tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
Standard
Brak Premium HD

DC Universe Online na PC

25 495 wyświetleń 7 lutego 2011

Superbohaterowie na PC.

Ponownie gramy w DC Universe Online. Tym razem pokazujemy Wam rozgrywkę na PC, bardziej zaawansowaną postać, więcej umiejętności i efektownej walki.

Komentarze Czytelników (73)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
31.01.2011 22:29
😊
odpowiedz
Overlord
26
Chorąży

Zróbcie gramy z Champions Online (podobny temat superbohaterów)

31.01.2011 23:13
Calarvero
👍
odpowiedz
Calarvero
17
Pretorianin

bardzo dobre gramy koniu

31.01.2011 23:22
odpowiedz
dests
19
Chorąży

właśnie zróbcie gramy z Champions Online dla porównania czy lepiej zapłacić i grac w DC Universe Online czy za darmo w Champions Online myślę ze nie tylko mi by to pmogło w zdecydowaniu się na jedna albo drugą

31.01.2011 23:25
hedasw
odpowiedz
hedasw
106
Generał

tvgry.plRedakcja

Wowek - DC Universe Online nie jest darmowy, myślisz na pewno o Champions Online, który jest za free od kilku dni (a pobrać można na oficjalnej stronie).

31.01.2011 23:25
odpowiedz
Tygrys8899
14
Chorąży

RastaJamrock- Koniu nie robił żadnego wstępu, ponieważ zrobił to już w poprzednich filmikach z tej gry. Wiem, że tamto było na konsole, ale wydaje mi się, że zbyt dużo nie mogło się zmienić co do menu.

Co do gry, to jak dla mnie zajebista, dużo akcji, grafika nie powala ale nie jest najgorsza. Po prostu lubie takie klimaty :D

01.02.2011 00:08
Mastyl
odpowiedz
Mastyl
161
Za godzinę pod Jubilatem

O, dobry pomysł to porównanie. Szkoda też, że nie działa już (chyba) City of Villains, można by było porównać wsyzstkie 3 SuperHeroiczne MMO.

01.02.2011 02:04
keeper_4chan
👍
odpowiedz
keeper_4chan
56
Konsul
Image

A może by tak gramy z EVE ONLINE - Incursion , nowego dodatku co wiele wnosi.

01.02.2011 03:27
sheld0n
odpowiedz
sheld0n
110
Alienrace

City of Heroes/Villains nadal dziala w najlepsze, i nawet maja jeszcze abonament :p

01.02.2011 07:22
odpowiedz
mikecortez
91
Senator

Mnie jakos ten tytul nadal nie przekonuje. Bardzo dziwne te instancje... No i aspoleczna gra MMO? Wedlug mnie strzal w stope. Jedyna nadzieja w Guild Wars 2.

01.02.2011 08:26
odpowiedz
gorecki
23
Chorąży

STARCRAFT 2

01.02.2011 08:49
odpowiedz
kakarotto3696
38
Generał

o Boże jakie to brzydkie na pc

01.02.2011 09:29
rebornnarsil
odpowiedz
rebornnarsil
62
Krytyk

Dobre Gramy. Łukaszowi idzie coraz lepiej ;) Pokazałeś nam jedną z najciekawszych rzeczy w tej grze, jednak, jak sam mówiłeś, zwykła gra nie jest już taka ciekawa. Mimo to dobrze by było i z tej nieciekawej gry zrobić gameplay, pokazujący co przecięty gracz będzie robił przez większość czasu.

01.02.2011 13:17
Harry M
odpowiedz
Harry M
137
Master czaszka

Cholera muszę to mieć!! Ja myślę, że ta gra mogłaby być nie MMO.Dead ?:D. Hahah cola. Kurde super gra!! Fajne te opcje poruszania. Boss :D. Moce też spoko. Pokaż miasto!! Mocarski boss. Fajna gra :D. Nawet extra!!

01.02.2011 13:21
👍
odpowiedz
zanonimizowany730891
24
Pretorianin

Jak dla mnie wszystko fajnie oprócz ceny abonamentu.Fajne gramy.

01.02.2011 13:54
Gerpir Feilan
👍
odpowiedz
Gerpir Feilan
85
Pretorianin

No Koniu, fajne gramy. Oby tak dalej.
Mam te gre od dnia premiery na Steamie. Kupilem ja glownie dla tego ze swietnie bawilem sie w Marvel:Ultimate Alliance, a ta gra to tak naprawde wlasnie to samo + edytor postaci, lepsze universum + online, wiec same plusy!
Sterowanie. Gra jest stworzona z mysla nie tyle o konsolach, co o graniu na padzie. Giera bardzo ladnie wykryla pada z PS3 po wireless ze sterownikami MotioninJoy. Niemal jakby devsi sami mieli dokladnie taka wlasnie konfiguracje.
A teraz najlepsze. Wersja na PC dziala szybciej plynniej i jest sporo ladniejsza. Sasiad ma wersje na konsole nic wiec bylo prostrzego jak sprawdzic. Zrobilem nowe identyczne postaci, ustawilem w tej samej lokacji, dwoje rąk, dwa pady, kumpel tylko przelanczal sygnal AV na pilocie z telewizora.
Roznica kolosalna w plynnosci i grafice. Polecam ver na PC

01.02.2011 15:12
Spawcz
odpowiedz
Spawcz
47
Gram w gre

No nawet niezłe gramy!

