod tv maja głeboko w dupie...
ShapRee dobrze napisał zero problemów i różnicy w komforcie\wygodzie podczas grania na pc czy konsoli i takie uwagi jak twoje janosik6 są po prostu śmieszne...

29.12.2011 11:51
odpowiedz
janosik6
54
Pretorianin

To był przykład, bo chyba pan ShapRee nie wpadł na to że ktoś może nie mieć warunków na podpinanie pc do tv.

29.12.2011 12:35
odpowiedz
Kiss
121
Generał

[73]
Ja mam i co to za problem? Dziurka w scianie kabel 5m i podlaczone. Dziurka w scianie juz byla(internet). Pad od Xklocka bezprzewodowy dziala bez problemu do 10metrow. Mamy konsole z 10x lepsza grafika za cene 50-100zl kabel, 150zl pad. Oczywiscie wada jest brak PARU gier ktore na Pc nie wyszly. No i oczywiscie trzeba miec dobrego Pieca wiec nie jest to rozwiazanie dla ubogich lub oszczednych.

29.12.2011 13:09
odpowiedz
janosik6
54
Pretorianin

No pewnie, na upartego można tak robić ale to zamieszanie nie jest tego warte, a te mity o 10x lepszej grafice to można włożyć między bajki.

29.12.2011 14:39
odpowiedz
dishar
81
Konsul

janosik6 co do grafiki tak każdy konsolowiec mówi który na własne oczy nie widział tej samej gry na pc.Ja jak pisałem wyżej na konsolach gram tylko w gry których nie ma na PC i gwarantuje Ci że wiele razy już mi szczena opadła jak odpaliłem dany tytuł z konsoli na pc w 1920\1080(a są typy co odpalają gre w ponad 2500) sama rozdziałka sprawia że tekstury po za ogólnym ładniejszym wyglądem to ostrością aż kują w oczy jeżeli dołozysz do tego AAx8 i anisotropicx16 + cała masa detali z pod szyldu DX11 to naprawdę gra wygląda 10x lepiej niż na konsolach ale żadne filmiki tego Ci nie pokarzą 1:1...
Na pewno wiele osób wie o czym mówie...
P.S. Dobrym przykładem jest B3 który na konsoli wygląda jak minimalne ustawienia na PC

29.12.2011 14:57
Harry M
odpowiedz
Harry M
131
Master czaszka

Grałem na PC i wygląda bardzo pieknie.

29.12.2011 16:45
odpowiedz
Kiss
121
Generał

[77] Lol, rownie dobrze mozna by rzec ze podpinanie konsoli po TV to wielkie zamieszanie. Ci co pisza ze graja na knsolach tak naprawde graja na PSP:)

29.12.2011 17:37
jaro1986
😜
odpowiedz
jaro1986
127
Generał

[67] Eee, mogłeś kupić 32GB RAMu, aż dziwne że ci się Windows nie tnie :P

29.12.2011 19:13
odpowiedz
Miszczogrzmot
46
Pretorianin

@dishar
pierwsze co zrobiłem po zakupie konsoli to naściągałem multiplatformowych dem i porównywałem na pc na fullach w 1920x1080 i na ps3. dema takich gier jak nfs shift czy burnout paradise siedzac ok.2m od tv wygladaly niemal identycznie - byc moze wersja pc byla ciut ostrzejsza. podobnie jest z innymi grami - zazwyczaj cała geometria gry, level i modele są takie same. Tekstury dzieki technologii streamowania tez za bardzo zazwyczaj nie odstają, po dupie dostają dopiero niektóre efekty specjalne, zakres widzenia, odleglosc pop-upu niektorych obiektow, cieni, itd. Mimo, ze gra na pc moglaby wygladac 5-10x lepiej, tak naprawde na pc wyglada moze 1,5x lepiej, bo developerzy pisza gry w pierwszej kolejnosci na konsole, a na pc przy okazji(o ile w ogole) - np. stagnacja graficzna CODów. Na pc masz wyzsza rozdzialke i fsaa, ale z perspektywy grania z kanapy (prznynajmniej na moim 42") roznicy sporej zazwyczaj nie widac.

