tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
Standard
Brak Premium HD

Gramy w NHL 11

21 650 wyświetleń 20 września 2010

Zostaliśmy na lodzie.

Najnowsza odsłona hokeja od EA trafia do sklepów - czas więc zobaczyć, ile to warte.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
18.09.2010 14:47
Mepha
odpowiedz
Mepha
71
Mhroczny Pogromca

fajnie się prezentuje

18.09.2010 17:03
dolek_17
odpowiedz
dolek_17
103
pawian_akrobata

no dałeś dupy krzychu w tym meczu ale ja pewnie gorzej bym zagrał z racji ze nigdy w NHL nie grałem :D jedynie w szkole w unihoka :P

no i jak zawsze... DOOM STARCÓW!!!

18.09.2010 17:19
Ezio339
👍
odpowiedz
Ezio339
23
Konsul

Fajna gierka choć pewnie jej nie kupie. Gramy fajne ale szkoda że nie pokazaliście łamiącego się kija i jak zawodnik się głupio gubi na boisku kiedy go nie ma.

18.09.2010 17:31
odpowiedz
Arvalios
1
Junior

Dajcie Gramy! z NBA 2k11!

18.09.2010 18:32
odpowiedz
Kazioo
86
Senator

Mam wrażenie, że NHL 5 lat temu na PC wyglądał lepiej... ;/

18.09.2010 19:36
odpowiedz
undermess
18
Legionista

Gdyby dało rade to weźcie jeszcze NFL11. jakieś urozmaicenie musi być w grach sportowych nie ;D

18.09.2010 20:49
odpowiedz
MrFrost
78
Pretorianin

Najlepsza gra sportowa!!!NHL jest trudne i wymaga czasu zeby sie nauczyc, ale potem jest ogromna satysfakcja.POLECAM

18.09.2010 21:01
"AsSaMoN"
odpowiedz
"AsSaMoN"
18
Konsul

a ja dziękuje za gramy

18.09.2010 21:20
victripius
odpowiedz
victripius
90
Joker

Fajne gramy :) Gra świetna, pamiętam jak grałem w 09 i była bardzo dobra. Rzeczywiście posiadaczom 10 nie opłaca się kupowac najnowszej części, skoro zmiany są naprawdę niewielkie.

18.09.2010 21:25
odpowiedz
Hajdzik
16
Chorąży

SCIAGNE SOBIE W PRZYSZLOSCI TA GRE JAK BEDA PIRATY NA PS3.

18.09.2010 21:49
odpowiedz
Injector
27
Pretorianin

No po pierwsze sory, że się czepiam.. ale to nie wygląda jak hd.. a po 2 nie opłaca się bo zmiany są niewielkie i się nie opłaca kupywać:)

18.09.2010 21:55
odpowiedz
dzikq
15
Chorąży

będzie gramy z nba2k11?

18.09.2010 22:05
odpowiedz
zanonimizowany737870
70
Legend

Nie lubie hokeja ale gra NHL jest spoko

19.09.2010 01:16
odpowiedz
Hosti
60
Konsul

Cóż Gość ma bardzo ładną dykcję i bardzo dobrze się go moim zdaniem słucha,kwestia treningu i mogło by być rewelacyjnie ;)

Jakość filmiku fatalna, mówiąc szczerze oglądając to mam wrażenie że grafika na PS2 była podobnej jakości czy nawet lepszej, trochę za bardzo pojechaliście po bandzie z kompresją (nie wyobrażam sobie co jest na innych wersjach niż HD i nawet nie mam zamiaru tego sprawdzić) dawno tak słabego jakości filmiku nie widziałem od was :/

Co do gry cóż - nigdy nie grałem w NHL w żadną wersję i póki co tak zostanie :P

19.09.2010 11:50
WheZY
👍
odpowiedz
WheZY
39
holistyk

No fajna gra, ale w takich grach to mi dema wystarczą ;)

19.09.2010 12:47
Adrianun
odpowiedz
Adrianun
119
Senator

Gra jest średnia, mało zmian w porównaniu do poprzedniej części.

19.09.2010 13:28
odpowiedz
wuja3d
33
Pretorianin

po tym gramy przekonałem się do nfl

19.09.2010 19:39
odpowiedz
KafarPL
4
Junior

Niestety słabe gramy. Trochę mało pokazaliście, nie wspomnieliście np. o nieuznawanych bramkach, wprowadzeniu hip checku (trzeba wcisnąć prawą gałkę), o nowych zwodach jak już mówiliście to mogliście je chociaż pokazać. Nie wiem, czy oglądacie NHL, ale tam kije łamią się najczęściej właśnie przy strzałach (bo przecież nie uderza się idealnie w krążek, ale też w lód). Jakbyście umieli grać (przynajmniej Krzysiek :P) to bylibyście w stanie pokazać o wiele więcej, a tak tylko oddajecie krążek bramkarzowi. W sam na sam trzeba kiwać a nie od razu strzelać i to w dodatku ze slapshota hehe :) Aha i kluczową rolę odgrywa celowanie lewą gałką, bez tego będziecie ciągle walić w bramkarza. Wygląda to jakbyście nie grali w NHL więcej niż 10h, no przynajmniej Krzysiek :P

19.09.2010 20:10
chili98PL
😍
odpowiedz
chili98PL
13
Chorąży

wyścigi ślimaków są bardziej ekscytujące

19.09.2010 20:18
matek650
odpowiedz
matek650
20
Asasyn

Spoko giera ,ale na razie pykam w mafie 2 :D

20.09.2010 14:54
😁
odpowiedz
azrom9
17
Chorąży

Gramy bardzo fajne , ale gra mi się nie podoba , ogólnie nie przepadam za grami sportowymi , że tak powiem to nie moja liga xD

20.09.2010 16:26
😍
odpowiedz
EjPii
52
Pretorianin

Ostatnie moje NHL to wersja 2005 - o ile FIFA jest kompletnie odmieniona po tych latach to tutaj nie widzę rewolucji :P ale może trzeba w to zagrać i zobaczyć.