01.02.2011 15:20
"AsSaMoN"
odpowiedz
"AsSaMoN"
18
Konsul

to walki super bohaterowie ale ja jednak wybrał bym złą stronę mocy ;)

01.02.2011 15:24
przemas478
odpowiedz
przemas478
102
Senator

Ale ja bym w to sobie pograł, świetna gierka świetne gramy!!

01.02.2011 15:52
😜
odpowiedz
DragMati
11
Legionista

Nooo chyba zagram :D a ni ma opłat nie i nie będzie??

01.02.2011 16:09
😊
odpowiedz
kamil6910
14
Centurion

Ile w tej grze kosztuje abonament?

01.02.2011 17:58
odpowiedz
Piter789
8
Legionista

ELO:> Koniu mogę cię prosić o kontakt np. na gg 5280900 chciałem się dowiedzieć więcej info.na temat tej gry z góry dzieki ;]

Wracając do Champions Online to gra jest moim zdaniem beznadziejna jedynym jej plusem jest klimat a najwiekszym minusem kasa jaką trzeba wydać na chociaz by skille ktore oczywiscie sa platne.Oczywiście graficznie też bardzo odbiega od - DC Universe zdecydowanie nie polecam Champions online.Jeśli dowiem się od kogoś ze łatwo mozna kupic i gdzie DC U i na allegro bedzie mozna kupowac abonament to na pewno kupię.

01.02.2011 19:03
sheld0n
odpowiedz
sheld0n
110
Alienrace

Skille nie sa platne w CO. Mozna grac wszystkimi tradycyjnymi klasami za darmo. Masz dostep do wszystkich stref i mozesz levelowac do samego konca. Placi sie tylko za luksusy.

01.02.2011 19:54
JihaaD
odpowiedz
JihaaD
157
Gosu

Ale kupa -dobrze ,że tego nie kupiłem. Wole już zostać przy Age of Conan.

01.02.2011 20:09
Ezio339
👍
odpowiedz
Ezio339
23
Konsul

To na pewno MMO akcji, no bo w jakim MMO walczymy z takimi ilościami przeciwników.

02.02.2011 10:45
odpowiedz
siggma
15
Legionista

DC sucks... czekam na Marvel Online. To dużo ciekawsze i zwięzłe uniwersum

03.02.2011 00:32
odpowiedz
X_KACZY_X
7
Junior

Zróbcie gramy z gry "Vindictus" też bardzo fajne mmo z podobnym systemem rozgrywki.

03.02.2011 17:08
odpowiedz
Mrgreen
15
Centurion

!!!!!!!!!!!!GLUTOPLAZMY!!!!!!!!!!!!!!!!

05.02.2011 23:28
Seba393
odpowiedz
Seba393
23
PRO

Nawet, nawet. Zakładam, że trzeba płacić abonament.

07.02.2011 21:03
Nolifer
odpowiedz
Nolifer
122
The Highest

Fajna ta gra jest , szkoda że jest abonament , ale co tam ^^

12.02.2011 17:21
Annjul666
😒
odpowiedz
Annjul666
8
Legionista

chętnie pogram, jednakże abonament mi przeszkadza :/ na początku gdzieś przeczytałam że bez abonamentu to stwierdziłam że kupię lecz ostatnio poszperałam w necie i niestety, miesięczny. a nie zamierzam wydawać tyle kasy

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze

więcej

Popularne na tvgry.pl

Jak Tetris miesza ludziom w mózgach
8:32
16557115

Jak Tetris miesza ludziom w mózgach

213 999 wyświetleń 8 stycznia 2020

Jak wiedźmin netfliksa pomógł Wiedźminowi 3
9:21
15054228

Jak wiedźmin netfliksa pomógł Wiedźminowi 3

270 334 wyświetlenia 6 stycznia 2020

8 powstających gier z grafiką nowej generacji
12:23
14981243

8 powstających gier z grafiką nowej generacji

3 009 wyświetleń 17 stycznia 2020

Najbardziej absurdalne imiona postaci z gier
15:40
13332531

Najbardziej absurdalne imiona postaci z gier

214 735 wyświetleń 8 stycznia 2020