Dopiero w tym roku, gdy nowa generacja konsol wydaje sie juz byc tuz za rogiem i sprzet jest juz ewidentnie przestarzały wychodzą poważne produkcje pisane w pierwszej kolejności pod pc, jak battlefield3, który na pc wygląda dużo lepiej (choćby dodatkowy motion blur), a przy tym moc pc pozwala na granie w max 64 osoby zamiast max 24 jak na konsoli. A takie gry jak batman aa i ac, w ktorym autorom chcialo sie tworzyc dodatkowe efekty physx pod pc to niestety raczej rodzynki.

Nowa generacja konsol nadejdzie max za 2 lata i roznica w grafie wzgledem pc znow zniknie na pare lat, chociaz szczerze mowiac juz grafa na ps3 mi wystarcza. Nie mam takiego parcia na grafikę, że nie będę grał w jakąś grę, bo na innej platformie może mieć dodatkowe dwa efekty graficzne i ciut wyższą rozdzielczość. Gram bez skrzywienia twarzy na psp, nawet w klasyki z psx (a te nawet nie mają bilinear filteringu textur) i szczerze powiedziawszy bardziej cenię gry typu world of goo, portal, little big planet, czy rayman origins, niż shootery, których jedynym atutem wydaje się grafika i za 3 lata nikt nie tknie kijem bo już będą wyglądały słabo. czy ktoś pamięta w tej chwili takie gry jak soldier of fortune double helix? nie, a hype odnośnie grafy w tej grze był duży i wszyscy w to swego czasu grali. Czy ktoś pamięta half-life 1? no raczej, mimo że nie powalała graficznie już w momencie premiery...

29.12.2011 20:02
mixtape7123
odpowiedz
mixtape7123
60
Konsul

ja powiem tak ta gra jest przecudna i doskonala pod każdym względem ale jest ona gorsza od arkham asylum i też nie wiem dlaczego po prostu jest gorsza

29.12.2011 20:30
ShapRee
😃
odpowiedz
ShapRee
20
Chorąży

janosik6 - stwarzasz sztuczne problemy, jak masz kompa w innym pokoju niż TV to sobie kup dłuższy kabel i tak jak Kiss napisał, dziurka w ścianie :) a jak nie umiesz obsługiwać się wiertarką, to sobie kup jeszcze dłuższy kabel i sobie pod dywanami ciągnij, albo po suficie, albo po prostu zostaw na podłodze, a jeśli to nadal problem to sobie przenieś TV do pokoju z kompem, albo odwrotnie, jakby nie patrzeć na wszystko są sposoby, trzeba tylko umieć pogłówkować, a nie stwarzać sztuczne problemy "bo tv w innym pokoju itd". Poza tym.. ktoś tu pisał tekst typu "Znając życie to połowa która tu teoretycznie podpina pcta, ma jeszcze telewizor z dupą z tyłu.." myślałem że za takim tekstem kryje się jakiś cwaniaczek z telewizorem w każdym pokoju.. a tu takie rozczarowanie :) Nie martw się o warunki innych graczy tylko o swoje, bo każdy który ma chociaż trochę chęci poradzi sobie, a ten który z góry zakłada że się nie da.. będzie wiecznie żył w takim przekonaniu :)

29.12.2011 22:54
odpowiedz
dishar
81
Konsul
Wideo

Miszczogrzmot masz sporo racji jednak porównując takie gry jak nfs shift czy burnout paradise nie zobaczysz specjalnie wielkiej różnicy.Jednak wystarczy odpalić wspomnianego B3 czy Skyrima(tu pikseloza wali po oczach strasznie na konsolach) pamiętam też Mafie2 wyglądała dużo ładniej na PC czy GTA4 o pierwszym Crysisie już nawet nie mówiąc...I jeżeli dla Ciebie różnica w rozdzielczości między 720p(większość gier na konsole jest właśnie taka) a 2048x1536 jest ciut wyższa to faktycznie możesz nie zauważać różncy...
podsumowując każda jedna gra na PC wygląda lepiej\ładniej zgadzam się że część nie wiele lepiej ale jest kilka produkcji klasy aaa która dzięli przepaść jeśli chodzi o technologie przynajmniej w maksymalnych rozdzielczościach\detalach więc skoro mam wybór gry gdzie gram tak samo wygodnie na kanapie\fotelu z padem w reku ale wizualny odbiór jest nieporównywalnie lepszy to wybieram PC i żeby było jasne na konsole też są miazgi technologiczne jak choćby Uncharted ale są to rodzynki...
pozdrawiam
P.S tu mój gameplay ze Skyrima w 1080 http://www.youtube.com/watch?v=eaeXG0MC9V8&list=UUB-rC5azatM3dNFcCUwKLFg&index=3&feature=plcp wystarczy juz na początku sie przyjrzeć na tekstury w gospodzie (ściany,filary,podłoga,skóry czy beczka z piwem na stole) które walą po oczach okrutnie a to co pokazuje ten filmik i tak ma się nijak do tego co jest gdy patrzysz na żywo.