20.09.2010 16:59
George1317
odpowiedz
George1317
18
Legionista

No nie jest zła jak tak patrzę. W żadnego NHLa jeszcze nie grałem, ale ten filmik mnie zachęcił. Mam ogromną prośbę- mianowicie 'Gramy' z NBA2k11. Szczególnie skupienie się na trybie "Jordana" :)

20.09.2010 21:26
oOShinOo
odpowiedz
oOShinOo
15
Pretorianin

Żeby polubić tę grę, trzepa lubić ten sport. Ja za NHL nie przepadam, wolą piłkę nożną i zostanę przy FIFIE.

21.09.2010 11:30
Harry M
odpowiedz
Harry M
147
Master czaszka

Kiedyś mój kuzyn grał w jakiego NHL i mi się podobało, ale ja nie grałem :). Gonchar. Uuu bez kija. Kurcze taka piękna akcja dla Lorda, ale niestety... 2:0. Chciałby w to zagrać z Lordareonem :). 2:0.

22.09.2010 12:01
StAtEoFmInD
odpowiedz
StAtEoFmInD
28
Mnemonic
Image

Spoko można się rozerwać ze znajomymi zawsze to jakaś odmiana od FIFY i PES-a.

26.09.2010 17:24
👍
odpowiedz
zanonimizowany402075
1
Junior

Widać, że chłopakom ta gra jest obca. Grają cienko, ale i tak szło im całkiem całkiem ;]

Gra się lepiej przy widoku z boku. Takie granie z góry na dół to makabra.

Jeden z grających zastanawiał się czemu nie mógł strzelić bramkarzowi sam na sam. Niestety pewnie nie wiedział, że strzał można oddać nie tylko z zamachu, ale i z pchnięcia. Wystarczyło pchnąć gałką w bramkę i nadać drugą gałką kierunek i wysokość krążka. Bramkarz przy pchnięciach jest zaskoczony, a przy zamachach przygotowany do obrony ;]

Panowie jeszcze mówią, że gra jest zbyt defensywna, co nie jest prawdą. Z początku może się taka wydawać, ale gdy już ktoś po 1-2 dniach ogarnie grę, to wyniki padają naprawdę hokejowe. Może nawet dojść do takiego momentu, że będzie wam się wydawało, że za łatwo tu strzelić bramkę. Wtedy trzeba podnieść sobie poziom gry do tego najlepszego. Wtedy życzę połamania palców :D

Polecam gorąco tę grę! Już poprzednia część wymiatała, a ta z nowymi dodatkami staje się chyba najlepszą grą sportową, a piszę to mimo iż jestem fanem piłki nożnej i gier typu PES czy FIFA.

26.09.2010 23:11
😊
odpowiedz
Mirshann d' oloth
23
Chorąży

Gierka całkiem fajna, co prawda w Polsce mało jest fanów hokeja, ale dzięki jakości gry powinno udać się sprzedać u nas parę egzemplarzy.

27.09.2010 15:03
odpowiedz
zanonimizowany596170
1
Junior

Siemano!

Jeśli ktoś chcę pograć w NHL11, w profesjonalnej lidze na X-BOX'a 360, to zapraszam na stronę http://www.iceishot.pl/xbox/ !!! Mamy już 29 graczy i potrzebujemy jeszcze jednego fana NHLm, który weźmie udział w bitwie o puchar stanleya! Zapraszam do zapoznania się ze stroną i forum. W razie jakichkolwiek pytań - zgłaszać się do Mnie!
Potrzebujemy właśnie Ciebie!
Dołącz do Naszego elitarnego grona fanów NHL!

Pozdrowienia,
Pistolo

27.10.2010 10:50
odpowiedz
andrzej1
30
Senator

Nie lubię za bardzo Hokeja ;/

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze

więcej

Popularne na tvgry.pl

Kiedy gra ma glicze zbyt kultowe, żeby je usuwać
12:05
19520270

Kiedy gra ma glicze zbyt kultowe, żeby je usuwać

2 447 wyświetleń 23 listopada 2020

Jak gracz stulecia został oskarżony o cheaty
13:50
19248261

Jak gracz stulecia został oskarżony o cheaty

356 649 wyświetleń 16 listopada 2020

Polscy Wikingowie kontra Assassin's Creed Valhalla
29:42
18228264

Polscy Wikingowie kontra Assassin's Creed Valhalla

373 022 wyświetlenia 16 listopada 2020

Dlaczego w Polsce nie kupisz już PS5
10:34
18187752

Dlaczego w Polsce nie kupisz już PS5

221 wyświetleń 23 listopada 2020