tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
Standard
Brak Premium HD

GC: Gramy w Trials Evolution

9 566 wyświetleń 13 kwietnia 2012

Piekielnie wciągające.

Trials Evolution to sequel niesamowicie wciągającej gry Trials HD. Polecamy!

Komentarze Czytelników (34)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
18.08.2011 01:54
odpowiedz
dolek_17
73
pawian_akrobata

ja tam wole elastomanie :D

18.08.2011 01:54
odpowiedz
Pikson
4
Junior

elastomania mi się przypomniała ;p stare dobre czasy, dlatego gierka myślę, że fajna, żeby pograć raz na jakiś czas.

18.08.2011 03:24
odpowiedz
Tygrys8899
14
Chorąży

Lubie gierki Trials :D

18.08.2011 03:26
odpowiedz
Tygrys8899
14
Chorąży

I chcialbym zeby to bylo na PC ^^

18.08.2011 05:27
👍
odpowiedz
chrzanekTNT
36
Generał

a czemu tego niema na psn?? jak niepasuje to se na iPhone spraw jedynke <!>

18.08.2011 05:28
😊
odpowiedz
chrzanekTNT
36
Generał

grałem w jedynke chyba albo niepamiętam czy to było akurat to ,...

18.08.2011 06:40
😁
odpowiedz
KMyL
70
Pretorianin

Wygląda po prostu fenomenalnie :O W tego rodzaju gierki zagrywałem się na pegazusie i komórce .

18.08.2011 07:45
odpowiedz
śmigli
37
Generał

Też mi się przypomniała elastomania, czasy podstawówki. Prezentuje się fajnie.

18.08.2011 08:52
odpowiedz
claudespeed18
130
error

Elastomania to był hardkor, ta gra jest banalna w porównaniu do niej :]

18.08.2011 09:35
odpowiedz
Harry M
114
Master czaszka

Trials jest zaje**ste

18.08.2011 09:36
odpowiedz
Bigo5
4
Junior

Elastomania HD :D

18.08.2011 09:38
odpowiedz
dami3
60
Konsul

dell daj zagrać innym :)

18.08.2011 10:49
odpowiedz
szympek1818
48
Generał

szkoda że tylko na Xboxa

18.08.2011 10:51
odpowiedz
rakpol
38
Centurion

Wszystko wygląda lepiej na tle eksplozji.A ci kolesie w tle hehej weeee itp. facepalm :D

18.08.2011 10:57
odpowiedz
maciek23 r
17
Centurion

Bardzo fajnie wygląda.

18.08.2011 10:59
odpowiedz
mikel21
19
Konsul

hehe super. jak kupilem za ms points Trials HD to tez nie moglem sie oderwac ;D

18.08.2011 11:32
odpowiedz
InF'ernaL
46
Konsul

Ech... pod względem mini X360 mają lepiej, tylko pod tym względem. A gierka naprawdę świetna.

18.08.2011 11:42
😊
odpowiedz
KrisuBTM
14
Legionista

MARCINIE gaz w Trials HD był przy prawym trigerze a nie jak to powiedziałeś w materiale przy przycisku "A" :P

18.08.2011 12:00
odpowiedz
MrFutrzak
15
Centurion

No, to już wiemy przy czym Deell no lifił :D

18.08.2011 12:30
odpowiedz
Mitvoh
19
Pretorianin

... fajny pomysł przeniesienia gry z przeglądarki internetowej do gier typowo pod konsole ...

18.08.2011 13:55
👍
odpowiedz
jaxon
83
Infidel

Kupuje.

18.08.2011 14:38
odpowiedz
victripius
89
Joker

Wygląda to bardzo fajnie :)

18.08.2011 16:46
😊
odpowiedz
Apokalipsis
59
Senator

Mnie także tego typu gry bardzo wciągają, a przy tym niesamowicie irytują. ;) Deell ci polecam DCC (Doritos Crash Course) jeśli jeszcze nie zagrałeś.

18.08.2011 17:35
odpowiedz
Stalin_SAN
56
Valve Software

hahah, los, chory jezyk

18.08.2011 20:51
👍
odpowiedz
niko_b
40
Generał

Wygląda ładnie. Po stwierdzeniach Dela sądząc, warto zagrać. Ciekawe czy naprawdę takie wciągające. Swoją drogą, grałem w podobne gierki flashowe...

18.08.2011 20:56
odpowiedz
Mepha
71
Mhroczny Pogromca

Fajnie wygląda, ale jednak to to samo co było. Chętnie bym pograł.

18.08.2011 21:11
odpowiedz
tryndamere
9
Legionista

trajals haha marcin ale dowaliłes trials sie czyta

18.08.2011 22:36
odpowiedz
svk85
57
Experience

Jakość filmików była poruszana wielokrotnie.
Jeśli zmienicie sprzęt do nagrywania to pomyślcie o nagrywaniu w 60 FPS.
Tutaj jest przykład, ten sam level.
http://www.gamersyde.com/stream_trials_evolution_gc_showfloor_gameplay_2-22978_en.html

19.08.2011 13:24
odpowiedz
Nolifer
102
The Highest

No ciekawie to wyglądało , zwłaszcza ta mapka wzorowana na Omaha beach .

01.09.2011 15:59
odpowiedz
Loki136
10
Konsul

Dell słychać w tle że ktoś cię dopingował :D. Jedyne w co grałem z "elastycznym motorkiem" to gry online które też wciągają więc to również musi być ciekawe.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
więcej

Popularne na tvgry.pl

Jak będą wyglądać gry za 5 lat?
11:03
12772182

Jak będą wyglądać gry za 5 lat?

1 624 wyświetlenia 22 lutego 2018

Polskie akcenty w serii GTA
11:09
12488408

Polskie akcenty w serii GTA

7 247 wyświetleń 19 lutego 2018

Jak Kingdom Come testuje granice realizmu
14:00
11354185

Jak Kingdom Come testuje granice realizmu

16 059 wyświetleń 18 lutego 2018

Gry, które karały nas za dobre uczynki
10:30
9341171

Gry, które karały nas za dobre uczynki

197 205 wyświetleń 14 lutego 2018