30.12.2011 14:18
odpowiedz
Miszczogrzmot
46
Pretorianin

@dishar
Ja wiem że jest różnica i obraz jest ostrzejszy w wyzszych rozdzialkach (porownywalem swego czasu 720p i 1080p, a nie 1600p czy wyżej), ale mi sie rozchodzi o to, ze siedzac 2m i wiecej od tv tego specjalnie nie widac (chyba ze sie siedzi z nosem w tv/monitorze, ma się tv 60'', czy projektor). Grałem w parę zremasterowanych klasyków z ps2 na ps3 i uwierz mi wyższa rozdziałka sama w sobie nic nie daje, a wręcz gra wyglądałaby mniej szkaradnie w niższej rozdziałce (lekkie rozmycie), np. remake silent hill2. Wiadomo ze np. brak trawy w crysisie, czy mafii 2 bedzie widoczny i ze nowsze gry beda wygladaly juz coraz lepiej na pc i gorzej na konsoli (dopoki nie nadejdzie nowa generacja), ale nie przesadzajmy nie są to różnicę dla których wyrywa się włosy z głowy i chowa po kątach płacząc.
Wiadomo, że mając wybór i dobrego pcta lepiej pograc na pc, zwlaszcza gdy wersje konsolowe mają takie problemy jak skyrim (nagłe klaty, przycinki po ok. 60h gry), czy bf3 (skopany voice chat, obcieta ilosc graczy i pojazdow). Sam czekam na info odnośnie patcha do skyrima, bo nie ma sensu go kupować, jak nie będę mógł gry skończyć (albo jak bede musial sie meczyc).

No i inna sprawa, to to, że jak na twoim filmiku, gry da się modowć, sam pamiętam drastyczną różnicę w oblivionie przy zastosowaniu moda natural environments, czy fanowskich texture-packów, ale produkt bethesdy, goła gra, już tak wcale nie powalał na pc i wydanie tych modów też trochę potrwało (w dodatku robione były segmentami - miałem np. 2 miasta hi-res, a reszte lo-res, dopóki nie wydano kolejnych).
Od dawna wiadomo, że gry bethesdy kończą fani:)

A co do exclusivów konsolowych typu u3 to osobiście nie wydaje mi się żeby były miazgami technologicznymi, grafa pod względem modeli, rozdzialki tekstur czy efektow tez kosmiczna nie jest, po prostu przy ograniczeniach sprzętowych twórcy gier na konsole idą bardziej w stronę artu i sprytnego designu (np. robiące wrażenie levele skąpane w deszczu, pustynia, czy tonący statek zalewany wodą i zmieniający swój kąt nachylenia do 90stopni), tworząc świetne produkcje, zamiast tylko podbijać rozdziałki tekstur, szczegółowość modeli i wielkość map, jak to zazwyczaj wygląda na pc. No bo czym się różni taki bf2 od bf3 w założeniach? Większym ekwipunkiem, kilkoma dodatkowymi trybami i destrukcją otoczenia, poza tym to prawie ta sama gra.

Nie będę przecież nikogo zmuszał do grania na konsoli, czy pisał, że nie ma żadnej różnicy w grafice, ale też nie przesadzajmy w drugą stronę - grafa na konsoli nie jest taka kiepska, że nie da się grać, czy że twarz się wykrzywia w niekontrolowanym grymasie obrzydzenia. Zbliżamy się już do kresu możliwości obecnej generacji i obecna dysproporcja między pc a konsolami jest nie do uniknięcia, ale wciąż jest masa ciekawych produkcji, które potrafią na tym 6-cio letnim sprzęcie zachwycić.

pozdrawiam

30.12.2011 14:54
odpowiedz
dishar
81
Konsul

może to kwestia indywidualna a ja grając z odległości 2m widzę sporą różnice między grami na konsole a pc...Co do U3 jest to chyba najładniejsza gra na obecne konsole.
Z całą resztą się zgadzam...

