tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
Standard
Premium HD

Posiadając Abonament Premium wyłączysz reklamy i pomożesz nam tworzyć nowe filmy.

Producent o FIFIE 09

21 124 wyświetlenia 31 lipca 2009

Setki usprawnień, jak zawsze.

Podczas naszej wizyty w siedzibie EA Sports w Vancouver, mieliśmy okazję porozmawiać z producentem next-genowej FIFY 09. Czy czeka nas rewolucyjna odsłona serii?

Komentarze Czytelników (68)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
05.07.2008 13:26
odpowiedz
hooded man
88
Pretorianin

BUAHAHAHAHAHAHA seria FIFA i pojecie next gen - BUAHAHAHHA

sory ale predzej mi kaktus wyrosnie na dupie niz seria FIFA bedzie prezentowla next genowa a raczej current genowa grafike.

05.07.2008 14:05
davkens
odpowiedz
davkens
31
Feel The Pain!

Hooded man -nie bedzie na pc ale na x360 prezentuje a jak nie masz tej konsoli to kij ci...

05.07.2008 17:00
👍
odpowiedz
zanonimizowany546563
2
Senator

Jak co roku nowe rewelacje, nowości !
Czekam z niecierpliwością !

05.07.2008 19:07
👎
odpowiedz
zanonimizowany490813
14
Chorąży

hooded man----------> zjebie genetyczny lepiej zapierdalaj kupowac PS3 lub Xboxa 360 bo na kompie bedzie ta grafika tak samo hujowo wygladac jak wczesniej. Na joyu gra sie lepiej niz na kompie idioto!

PS nie widze problemu dokupienia klawiatury ! buhahaahaha

06.07.2008 09:44
😡
odpowiedz
zawciol12
10
Centurion

odwalcie się od tej fify i pracowników EA . . . myślicie że jak powiecie że PES najlepszy pes króluje t każdy będzie myślał tak samo . . to ja wam powiem zwolennicy jeba...nego pesa że pes to jakaś gra z epoki kamienia łupanego, jest made in china i nie ma nawet licencji. . . a jeśli macie takie wonty do tych z EA to czemu sami nie zrobicie lepszej gry . . . w ogóle nie wiem co tu robią zwolennicy pesa z tymi wypowiedziami jak to jest o fifie . . .wypie...rdalcac z tą . . . to nie wątek o pes'ie

06.07.2008 11:06
grubach
😁
odpowiedz
grubach
12
.:zDolny Śląsk:.

Made in Japan...

06.07.2008 11:09
odpowiedz
<<Kebonik>>
28
Chorąży

ZAWCIO Ty grales kiedykolwiek w pesa? Pewnie by ci nie poszedl na twoim kompie. Pograj w pes 2008 i fife 08 to zobaczysz co lepsze, i lepiej to fifa by pasowala to gry z epoki kamienia lupanego. Zenada

06.07.2008 11:12
odpowiedz
<<Kebonik>>
28
Chorąży

Poczytaj tez sobie recenzje obu gier w cd-action. Aha zapomnialem przeciez ty kupujesz play

06.07.2008 11:13
PAINEKILER
odpowiedz
PAINEKILER
85
FC Barcelona

zawciol12 i highspeed -> spokojnie, każdy ma prawo wyrażać swoją opinie na ten temat i po co od razu tyle nie nienawiści ;p

Co do FIFY to mam nadzieje że na PC w końcu pojawi się to co jest na konsolach nowej generacji, ostatnio grałem jedynie w PES'a bo FIFA mi się na PC nie spodobała, a wcześniej tylko w nią grałem.

06.07.2008 12:44
rog1234
😍
odpowiedz
rog1234
77
Dragon Install

xD.
Więcej nie napiszę bo taki debil jak <<Kebonik>> jeszcze coś o mnie powie...

06.07.2008 13:51
odpowiedz
zawciol12
10
Centurion

grałem w pesie powiem że lepsza grafa od fifa 08 ale to się zmieni od 09. . . i to jest moje zdanie kebonik wiec jak masz wonty to się lepiej nie odzywaj

06.07.2008 14:12
👍
odpowiedz
zanonimizowany551763
6
Junior

Ludzie Konami niby tak się stara o tego zasranego PES-a . NIech tylko spojrzą ile EA wydaje gier i ile musi zdobyć licencji nie tylko dla FIFY ale dla wielu innych gier np. Tiger Woods, NHL, NBA ,Nascar,NFS Pro Street nie wspomne juz o grach robionych na podstawie filmów FIFA była - jest - będzie najlepszą symulacją Piłki Nożnej

06.07.2008 14:13
tankem3
odpowiedz
tankem3
68
Senator

zawciol12 ---> musiałbyś zagrać na PS3/x360 bo tą z PS2 ciezko sie porównuje

słowo next-gen bedzie stosowane jeszcze długo... w 2004 roku też PS2 nazywano next-genem

06.07.2008 14:25
tankem3
odpowiedz
tankem3
68
Senator

Danio -----> skoro mają tyle na głowie to po co biorą sie za to? zeby robić odgrzewane simsy? NFSy? FIFY? i może jeszcze GTA IV?

jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego..

06.07.2008 14:27
davkens
odpowiedz
davkens
31
Feel The Pain!

