tvgry.pl najnowsze popularne tematy zwiastuny gier zwiastuny filmów współpraca o nas
Standard
Brak Premium HD

GC: Gramy w Trine 2

10 894 wyświetlenia 19 sierpnia 2011

Urokliwie.

Urokliwa platformówka powraca w nowym, lepszym wydaniu.

Komentarze Czytelników (35)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
18.08.2011 01:21
odpowiedz
Adu76
10
Legionista

Spoko gramy :)

18.08.2011 01:23
odpowiedz
Diadax
5
Legionista

Bekowa gierka :D

18.08.2011 01:28
odpowiedz
Kazioo
86
Senator

Jedynka mnie wynudziła w co-opie, co jest dziwne, bo ogólnie co-op dodaje wiele zabawy.
W 2 osoby można się tak samo przełączać, więc gra chyba stworzona tylko dla 3 osób, co jest strzałem w stopę....

Dwójki nie kupię - szkoda, bo gra przepiękna wizualnie.

100x bardziej polecam "brzydszą" Larę Croft and the Guardian of Light (ale wyłącznie do co-opa).

18.08.2011 01:45
odpowiedz
przemas478
97
Senator

Bardzo ładny świat, na pewno wyróżnia się w ogromie dzisiejszych produkcji niezależnych.

18.08.2011 01:48
odpowiedz
zubek29
55
Konsul

Gierka wygląda miodnie, czekam z niecierpliwością

18.08.2011 01:49
odpowiedz
dolek_17
73
pawian_akrobata

vonziu ostatnio pokazywal lost vikings wiec wiem o co chodzi.... ale jakos nie wygląda wciagająco ta gra.

18.08.2011 03:31
odpowiedz
Tygrys8899
14
Chorąży

"Nie możesz pozwolić, żeby oni uciekli ze skrzyżowania, nie ?"
:D

18.08.2011 05:32
odpowiedz
chrzanekTNT
36
Generał

PEREŁKA PEREŁKA i jeszcze raz PEREŁKA jedynka mnie zachwyciła grafą bo była zajefajna i kolorowa choć postacie miały zbyt mało umiejętności , a przydało by sie pare dodatkowych...
Lost Viking 1-2 to chyba idealne porównanie :]

18.08.2011 05:45
odpowiedz
chrzanekTNT
36
Generał

w jedynke zabijałem sie na klawiaturze mam nadzieje że dwójka wpadnie mi pod pada ps3 - bo innego nieposiadam , w taką platformówke aż szkoda nie zagrać i aż trudno uwieżyć żę Lorderaon nieprzeszedł części pierwszej , jestem ciekaw gdzie ta nuda utkwiła w którym levelu ??

18.08.2011 06:34
odpowiedz
KMyL
64
Pretorianin

Gra jest przepiękna :O Trzymam kciuki !

18.08.2011 07:14
odpowiedz
Pioterek2007
6
Legionista

Pierwsza część była dobra, oby druga była równie dobra.

18.08.2011 07:55
odpowiedz
śmigli
37
Generał

Nie grałem w pierwszą część, może czas to nadrobić. Na tą chwilę najlepiej prezentuje się grafika, bo cała reszta to raczej to samo z pierwszej części, z tego co się orientuję.

18.08.2011 07:57
odpowiedz
Carismo
8
Legionista

Strasznie mi się podoba ta grafika! Taka przyjemna dla oczów. Gameplay sprawia wrażenie lepszego niż w 1 części ;) Aż się doczekać nie mogę;) Fajnie że jest materiał z tej gry ;) szkoda ze taki krótki fragment udostępnili. Czekamy na więcej

18.08.2011 09:33
odpowiedz
Harry M
108
Master czaszka

Akurat właśnie gram w jedynkę.

18.08.2011 10:02
odpowiedz
altair19
26
Centurion

Super Trine to moja ulubiona gra!

18.08.2011 10:06
odpowiedz
BrS3
14
Legionista

03:28 nie możesz pozwolić aby uciekli z tego skrzyżowania. ^^

18.08.2011 10:43
odpowiedz
szympek1818
44
Generał

Super Gra!!!!

18.08.2011 11:09
odpowiedz
maciek23 r
17
Centurion

Ciekawa gierka.Prezentuje się ładnie.

18.08.2011 11:12
odpowiedz
Bodom666
16
Legionista

Zróbcie coś bo jakość filmików jest tragiczna !

18.08.2011 11:35
odpowiedz
InF'ernaL
46
Konsul

Na pewno gierka o wiele więcej przyjemności daje w COOP ale dobra... Dawać ME3 i AC:R mam nadzieję :p

18.08.2011 12:24
odpowiedz
Mitvoh
19
Pretorianin

... jakoś to trochę inne niż poprzednia część Trine ...

18.08.2011 13:54
odpowiedz
victripius
88
Joker

Wygląda bardzo fajnie, a przede wszystkim bardzo ładnie :) Spoko gra.

18.08.2011 14:51
odpowiedz
Matek17
22
Pretorianin

Muszę powiedzieć, że gra prezentuje się bardzo ciekawie i przede wszystkim jest ładna.

18.08.2011 16:02
odpowiedz
Perkaman
9
Legionista

ładna gra :)

18.08.2011 17:24
odpowiedz
Ychos
43
Pretorianin

Trine to świetna gra! Przeszedłem chyba 3 razy i według mnie ma coś w sobie magicznego. Czekam z wypiekami na twarzy na drugą część, dodatkowym plusem jest to że to gry z PSN/XBL dzięki czemu jest taniej.

18.08.2011 20:27
odpowiedz
combater
21
THE-EPIC-KILLER

fajna gierka 1 widzę ale jest fajna

PS Adriano5 fajny komentarz 1 powinien zostać usunięty

18.08.2011 20:49
odpowiedz
Mepha
71
Mhroczny Pogromca

Trine był troszkę nudny jeśli się grało samemu.

Dwójkę na pewno kupię.

19.08.2011 12:58
odpowiedz
Nolifer
96
The Highest

Sympatycznie to wygląda , a przede wszystkim stylistyka :)

20.08.2011 11:41
odpowiedz
XoskarsomX
35
Pretorianin

"[...]Nie możesz pozwolić, żeby oni uciekli ze skrzyżowania, wiesz?" :D Nasi!

01.09.2011 15:51
odpowiedz
Loki136
10
Konsul

Gra wygląda pięknie i chętnie w nią zagram. Jednak gra magiem i złodziejką wygląda lepiej i bardziej wydaje się że więcej sprawia frajdy niż wojownikiem.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
więcej

Popularne na tvgry.pl

Najgłupsze rzeczy, jakie robimy w grach
11:11
149861309

Najgłupsze rzeczy, jakie robimy w grach

228 733 wyświetlenia 17 sierpnia 2017

 'Najgorsza gra wszechświata' rok później
10:15
13059203

'Najgorsza gra wszechświata' rok później

37 296 wyświetleń 19 sierpnia 2017

Tak postacie z gier wtapiają się w tłum
10:10
10401177

Tak postacie z gier wtapiają się w tłum

177 243 wyświetlenia 14 sierpnia 2017

Jak gry robiły nas w konia
9:00
9618242

Jak gry robiły nas w konia

171 707 wyświetleń 18 sierpnia 2017