30.12.2011 15:58
👎
odpowiedz
qasaq
40
Centurion

Co za PI*DA no musiał grać na padzie bo NIE WIE JAK SIĘ OBSŁUGUJE MYSZKĘ I KLAWIATURE
ROZDZIELCZOŚĆ TROCHĘ MNIEJSZA NIŻ FULL HD (1280 X 720). CO KOMP NIE WYRABIA?

30.12.2011 22:08
odpowiedz
krzysiek11311
14
Chorąży

^Nie napinaj się tak, we wszystkie gry gra się lepiej na padzie prócz FPS'ow i strategi.

30.12.2011 23:56
odpowiedz
mikel21
19
Konsul

e Kiss - wypraszam sobie. jesli mowisz w tak ogolny sposob to sie zastanow 3 razy zanim cos powiesz. tak samo moge powiedziec, ze ci ktorzy mowia, ze maja mocne PCety to graja na 4-letnich laptopach, ale ktos moglby sie poczuc urazony. co do Arkham to wiadomo, ze jest ladniejsze na PC niz na konsole, ale nie robi wielkiej roznicy. ktos moglby wybrac na gre na PCeta ze wzgledu na cene, a jesli komus nie zalezy to nie zwroci uwagi.

31.12.2011 01:36
odpowiedz
Kiss
121
Generał

[90]
Ja mowie w ogolny sposob? Ja sie smieje z Janosika podajac tak samo glupie przyklady.
Podsumowawszy: Masz szmal? Oczekujesz najwyzszej jakosci? Graj na Piecu(jak masz ochote podepnij se kabel i pada,usadz sie na kanapie) i miej w dupie zazdrosc konsolowcow.
Generalnie chodzi o to ze konsola bedaca mini Pctem nigdy go nie przeskoczy, moze co najzywej chwilowo(w momencie premiery) sie z nim zrownac.

31.12.2011 08:07
odpowiedz
dishar
81
Konsul

Naprawdę uważacie że nowe konsole będą w stanie zaoferować coś pokroju AAx8 i Anisotropic x16 + KAŻDA gra w 1920\1080?Ja w to nie wierze....O tesselacji i reszcie bajerów juz nawet nie mówie

04.01.2012 01:17
Nolifer
odpowiedz
Nolifer
118
The Highest

Grafika robi wrażenie , ale czy jest o wiele lepsza niż ta z konsoli ? Raczej nie .

06.01.2012 12:52
Loki136
odpowiedz
Loki136
10
Konsul

@bartek606 wow na co ci 16GB RAM mogłeś za to kupić i7 zamiast i5. W AC gra się jakoś inaczej niż AA chyba to przez to że jesteś w Gotham a nie na jakieś wyspie.

06.01.2012 23:03
odpowiedz
alloria
2
Legionista


Witam.
Mam do sprzedania gre BATMAN: ARKHAM CITY w wersji pl
Stan okladki i plyt idealny - wygladaja jak nowe.
Gra jest przypisana do konta steam utworzonego specjalnie dla tej gry.
http://allegro.pl/batman-arkham-city-pl-jak-nowa-i2042006974.html

05.08.2012 16:08
😒
odpowiedz
komar123456789
14
Chorąży

Ej chłopaki mam wielki problem i niewiem zabardzo o co chodzi więc tak ściągnąłem sobie Batman Arkham City w Black Boxie i śmigała latała działąłą bez zarzutów potem musiałem formatowac komputer bo sie zepsuł jak znów zainstalowałem to sie cholernie cieła co robic

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
więcej

Popularne na tvgry.pl

Najlepsza gra, w której budujesz Polskę
12:35
19027195

Najlepsza gra, w której budujesz Polskę

301 465 wyświetleń 12 lipca 2019

Sekrety gier, których nikt nie miał odkryć
9:27
13932249

Sekrety gier, których nikt nie miał odkryć

9 461 wyświetleń 15 lipca 2019

Psychologiczne pułapki, w które wpada każdy gracz
14:25
12726174

Psychologiczne pułapki, w które wpada każdy gracz

202 763 wyświetlenia 12 lipca 2019

Jak cheaterzy hakują ściany w grach
8:18
12304257

Jak cheaterzy hakują ściany w grach

241 389 wyświetleń 9 lipca 2019