Nie no Konami ostro sie wylewa na graczy...Od pes 3 do obecnej nic a nic nie zmienione...System takim sam jaki był...Jedynie engine graficzny w koncu wprowadzony jest i to idzie na plus...W fifie pracownicy ea co roku dodają jakeis smaczki tryby itd...Są takie detale jak ochraniacz dla petra cecha...Nowe tryby(be a pro) sklepik fana któru dodaje full orginalnych piłeczek a nie piłki z napisem pes2008...Pes jest dobry ale w porównaniu z fifą to wypada mizernie(mowa o current-genach x360 i ps3).No i trzeba to podkreślic ze koncern ea wydaje w ciągu roku fullllllll gierek a konami 2,3 na rok(sorry jak błędna liczba ale to tylko w przybliżeniu)
P.S może i next-gen będzie używany długo tylko ze to bezsensu bo konsola która jest 4 lata na rynku ma być "następną generacją konsol" ??...

06.07.2008 17:04
odpowiedz
<<Kebonik>>
28
Chorąży

A ty Rog1234 to kto niby jestes? Po pierwsze nie powie tylko napisze ulomie.

06.07.2008 18:45
davkens
odpowiedz
davkens
31
Feel The Pain!

Dobra ej ludzie spokój bo sie robi to samo co z konsolami(wojna)...Bez wyzwisk bo pewnie bany się posypią :P

06.07.2008 18:50
tankem3
odpowiedz
tankem3
68
Senator

davkens --> jak nie doniesiesz to sie nie posypią...

rog1234 -> czepiasz sie

spoiler start

fifa ladniejsza pes lepszy

pasi?

07.07.2008 11:15
Heaton16
😜
odpowiedz
Heaton16
50
Pretorianin

Fifa jest THE BEST , KRÓLUJE NA KONSOLACH A BĘDZIE TAKŻE KRÓLOWAĆ NA PC !!!

07.07.2008 11:25
odpowiedz
zanonimizowany564539
1
Junior

Jak dla mnie to wygląda tak, że PES jest symulacją, a Fifa zręcznościówką z rozwiniętym trybem kariery. Każda z tych gier ma swoje plusy i minusy i na pewno zagram w obie, chociaż nie ukrywam , że w ostatecznym rozrachunku to PES zawsze mnie bardziej przekonywał. Jednak jeśli wszystkie obietnice panów z EA zostaną spełnione to będzie ciekawie.

07.07.2008 11:38
davkens
odpowiedz
davkens
31
Feel The Pain!

Tankem3 i tak lepiej nastraszyc juniorków i na przyszłośc będą uważac...

07.07.2008 11:41
odpowiedz
<<Kebonik>>
28
Chorąży

davkens to oznacza ze ja jestem juniorek? Pomysl troche i nie uwazaj sie ze kims jestes

07.07.2008 12:43
davkens
odpowiedz
davkens
31
Feel The Pain!

Kebonik a ty bys pomyślał za nim cos napiszesz :P
miałem na myśli rog1234 bo to on zaczoł z obrażaniem userów forum, a wasze zachowanie porównałem do zachowań juniorów(przychodzicie na forum, zaczynacie kłótnie i lecą wyzwiska),
zresztą drogi panie to ze napisałes te liche i bezsensowne 32 posty na tym forum nie oznacza ze nie jestes juniorem(mozesz miec range generał ale jak będziesz tak pisał na tym forum to dla każdego będziesz juniorem).

07.07.2008 12:49
odpowiedz
zanonimizowany555550
0
Pretorianin

Lipa

07.07.2008 22:28
Jaworczyk96
odpowiedz
Jaworczyk96
46
Generał

Każda FIFA coś wnosi może to nie są wielkie zmiany ale coś jest.FIFA wychodzi co rok np.(2005)FIFA 06.To może niech popracują trochę dłużej więcej o rok o półtora i może stworzą lepszą efektywniejszą by lepiej się grało jakieś zmiany w Grafice więcej twarz przypominające sylwetki piłkarzy. Żeby można było grać w coś nowego bo mi się wydaje że jak gram w FIFA 07 a potem w FIFA 08 to myślę przecież to jest to samo.

08.07.2008 10:32
davkens
odpowiedz
davkens
31
Feel The Pain!

No ja miałem fajny przeskok bo grałem w fife 08 na ps2 i tu nagle fifa 08 na x360...Oczywiscię zaaktualizowałem składy i po prostu jakby to była fifa 09...Po prostu gierka tak zmieniona względem tej pierwszej platformy ze masakra...A w fifie 09 widizeliście na screenie jak stoi C.Ronaldo przy rzutach wolnych:D??Słynny rozkrok...Dla takich smaczków własnie wybieram fife...

08.07.2008 11:01
odpowiedz
zanonimizowany564521
1
Junior

A czy ktoś wie czy w F. 09 będą orginalne nowe stroje Arsenalu, Bracelony, Lfc, chelsea czy ManU
prosze o odpowiedz

08.07.2008 16:35
odpowiedz
zanonimizowany169157
47
Generał

davkens --> pes zjada fife na sniadanie. Wiesz dlaczego? Bo pesa wybierze fan pilki, a fife casual, taki jak ty.

08.07.2008 20:30
😜
odpowiedz
<<Kebonik>>
28
Chorąży

Czytaliście dzisiaj o FIFE 09 w cd-action? Polecam kupno nowe numeru dla fanow tej zrecznosciowki

08.07.2008 20:35
rafaleon 2.2
😁
odpowiedz
rafaleon 2.2
37
Poseł

Na szczęście nie ma większej zręcznościówki od PESa :D

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze