tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
Standard
Premium HD

Posiadając Abonament Premium wyłączysz reklamy i pomożesz nam tworzyć nowe filmy.

Warhammer 40,000: Dark Millennium Online E3 2010

4 843 wyświetlenia 16 czerwca 2010

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
16.06.2010 13:03
Gerpir Feilan
66
Pretorianin

Czy ja tam widze kolejny raz grafe ala WoW i Warhammer Online? Sredni next gen z tego trailera...
Oczywiscie sprobuje po premierze.

16.06.2010 13:07
👍
odpowiedz
Tiver
12
Legionista

Zapowiada się nieźle. Kolejny raz WOW zagrożony ;)

16.06.2010 13:14
odpowiedz
patuzi
53
Pretorianin

@Tiver - a tam zagrożony, przy Cataclysmie ilość aktywnych subskrybentów wzrośnie pewno o 1mln - bo jakby na to nie patrzeć to taki WoW 1.5 :D
Co do samego trailera - byle byłoby lepsze niż WAR który jakoś strasznie mnie nie wciągnoł (pewno dlatego, że żaden z kolegów grać nie chciał xD)

16.06.2010 13:28
odpowiedz
Murabura
95
Generał

jesli zrezygnuja z abonamentu to bardzo chetnie zagram :) ale jesli mam placic po 11 euro za miesiac to dziekuje ale postoje...

16.06.2010 13:40
👍
odpowiedz
krulik34
7
Junior

Szykuje się świetna gra :D

16.06.2010 14:41
odpowiedz
>gwinblade<
56
Pretorianin

@Tiver osobiscie uwazam wowa za gre bezkonkurencyjna gram w nia od przeszlo 3 lat codziennie i jeszcze mi sie nie znudzila jedynego potencjalnego wroga wowa dopatruje w kolejnej czesci GuildWars jezeli tworcy osiagna zamiezony cel to bedzie to naprawde godny rywal produkcji Blizzarda

16.06.2010 16:25
odpowiedz
Velfrig
56
Pretorianin

Fajne !!!

16.06.2010 18:12
👍
odpowiedz
Piratos
131
Niewidzialny Templariusz

I już mi się podoba :D...

16.06.2010 19:27
odpowiedz
Qwik15
21
Pretorianin

Fajne ale będzie płatne.

16.06.2010 19:35
odpowiedz
edziowtf
2
Junior

wow jest nudny. A klimaty fantazy/średniowiecze mieczyki tarczunie czarki przejadly sie nie tylko mi. Na warhammera mmo czekalem od kiedy zagralem w dawn of war demo :D

16.06.2010 21:18
odpowiedz
mikecortez
91
Senator

@>gwinblade<
W pelni sie zgadzam. Jak narazie WoW bezkonkurencyjny, ale GuildWars 2 rzeczywiscie moze namieszac.

16.06.2010 23:03
odpowiedz
Tiver
12
Legionista

Chłopaki, ja oczywiście też gram w bezkonkurencyjnego WOW'a i chciałem zachaczyć o GW2 ale myślę, że fajnie by było tak mu pokazać, że nie można bez przerwy (jak Lich King ;p) siedzieć na tronie ;)

17.06.2010 08:43
👍
odpowiedz
ozoq
59
Generał

W wowa nigdy nie gralem i nie zamierzam (z powodu cukierkowej grafiki). Warhammer Online podoba/podobal mi sie tylko szkoda ze jest tak malo popularny szczegolnie w Polsce i nie pogram sobie z kumplami. Ten trailer zrobil na mnie ogromne wrazenie. Wydaje sie ze bedzie koniec klikania myszka by kierowac postacia, lecz bedzie to takie Massive Third Person Shooter. Mile zaskoczony.

17.06.2010 12:12
odpowiedz
BJU
20
Legionista

JAk dla mnie bomba tylko przez ułamek sekundy widziałem jak sie nie mylę prorokini ;/Ciekawe jaka będzie cena i jak to wypanie.Niestety nie popieram placenia abonamentu za gre...Mam nadzieję że W40K DM zmiażdzy wow!

15.04.2014 01:18
odpowiedz
Mr.Freak32
2
Junior

Ja się pytam dlaczego wstrzymano prace ?!! Przecież to byłby chyba większy przebój niż Star Wars !!

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze