tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
Standard
Brak Premium HD

Gramy w Majin and the Forsaken Kingdom

14 545 wyświetleń 7 września 2010

Team ICO minus patos?

Sympatyczny stwór, metroseksualny protagonista i nierozerwalna przyjaźń - oto nowa przygodowa gra akcji od Namco Bandai.

Komentarze Czytelników (38)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
20.08.2010 16:20
odpowiedz
Gaweł1
66
Pretorianin

co Wam po tej FIFIe... jest zapewne taka sama jak pozostałe części, czyli bieganie za piłką i nic więcej...

20.08.2010 16:21
odpowiedz
Mepha
71
Mhroczny Pogromca

ciekawa gra, nawet mi się podoba

20.08.2010 16:37
odpowiedz
MrKylo
22
Chorąży

Metroseksualny to mało powiedziane to normalnie pedryl jakiś XD

20.08.2010 16:42
odpowiedz
KochamTVGry
9
Legionista

Gra ciekawa,a stworek fajny :D.

20.08.2010 16:43
odpowiedz
Piątek555
58
Ja to bym zjadl batona

1170 FILMIK !!!!!!!!!!!!! GRATULUJE :) i pozdrawiam

20.08.2010 16:51
👍
odpowiedz
Mortyfikator
20
Pretorianin

O kolejne materiały pracowity dzień :D

20.08.2010 17:05
👍
odpowiedz
bons
13
Chorąży

NAWET FAJNA GRA I MA LADNA GRAFIKE

20.08.2010 17:18
odpowiedz
balaclava
11
Legionista

Będzie coś z Dragon Age-a czy Wieśka?

20.08.2010 17:20
odpowiedz
Nolifer
110
The Highest

Haha uderzenie ogniem rzeczywiście zabójczo skuteczne :D

20.08.2010 17:23
😜
odpowiedz
BloodPrince
106
Senator

Myślałem że główny bohater to kobieta dopóki nie przemówił xD może będzie fajna ta gierka ;)

20.08.2010 17:26
odpowiedz
hight_power
35
Generał

Ale wy sie orobicie filmikow :O Szacun

20.08.2010 17:28
👍
odpowiedz
Rogal45_PL
19
Konsul

Dość słaba gierka, nie lubie takich klimatów ;/

20.08.2010 17:55
odpowiedz
zanonimizowany748897
5
Pretorianin

Ahh kolejny filmik :D, ale gra taka nijaka :D

20.08.2010 17:59
👍
odpowiedz
kakarotto3696
38
Generał

fajny olbrzym

20.08.2010 18:14
odpowiedz
kamil6910
14
Centurion

no nie wiem, nawet fajne

20.08.2010 19:08
odpowiedz
Harry M
123
Master czaszka

FAJNY FILMIK!!! Fajna gra.

20.08.2010 20:29
odpowiedz
victripius
89
Joker

Nawet fajna gierka. Powoli zaczyna brakowac takich tytułów, więc na pewno warto zagrac. Gra ma potencjał w postaci olbrzyma i oby zostało to wykonane jeszcze lepiej niż na pokazanym filmiku.

20.08.2010 20:33
odpowiedz
WheZY
39
futuristic

Takie sobie... Zdaje mi się że jak wyjdzie to szybko spadnie z ceny a ja sobie wtedy chętnie zagram :)

20.08.2010 21:53
odpowiedz
niezny_95
53
Airborne

A masz, główna postać okazała się bohaterem, a na początku byłem przekonany, że to bohaterka :o

20.08.2010 21:53
😉
odpowiedz
pawciosides
18
Pretorianin

brzydallll.gra moze i bedzie sie sprzedawala dobrze,ale to nie dla mnie.:(

21.08.2010 00:18
odpowiedz
Ezio339
23
Konsul

Zbytnio nie przepadam za takimi gierkami, a na filmiku nie było widać żadnej ziarnistości, i na filmie grafikia nie wyglądała zbyt ładnie, więc trudno mi stwierdzić czy ta gra jest ładna czy nie. Hmmm sporo tych filmików ostatnio wrzuciliście, mam nadzieje że przeczytacie wszystkie komentarze użytkowników, no ja bym zwariował. Powodzenia wam życzę chłopaki.

21.08.2010 00:59
odpowiedz
oOShinOo
15
Pretorianin

Gra prezentuje się wyjątkowo uroczo, wygląda bardzo klimatycznie. Z tego wszystkie, co pokazaliście na tegorocznych targach, jest to dla mnie jeden z ciekawszych tytułów. W tej grze dobrze sprawdził by się system co-operacji i ciekawi mnie, czy twórcy wzięli to pod uwagę. Pierwsze moje skojarzenie do innej gry to Shadow od the Colossus, które było bardzo udaną grą na PS2. W Majin z pewnością zagram. Materiał świetny.

21.08.2010 11:00
😊
odpowiedz
ALI3N_PL
9
Konsul

Dobry materiał ! Gra mnie nie zainteresowała.
3/5

21.08.2010 14:27
odpowiedz
"AsSaMoN"
18
Konsul

dziwne nie ma co

23.08.2010 13:29
odpowiedz
Vasto_Lorde
35
Centurion

dziwna gra nie przemawia do mnie. nie ma tego czegoś.

25.08.2010 20:40
odpowiedz
Seba393
23
PRO

Główny bohater jest beznadziejny w walce. Jedyne co potrafi to zabić z zaskoczenia i zbierać orby. Śmieszny koleś łażący za nim jest dość przydatny i walka bez jego udziału zapewne skończyłaby się wczytaniem save'a.

29.08.2010 19:53
odpowiedz
pjotr3k
31
Pretorianin

Spox :)

31.08.2010 00:03
😊
odpowiedz
Mirshann d' oloth
19
Chorąży

Ciekawy pomysł i sympatyczny "przyjaciel". Gra jest na tyle słodziutka że można w nią pograć z dziewczyną.

16.10.2010 10:55
😊
odpowiedz
andrzej1
30
Senator

Niezła gierka :)

24.10.2010 14:47
odpowiedz
Smaczny Serek
5
Pretorianin

Ten pomocnik bohatera wygląda bardzo fajnie :]

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
więcej

Popularne na tvgry.pl

Czy Rockstar przekroczył granicę realizmu?
8:31
20878281

Czy Rockstar przekroczył granicę realizmu?

409 713 wyświetleń 13 listopada 2018

Prawdziwy karabin snajperski kontra osłony z gier
14:00
16129275

Prawdziwy karabin snajperski kontra osłony z gier

243 760 wyświetleń 11 listopada 2018

Gry, które rozwalą ci mózg
5:37
11223130

Gry, które rozwalą ci mózg

168 847 wyświetleń 13 listopada 2018

Dlaczego PS4 wygrało wojnę konsol?
19:52
10784481

Dlaczego PS4 wygrało wojnę konsol?

224 043 wyświetlenia 14 listopada 2018